Powrót
Gotowe biznesplany wzory i Dotacje z UP > Biznes plan biura nieruchomości

Biznes plan biura nieruchomości

49,00 69,00 

POŚREDNIK NIERUCHOMOŚCI / BIURO NIERUCHOMOŚCI / DORADCA PRAWNY

PKD GŁÓWNE:
68.31.Z Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami

Wyczyść
SKU: 31 Kategoria: Tagi: ,

Nie wiesz jak napisać biznes plan biura nieruchomości ?

Na naszej stronie znajdziesz przykład gotowego biznes planu w formacie doc i pdf do wglądu i złożenia w urzędzie pracy.

Idealna pomoc dla osoby, która ma taki wniosek do złożenia. Przykładowy i wypełniony wniosek jest dużym ułatwieniem i pomocą w procesie tworzenia wniosku na własne potrzeby. Wniosek biznesplanu krok po kroku napisany przez specjalistę.

Napisz profesjonalny biznesplan sam, dzięki gotowemu wzorowi który możesz pobrać z naszej  strony.

Biznes plan biura nieruchomości, jak go napisać i od czego zacząć?

Poniżej  znajdziesz informacje dotyczące co zawierają pliki pdf i doc.

JEŻELI PLANUJESZ OTWARCIE BIURA NIERUCHOMOŚCI / CHCESZ ZOSTAĆ AGENTEM NIERUCHOMOŚCI I DZIAŁAĆ NA WŁASNĄ RĘKĘ, TE DOKUMENTY UŁATWIĄ TOBIE PRZYGOTOWANIE WNIOSKU O DOTACJĘ Z URZĘDU PRACY NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.
Wniosek oraz biznes plan będą nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą otworzyć własne biuro nieruchomości i uzyskać na ten cel dofinansowanie. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów do każdego urzędu pracy.
Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Mikołowie
Dokumenty pozwoliły osobie aplikującej na otrzymanie dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej w wysokości 18000,00 zł.
Biznes plan i wniosek dotyczą niewielkiego biura nieruchomości prowadzonego stacjonarnie w centrum średniej wielkości miasta, wnioskujący chce świadczyć przede wszystkim usługi w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.
W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:
– wniosek do urzędu pracy (8 stron, około 2000 wyrazów)
– biznes plan (37 stron, około 9000 wyrazów)
Dokumenty zawierają m.in.:
1. WNIOSEK
– dane wnioskodawcy,
– kalkulację wszystkich kosztów związanych z podjęciem działalności, z uwzględnieniem źródeł finansowania wraz z szczegółową specyfikacją,
– uzasadnienie celowości wydatków.
2. BIZNES PLAN
– dane dotyczące bezrobotnego,
– opis planowanej działalności gospodarczej,
– opis produktów lub/i usług firmy wraz z opisem procesu ich wykonania w tym niezbędnych zasobów,
– opis lokalu /w tym pomieszczeń/, w których prowadzona będzie działalność oraz ich otoczenie o ile jest wymagane,
– opis organizacji pracy /w tym pracowników,
– opis motywacji,
– działania podjęte na rzecz uruchomienia działalności gospodarczej,
– analizę rynkową i marketingową,
– nasycenie podobną ofertą,
– możliwości znalezienia miejsca na rynku dla swojej firmy,
– dostawców,
– klientów,
– konkurencję,
– promocję,
– planowaną strategię promocji,
– strategię cenową
– porównanie cen usług pośrednictwa,
– analizę swot,
– analizę finansową,
– kalkulacja przychodów
– kalkulacja kosztów
– sezonowość
– rachunek zysków i strat.

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ ZAPISAMI REGULAMINU.
DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

Dodatkowe informacje

MIASTO: MIKOŁÓW
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW: URZĄD PRACY
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA: WNIOSEK DO URZĘDU PRACY, BIZNESPLAN