Biznesplan Auto komis

49,0089,00

AUTO KOMIS
PKD GŁÓWNE:
45.11.Z   Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek

Natychmiastowa Wysyłka

(szczegółowe informacje nt. dostawy w zakładce „Warunki dostawy”)

SKU: 136 Kategoria: Tagi: ,

AUTO KOMIS

JEŻELI PLANUJESZ ŚWIADCZYĆ USŁUGI KOMISU SAMOCHODOWEGO ,TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.

 

Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą otworzyć własny komis samochodowy. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.

 

Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Tarnowskich Górach.

Działalność związana jest z uruchomieniem prężnie działającego punktu sprzedaży pojazdów samochodowych – nowych i używanych. Działalność tego typu nosi nazwę auto – handlu. Działalność stacjonarna prowadzona będzie w  Bytomiu i zasięgiem obejmować będzie województwo śląskie. Niemniej sprzedaż pojazdów odbywać będzie się również z wykorzystaniem Internetu i tutaj zasięgiem obejmowana będzie cała Polska. Godziny otwarcia komisu od godz. 8:00 do 20:00, a w sytuacjach wyjątkowych na dostosowanie się do klienta potrzeb.

 

 

W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

–  Wniosek do urzędu pracy (12 stron; 2500-3000 wyrazów)

 

Dokumenty zawierają m.in.:

  1. WNIOSEK:
  • informacje o wnioskodawcy
  • opis planowanej działalności gospodarczej
  • działania podjęte na rzecz rozpoczęcia działalności gospodarczej
  • posiadane środki techniczne potrzebne do prowadzenia działalności gospodarczej
  • przewidywane koszty i efekty ekonomiczne wynikające z tytułu prowadzenia działalności
  • kalkulacja kosztów związanych z podjęciem działalności gospodarczej, źródła ich finansowania oraz szczegółowa specyfikacja wydatków do poniesienia w ramach dofinansowania

 

BIZNESPLAN

  • rodzaj planowanej działalności gospodarczej, w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej
  • symbol podklasy rodzaju działalności określony zgodnie z polską klasyfikacją działalności (pkd)
  • adres miejsca planowanej działalności gospodarczej
  • miejsce przechowywania zakupionego sprzętu i wyposażenia
  • forma użytkowania lokalu przeznaczonego na miejsce wykonywania działalności gospodarczej
  • przewidywany termin rozpoczęcia działalności
  • opis planowanego przedsięwzięcia – charakterystyka planowanej działalności gospodarczej
  • krótkie uzasadnienie wyboru branży (rodzaju planowej działalności gospodarczej
  • zasięg terytorialny planowanej działalności gospodarczej
  • stan przygotowania do prowadzenia działalności gospodarczej
  • planowane zatrudnienie pracowników w okresie pierwszych 2 lat prowadzenia działalności gospodarczej, w tym rodzaje stanowisk pracy, liczba pracowników i rodzaj umowy
  • charakterystyka potencjalnych klientów (odbiorców produktów, towarów lub usług), główne grupy klientów, uzasadnienie popytu
  • opis konkurencji
  • plan działań marketingowych (planowane działania promocyjne, reklamowe, sposób pozyskania klientów)
  • analiza rynku
  • analiza mocnych i słabych stron oraz analiza szans i zagrożeń planowanego przedsięwzięcia (analiza swot)
  • rachunek ekonomiczny
  • uzasadnienie konieczności poniesienia poszczególnych wydatków wykazanych w wniosku o dofinansowanie

 

 

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ  Z ZAPISAMI REGULAMINU.

DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

MIASTO: TARNOWSKIE GÓRY
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW: URZĄD PRACY
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA: WNIOSEK  (12 stron; 2500-3000 wyrazów)

SPOSÓB DOSTAWY: Wszystkie dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

KOSZT DOSTAWY: Dostawa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

CZAS DOSTAWY: W przypadku płatności za pomocą systemu „przelewy24”: nasz automat wysyła dokumenty zwykle do 15 min. od wykonania wpłaty.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem: dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z złożonym zamówieniem lub zakupioną dokumentacją – prosimy o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderów SPAM lub POWIADOMIENIA, na Państwa skrzynce pocztowej, może się zdarzyć – iż dany operator poczty elektronicznej w sposób domyślny kieruje tam naszą korespondencję.

W przypadku, gdyby mimo to nie otrzymali Państwo swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

E-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl
Tel: +48 503-587-360