Biznesplan Dekoracje Handmade

49,0089,00

DEKORACJE HAND MADE
PKD GŁÓWNE:
47.78.Z – Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach

Natychmiastowa Wysyłka

(szczegółowe informacje nt. dostawy w zakładce „Warunki dostawy”)

SKU: 108 Kategoria: Tagi: , , ,

Biznesplan Dekoracje Handmade

 

W dobie ciągle postępującej komputeryzacji, produkty wykonywane ręcznie są coraz częściej doceniane. Dlatego biznes dekoracji handmade może być trafionym wyborem. Przy zakładaniu własnej firmy przyda Ci się plan biznesowy dekoracji handmade sporządzony przez naszych specjalistów. Biznesplan dekoracji handmadezawiera również wiadomości, które pomogą Ci określić, czy wykonywanie dekoracji handmade się opłaca. Poznaj nasz produkt – Biznesplan Dekoracje Handmade

 

Jakie dokumenty obejmuje nasz plan biznesowy dekoracje handmade?

 

Biznesplan dekoracje handmade naszego autorstwa obejmuje zestaw wniosków, które pozwolą Cię dobrze przedstawić w oczach osób z urzędu lub banku. Dokumenty w nim zawarte są opracowane z zachowaniem poprawności merytorycznej i prawnej. Dzięki temu spełniają wszelkie wytyczne dotyczące regulaminu składania wniosków. Z ich pomocą unikniesz nieprzewidzianych sytuacji związanych z formalnościami, a w razie potrzeby będziesz mógł je uzupełnić wedle własnych upodobań.

 

Plan biznesowy Dekoracje Handmade zawiera następujące dokumenty. Wniosek z podstawowymi informacjami, który obejmuje takie informacje jak – dane osobowe, wniosek o przyznanie dofinansowania, opis planowanej działalności, dane dotyczące rynku i konkurencji oraz proponowaną formę zabezpieczenia. Druga część uwzględnia konkretne informacje, dotyczące dofinansowania – streszczenie projektu przedsięwzięcia, ogólną charakterystykę przedsiębiorstwa, plan strategiczny i techniczny projektu, analizę marketingową i finansowo-ekonomiczną oraz podsumowanie. Ostatnie kwestie są szczególnie ważne przypadku, gdy szczególnie zależy Ci na otrzymaniu dofinansowania na wyposażenie biznesu dekoracji handmade.

 

Dekoracje handmade czy warto?

 

Analiza finansowa dekoracji handmade to także zestaw informacji, które pozwolą Ci określić, czy wykonywanie dekoracji handmade się opłaca. Będziesz mógł dokładnie zastanowić się nad wszelkimi zaletami i wadami takiej działalności. To również dobre wskazówki, jak otworzyć biznes w usługach. Po przejrzeniu takiego wniosku nabiera się odpowiedniej wiedzy, która jest bezcenna przy otwieraniu własnej firmy.

DEKORACJE HAND MADE

 

JEŻELI PLANUJESZ OTWARCIE DZIAŁALNOŚCI ZAJMUJĄCEJ SIĘ PRODUKCJĄ ORAZ SPRZEDAŻĄ  RĘKODZIEŁA DIY, ARTYKUŁÓW DEKORACYJNYCH, UPOMINKÓW, WYSTROJU WNĘTRZ ITP. TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.

 

Wniosek oraz biznesplan będą nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą otworzyć własną działalność gospodarczą związaną ze sprzedażą oraz wykonywaniem artykułów dekoracyjnych DIY. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.

Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Tychach.

Dokumentacja dotyczy działalności zajmującej się produkcją oraz sprzedażą  rękodzieła DIY, artykułów dekoracyjnych, upominków, wystroju wnętrz itp.. Działalność jest prowadzona na terenie miasta Imielin oraz okolic. Działalność będzie prowadzona w lokalu stacjonarnym. Sklep będzie otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17, oraz w soboty od 10 do 13.

W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

– Wniosek (9 stron, 2 500 wyrazów)

–  Biznesplan (21 strony, ok  3 800 wyrazów)

Dokumenty zawierają m.in.:

WNIOSEK

  • Dane dotyczące bezrobotnego
  • Wniosek o przyznanie dofinansowania
  • opis planowanej działalności
  • dane dotyczące rynku i konkurencji
  • proponowana forma zabezpieczenia
  1. BIZNESPLAN

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ  Z ZAPISAMI REGULAMINU.

DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

MIASTO: TYCHY
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW: URZĄD PRACY
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA:
-WNIOSEK  (9 stron, 2 500 wyrazów)
– BIZNESPLAN (21 strony, ok  3 800 wyrazów)

SPOSÓB DOSTAWY: Wszystkie dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

KOSZT DOSTAWY: Dostawa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

CZAS DOSTAWY: W przypadku płatności za pomocą systemu „przelewy24”: nasz automat wysyła dokumenty zwykle do 15 min. od wykonania wpłaty.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem: dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z złożonym zamówieniem lub zakupioną dokumentacją – prosimy o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderów SPAM lub POWIADOMIENIA, na Państwa skrzynce pocztowej, może się zdarzyć – iż dany operator poczty elektronicznej w sposób domyślny kieruje tam naszą korespondencję.

W przypadku, gdyby mimo to nie otrzymali Państwo swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

E-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl
Tel: +48 503-587-360