Biznesplan Handel antykami / renowacja antyków / rękodzieło artystyczne

49,0089,00

HANDEL ANTYKAMI / RENOWACJA ANTYKÓW / RĘKODZIEŁO ARTYSTYCZNE
PKD GŁÓWNE:
95.24.Z – Naprawa i konserwacja mebli i wyposażenia domowego

Natychmiastowa Wysyłka

(szczegółowe informacje nt. dostawy w zakładce „Warunki dostawy”)

Handel antykami jak otworzyć działalność artystyczną?

Handel antykami, renowacja antyków i rękodzieło artystyczne mogą być bardzo dochodową formą biznesu. Artystyczna działalność gospodarcza jest opcją przyszłościową, zainteresowanie antykami wciąż rośnie, tak samo jak ich ceny. Jak rozpocząć działalność kulturową? Skorzystanie z dotacji na start biznesu może ją znacznie ułatwić. Niezbędne jest tu poprawne sformułowanie biznesplanu handlu antykami. Początki własnej działalności gospodarczej bywają trudne, dlatego przedsiębiorcy powinni opierać się tylko na sprawdzonych rozwiązaniach. Jednym z nich jest zestaw dokumentów „Biznesplan Handel antykami / renowacja antyków / rękodzieło artystyczne”.

 

Pomysł na własny biznes handlu antykami i rękodzieła artystycznego

Skorzystanie z gotowego zestawu dokumentów umożliwia ubieganie się o dotację na rozpoczęcie własnego biznesu. Taką pomoc finansową oferują Powiatowe Urzędy Pracy. Aby z niej skorzystać i skompletować na przykład wyposażenie pracowni renowacyjnej, należy przygotować niezbędną dokumentację. Konieczny będzie do opracowania kosztorys handlu antykami czy analiza SWOT tej działalności. Ich napisanie może być trudne dla początkujących przedsiębiorców. Z pomocą przychodzi nasz zestaw dokumentów. Bazowanie na gotowych plikach pozwala po pierwsze zaoszczędzić czas na opracowanie własnych, a po drugie uniknąć popełnienia błędów merytorycznych.

 

Działalność artystyczna – biznesplan renowacji zabytków i rękodzieła artystycznego

Ubieganie się o dotację wymaga złożenia odpowiednich dokumentów i wskazanych przez Urząd Pracy załączników. Sam biznesplan jest dość obszernym dokumentem, w którym należy poprawnie uzupełnić kilkanaście punktów. Będzie to na przykład opis przewidywanych efektów ekonomicznych prowadzenia działalności gospodarczej, a więc planowane przychody i koszty. Jak przygotować takie opracowanie bez doświadczenia? Oczywiście z naszym kompletem dokumentów. Bazując na nich, krok po kroku przejdziesz przez wszystkie wytyczne Urzędu i stworzysz biznesplan handlu antykami, który pozwoli Ci sięgnąć po dotację.

HANDEL ANTYKAMI / RENOWACJA ANTYKÓW / RĘKODZIEŁO ARTYSTYCZNE

JEŻELI PLANUJESZ ŚWIADCZYĆ USŁUGI ODNAWIANIA ANTYKÓW, PRODUKCJI NIEPOWTARZALNYCH MEBLI ORAZ RĘKODZIEŁA ARTYSTYCZNEGO,TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.

 

Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą świadczyć usługi odnawiania antyków, produkcji niepowtarzalnych mebli oraz rękodzieła artystycznego. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.

Oferujemy kompletną dokumentację do programu Wsparcie w starcie.

Działalność będzie polegała na restaurowaniu/odnawianiu starych mebli drewnianych. Drugą również ważną częścią działalności będzie produkcja mebli – jednak ich charakter nie będzie tzw. taśmowy tylko każdy projekt indywidualny i niepowtarzalny. Drugi filar działalności będą stanowiły prace opierające się na drobnym rękodziele artystycznym: produkcja wyrobów koronkowych – serwety, obrusy, bieżniki ozdoby szydełkowe np.: aniołki, gwiazdki, kurczaki wielkanocne, motylki, dzwonki, kwiaty oraz inne wyroby koronkowe; pisanie ikon; produkcja toreb; produkcja poduszek z gryki; produkcja poszewek; produkcja torebek. Wszystkie usługi będą świadczone w lokalu oraz zdalnie.

W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

– Wniosek (23 stron, ok   9000 wyrazów)

Dokumenty zawierają m.in.:

  1. WNIOSEK:
  • dane wnioskodawcy
  • charakterystyka pożyczki i planowanej działalności gospodarczej
  • opis przedsięwzięcia
  • rodzaj usług,
  • docelowa grupa odbiorców/klientów/dostawców,
  • forma sprzedaży,
  • zasięg,
  • konkurencja,
  • główne założenia,
  • sezonowość
  • cel pożyczki
  • analiza swot
  • opis przewidywanych efektów ekonomicznych prowadzenia działalności gospodarczej – planowane przychody i koszty
  • opis założeń leżących u podstaw planowanych przychodów
  • planowane koszty (miesięczne)
  • opis założeń leżących u podstaw planowanych kosztów
  • szczegółowa specyfikacja i harmonogram wydatków w ramach wnioskowanej pożyczki

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ  Z ZAPISAMI REGULAMINU.

DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

Zobacz także: Biznesplan Sklep z rękodziełem 

SPOSÓB DOSTAWY: Wszystkie dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

KOSZT DOSTAWY: Dostawa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

CZAS DOSTAWY: W przypadku płatności za pomocą systemu „przelewy24”: nasz automat wysyła dokumenty zwykle do 15 min. od wykonania wpłaty.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem: dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z złożonym zamówieniem lub zakupioną dokumentacją – prosimy o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderów SPAM lub POWIADOMIENIA, na Państwa skrzynce pocztowej, może się zdarzyć – iż dany operator poczty elektronicznej w sposób domyślny kieruje tam naszą korespondencję.

W przypadku, gdyby mimo to nie otrzymali Państwo swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

E-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl
Tel: +48 503-587-360