Biznesplan Second Hand

99,00149,00

SECOND HAND
PKD GŁÓWNE:
47.79.Z – Sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach.

Natychmiastowa Wysyłka

(szczegółowe informacje nt. dostawy w zakładce „Warunki dostawy”)

SKU: 117 Kategoria: Tagi: ,

SECOND HAND

JEŻELI PLANUJESZ OTWARCIE SECOND HAND’U ,TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.

 

Wniosek oraz biznesplan będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą otworzyć własny sklep z odzieżą używaną. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.

 

Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Wołominie.

Dokumentacja dotyczy działalności w postaci second hand’u- sklepu z odzieżą używaną. Odzież będzie sprowadzana z zagranicy. Działalność gospodarcza będzie polegała na sprzedaży odzieży damskiej i męskiej oraz dodatków, na lokalnym rynku. Lokal będzie otwarty w godzinach: 8 – 16.

 

W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

– Wniosek    (13 stron,  3 200 wyrazów)

– biznesplan (20 strony, ok  5 800 wyrazów)

 

 

Dokumenty zawierają m.in.:

  1. WNIOSEK:

– informacje o wnioskodawcy

-informacje na temat podejmowanej działalności gospodarczej

– informacje  dotyczące  zabezpieczeń

– kalkulacja kosztów związana z podjęciem działalności  gospodarczej  oraz źródła ich finansowania

-specyfikacja wydatków do poniesienia w ramach dofinansowania, przeznaczonych na zakup towarów i usług, w szczególności na zakup środków trwałych, urządzeń, maszyn, materiałów, towarów  związanych  z podjęciem działalności gospodarczej.

  1. BIZNES PLAN
  • dane dotyczące bezrobotnego
  • opis planowanej działalności
  • Działania podjęte na rzecz uruchomienia działalności gospodarczej
  • Analiza rynku
  • Dostawcy
  • Klienci
  • Konkurencja
  • Promocja (w tym reklama)
  • Strategia cenowa
  • Analiza swot
  • Analiza finansowa
  • Kalkulacja przychodów
  • Kalkulacja kosztów
  • Sezonowość

 

 

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ  Z ZAPISAMI REGULAMINU.

DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

MIASTO: WOŁOMIN
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW: URZĄD PRACY
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA: WNIOSEK (13 stron,  3 200 wyrazów), BIZNESPLAN (20 strony, ok  5 800 wyrazów)

SPOSÓB DOSTAWY: Wszystkie dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

KOSZT DOSTAWY: Dostawa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

CZAS DOSTAWY: W przypadku płatności za pomocą systemu „przelewy24”: nasz automat wysyła dokumenty zwykle do 15 min. od wykonania wpłaty.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem: dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z złożonym zamówieniem lub zakupioną dokumentacją – prosimy o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderów SPAM lub POWIADOMIENIA, na Państwa skrzynce pocztowej, może się zdarzyć – iż dany operator poczty elektronicznej w sposób domyślny kieruje tam naszą korespondencję.

W przypadku, gdyby mimo to nie otrzymali Państwo swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

E-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl
Tel: +48 503-587-360