STOLARZ / MEBLE NA WYMIAR
JEŻELI PLANUJESZ ŚWIADCZYĆ USŁUGI STOLARSKIE,TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.
Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą otworzyć własną pracownię stolarską i oferować meble na wymiar. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.
Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Warszawie.
Działalność będzie zajmowała się produkcją mebli na wymiar różnego typu. Meble będą wykonywane zarówno dla biur projektowych, firm budowlanych oraz osób prywatnych. Usługi będą świadczone w głównej mierze osobom fizycznym, podmioty gospodarcze będą stanowiły ok. 30% wszystkich klientów. Będzie to firma działająca w branży meblowej o szerokim zakresie wykonywanych usług, skupiająca się jednak na wykonywaniu na wymiar, pod specjalne zamówienie klienta: szaf, mebli kuchennych, mebli łazienkowych, biurek, komód, mebli pokojowych. Będą także wykonywane również nietypowe zlecenia.
W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:
– Wniosek (25 strony, ok 8 100 wyrazów)
Dokumenty zawierają m.in.:
- WNIOSEK:
- informacja o wnioskodawcy
- opis projektowanego przedsięwzięcia
- – cel i opis działalności gospodarczej
- – należy opisać co motywuje pana(ią) do rozpoczęcia działalności,
- jakie są przyczyny społeczne, zawodowe do otworzenia własnego przedsiębiorstwa.
- -należy uzasadnić potrzebę realizacji i cel planowanego przedsięwzięcia.
- – czy posiada pan(i) plany rozwoju planowanej działalności gospodarczej?
- jeśli tak należy opisać jakie?
- – opis działalności głównej i pobocznej.
- – co wpłynęło na podjęcie decyzji o założeniu przedsiębiorstwa o tym profilu?
- – (należy podać źródło pomysłu).
- -należy uzasadnić wybór planowanej działalności gospodarczej, szanse powodzenia
- i utrzymania się na rynku w oparciu o dane liczbowe,statystyczne,analizy,opracowania,artykuły
- – należy opisać branżę związaną z rodzajem planowanej działalności – podać konkretne dane liczbowe oraz ich źródła.
- – należy podać trzy przedsiębiorstwa, które mogą stanowić konkurencję – można przedstawić w formie tabelarycznej.
- – należy wskazać różnice pomiędzy planowaną działalnością, a istniejącą konkurencją.
- – klient planowanego przedsięwzięcia
- jakie są główne grupy klientów, do których adresowana jest oferta?
- charakterystyka potencjalnych klientów.
- należy uzasadnić popyt w głównych grupach klientów.
- należy wskazać sposób pozyskania klienta
- należy opisać metody utrzymania klientów.
- lokalizacja planowanej działalności gospodarczej
- sposób zarządzania planowaną działalnością gospodarczą
- należy opisać sposób zarządzania przedsiębiorstwem.
- czy planowane jest zatrudnienie pracowników?
- należy podać dostawców surowców, materiałów, towarów, usług
- należy uzasadnić potrzebę współpracy z firmami zewnętrznymi
- działania organizacyjne, reklamowe, promocyjne- załącznik nr 1
- analiza swot- załącznik nr 2
- kalkulacja planowanych miesięcznych wpływów i wydatków oraz uzasadnienie- załącznik nr 3
- szczegółowa specyfikacja wydatków do poniesienia w ramach dofinansowania- załącznik nr 4
- formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis – załącznik nr 5
WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ Z ZAPISAMI REGULAMINU.
DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.