Biznesplan Stolarz / meble na wymiar

99,00149,00

STOLARZ / MEBLE NA WYMIAR
PKD GŁÓWNE:
43.32.Z – Zakładanie stolarki budowlanej

Natychmiastowa Wysyłka

(szczegółowe informacje nt. dostawy w zakładce „Warunki dostawy”)

STOLARZ / MEBLE NA WYMIAR

JEŻELI PLANUJESZ ŚWIADCZYĆ USŁUGI STOLARSKIE,TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.

 

Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą otworzyć własną pracownię stolarską i oferować meble na wymiar. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.

 

Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Warszawie.

 

Działalność będzie zajmowała się produkcją mebli na wymiar różnego typu. Meble będą wykonywane zarówno dla biur projektowych, firm budowlanych oraz osób prywatnych. Usługi będą świadczone w głównej mierze osobom fizycznym, podmioty gospodarcze będą stanowiły ok. 30% wszystkich klientów. Będzie to firma działająca w branży meblowej o szerokim zakresie wykonywanych usług,  skupiająca się jednak na wykonywaniu na wymiar, pod specjalne zamówienie klienta: szaf, mebli kuchennych, mebli łazienkowych, biurek, komód, mebli pokojowych. Będą także wykonywane również nietypowe zlecenia.

 

W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

– Wniosek (25 strony, ok   8 100 wyrazów)

 

Dokumenty zawierają m.in.:

  1. WNIOSEK:
  • informacja o wnioskodawcy
  • opis projektowanego przedsięwzięcia
  • – cel i opis działalności gospodarczej
  • – należy opisać co motywuje pana(ią) do rozpoczęcia działalności,
  • jakie są przyczyny społeczne, zawodowe do otworzenia własnego przedsiębiorstwa.
  • -należy uzasadnić potrzebę realizacji i cel planowanego przedsięwzięcia.
  • – czy posiada pan(i) plany rozwoju planowanej działalności gospodarczej?
  • jeśli tak należy opisać jakie?
  • – opis działalności głównej i pobocznej.
  • – co wpłynęło na podjęcie decyzji o założeniu przedsiębiorstwa o tym profilu?
  • – (należy podać źródło pomysłu).
  • -należy uzasadnić wybór planowanej działalności gospodarczej, szanse powodzenia
  • i utrzymania się na rynku w oparciu o dane liczbowe,statystyczne,analizy,opracowania,artykuły
  • – należy opisać branżę związaną z rodzajem planowanej działalności – podać konkretne dane liczbowe oraz ich źródła.
  • – należy podać trzy przedsiębiorstwa, które mogą stanowić konkurencję – można przedstawić w formie tabelarycznej.
  • – należy wskazać różnice pomiędzy planowaną działalnością, a istniejącą konkurencją.
  • – klient planowanego przedsięwzięcia
  • jakie są główne grupy klientów, do których adresowana jest oferta?
  • charakterystyka potencjalnych klientów.
  • należy uzasadnić popyt w głównych grupach klientów.
  • należy wskazać sposób pozyskania klienta
  • należy opisać metody utrzymania klientów.
  • lokalizacja planowanej działalności gospodarczej
  • sposób zarządzania planowaną działalnością gospodarczą
  • należy opisać sposób zarządzania przedsiębiorstwem.
  • czy planowane jest zatrudnienie pracowników?
  • należy podać dostawców surowców, materiałów, towarów, usług
  • należy uzasadnić potrzebę współpracy z firmami zewnętrznymi
  • działania organizacyjne, reklamowe, promocyjne- załącznik nr 1
  • analiza swot- załącznik nr 2
  • kalkulacja planowanych miesięcznych wpływów i wydatków oraz uzasadnienie- załącznik nr 3
  • szczegółowa specyfikacja wydatków do poniesienia w ramach dofinansowania- załącznik nr 4
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis – załącznik nr 5

 

 

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ  Z ZAPISAMI REGULAMINU.

DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

MIASTO: WARSZAWA
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW: URZĄD PRACY
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA: WNIOSEK (25 strony, ok   8 100 wyrazów)

SPOSÓB DOSTAWY: Wszystkie dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

KOSZT DOSTAWY: Dostawa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

CZAS DOSTAWY: W przypadku płatności za pomocą systemu „przelewy24”: nasz automat wysyła dokumenty zwykle do 15 min. od wykonania wpłaty.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem: dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z złożonym zamówieniem lub zakupioną dokumentacją – prosimy o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderów SPAM lub POWIADOMIENIA, na Państwa skrzynce pocztowej, może się zdarzyć – iż dany operator poczty elektronicznej w sposób domyślny kieruje tam naszą korespondencję.

W przypadku, gdyby mimo to nie otrzymali Państwo swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

E-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl
Tel: +48 503-587-360