Biznesplan Firma sprzątająca – czy warto? Jak rozpocząć działalność w usługach?
Usługi firm sprzątających są niezbędne dla biur, hal produkcyjnych oraz dla organizatorów wszelakich imprez. Może się wydawać, że popyt na tego typu usługi jest nieskończony i działalność gospodarcza w usługach sprzątającychjest idealnym pomysłem na prężnie rozwijający się i dochodowy biznes. Niestety, wraz z wysokim popytem przychodzi też spora konkurencja oraz wiele innych czynników, na które musimy zwrócić uwagę, przy otwieraniu firmy sprzątającej. Dlatego, żeby uniknąć niespodziewanych problemów i dobrze się przygotować do wejścia na rynek, potrzebujemy dobrego biznesplanu. Poznaj nasz produkt – Biznesplan Firma sprzątająca.
Własna firma sprzątająca – czy się opłaca, pomimo sporej konkurencji?
Plan biznesowy firmy sprzątającej pozwala nam rozpocząć działalność gospodarczą z odpowiednią wiedzą na temat danego rynku. Zawarta jest w nim analiza SWOT, która pokazuje, jakich zysków możemy się spodziewać podczas prowadzenia firmy sprzątającej. Dodatkowo kosztorys pomoże nam zorientować się w wymaganym od nas początkowym wkładzie finansowym, a jeśli potrzebujemy pożyczki lub dotacji, usprawnia nam rozeznanie się w procedurach dotyczących otrzymywania dotacji i spłacania pożyczki. Dzięki określeniu naszej grupy docelowej oraz specyfiki klientów będziemy wiedzieć, jak poprowadzić naszą działalność usług, aby zmaksymalizować dochody i wyróżnić się na tle konkurencji. Dokładne określenie rodzaju i zakresu wykonywanych usług, wykorzystywanego wyposażenia, liczby zatrudnianych osób, lokalizacji i wielkości lokalu sprawi, że nasz biznes będzie konkurencyjny i dochodowy. Dodatkowo, wraz ze szczegółowo rozpisaną strategią marketingową oraz rozwojową, będziemy mieli plany na powiększanie naszej firmy w przyszłości.
Biznesplan usług sprzątających – dobre przygotowanie to podstawa
Chociaż firm sprzątających na rynku jest sporo, każda ma swoją specyfikę, wady i zalety oraz zakres i rodzaj usług. Jeśli dobrze się przygotujemy, będziemy mieć przewagę nad konkurencją oraz znajdziemy niszę, którą ona będzie w stanie wypełnić. Chcąc zapewnić sobie dobry start, warto sięgnąć po skuteczne rozwiązania, jakim jest nasz biznesplan firmy sprzątającej.
FIRMA SPRZĄTAJĄCA
JEŻELI PLANUJESZ OTWARCIE FIRMY ZAJMUJĄCEJ SIĘ SPRZĄTANIEM ,TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.
Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą świadczyć usługi sprzątania. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.
Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Tarnowskich Górach.
Działalność będzie polegała na świadczeniu usług sprzątających, w szczególności budynków i obiektów. Usługi te będą świadczone zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz budynków. Oferta będzie skierowana zarówno do firm jak i osób prywatnych. Będą sprzątane: powierzchnie biurowe, niewielkie hale produkcyjne, prywatne posesje i domy. Będą wykonywane następujące usługi:odkurzanie i czyszczenie podłóg, wykładzin i dywanów; ścieranie kurzu; czyszczenie armatury łazienkowej (umywalki, wanny, prysznice, sedesy, bidety); czyszczenie luster; pranie dywanów, wykładzin, mebli tapicerowanych; mycie okien. W okresie jesienno-zimowym również będą świadczone usługi: czyszczenie rynien, mycie elewacji. Usługa będzie wykonywana u klienta.
W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:
– Wniosek (11 stron)
– Biznesplan (17 stron, 5 300 wyrazów)
Dokumenty zawierają m.in.:
- WNIOSEK:
- dane wnioskodawcy:
- charakterystyka planowanego przedsięwzięcia
- BIZNESPLAN:
- informacja o wnioskodawcy
- opis projektowanego przedsięwzięcia
- cel i opis działalności gospodarczej
- klient planowanego przedsięwzięcia
- lokalizacja planowanej działalności gospodarczej
- sposób zarządzania planowaną działalnością gospodarczą
- analiza swot
- wnioski z analizy swot
- kalkulacja planowanych miesięcznych wpływów i wydatków oraz uzasadnienie
WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ Z ZAPISAMI REGULAMINU.
DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.