Najczęściej zadawane pytania - Gotowe BiznesplanyNajczęściej zadawane pytania - Gotowe Biznesplany

Najczęściej zadawane pytania

Produkty

Czy dokumentacja, którą oferujecie to biznesplany czy wnioski?

W poszczególnych oferowanych przez nas produktach możesz spotkać się zarówno z tytułem „wniosek” jak i „biznesplan”. Dla części naborów i programów dokumentacje noszą nazwę wniosku lub biznesplanu. Każdorazowo jednak faktyczna zawartość dokumentów jest opisywana przez nas w opisie produktów. Wszystkie oferowane przez nas produkty spełniają formalne wymogi biznesplanu.

Czy produkt, który planuję zakupić przyda mi się do stworzenia własnego biznesplanu?

Tworzenie biznesplanów to szeroka dziedzina, istnieje wiele rozwiązań, metod i praktyk, zgodnie z którymi takie dokumenty są przygotowywane. W celu określenia ewentualnej przydatności gotowego biznesplanu należy zweryfikować opis znajdujący się na stronie produktu (zwłaszcza opis zawartości merytorycznej dokumentów oraz informację dla jakiego Urzędu/naboru zostały przygotowane) i zestawić go z własnymi potrzebami.

Jakie biznesplany oferujecie?

Produkty, które znajdują się w naszej ofercie to przede wszystkim biznesplany i wnioski aplikacyjne, które zostały przygotowane w celu pozyskania dofinansowania na rozpoczęcie działalności gospodarczej. Są to przede wszystkim dokumentacje dla dotacji z Powiatowych Urzędów Pracy (dofinansowanie podjęcia działalności gospodarczej), jak również dla innych programów m.in. dotacji unijnych, programu „wsparcie w starcie” pożyczek preferencyjnych oraz Lokalnych Grup Działania.
Dodatkowo w naszej bazie możesz znaleźć dokumenty, które zostały przygotowane dla prywatnych inwestorów oraz dla studentów.

Czym różni się wersja produktu „standard” od „premium”?

W przypadku zakupu produktu premium, do zamówienia otrzymujesz dodatkowo nasz kurs „Pozyskiwanie dotacji z Urzędu Pracy / Przygotowywanie Biznesplanu”. Biznesplan jest natomiast taki sam w przypadku obu wersji.

Dostawa Zamówień

W jaki sposób wysyłane są dokumenty?

Dokumenty są wysyłane w formie elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

Czy jest możliwość złożenia zamówienia z wysyłką za granicę?

Ze względu na elektroniczną formę dystrybucji biznesplanów, zakupiony produkt możesz otrzymać bez względu na kraj w którym aktualnie przebywasz.

Jakie są koszty dostawy zamówień?

Ze względu na elektroniczną formę dystrybucji biznesplanów, przesyłka jest bezpłatna.

Płatności

W jaki sposób można zapłacić za zamawiany towar?

Płatności można dokonać następującymi metodami:
1. Za pomocą systemu szybkich płatności „przelewy24”
2.Bezpośrednio na rachunek bankowy:

ING Bank Śląski
Nr rachunku: 29 1050 1588 1000 0097 3103 7835
DCS Agnieszka Skóra
Ul. Leszczynowa 29a/13, 41-806 Zabrze

W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.

Czy mogę zmienić formę płatności zamówienia?

Nie ma możliwości zmiany formy płatności zamówienia po jego złożeniu. Jeżeli zmieniłeś zdanie co do wyboru formy płatności, złóż zamówienie ponownie, tym razem wybierając inną metodę płatności.

W jakim terminie mogę opłacić moje zamówienie?

Zamówienie możesz opłacić w dowolnym terminie.

Realizacja Zamówień

Jaki jest czas realizacji zamówień?

Czas realizacji zamówienia jest bezpośrednio powiązany z formą płatności. W przypadku płatności za pomocą „przelewy24” dokumenty są wysyłane automatycznie niemal natychmiast po opłaceniu zamówienia (zwykle w ciągu 15-30 min). W przypadku płatności tradycyjnym przelewem dokumenty są wysyłane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie (zwykle w ciągu 1-2 dni roboczych).

Nie otrzymałem mojego zamówienia. Co mam zrobić?

Po dokonaniu zamówienia powinieneś od nas otrzymać m.in. następujące wiadomości: potwierdzenie złożenia zamówienia oraz osobną wiadomość z zamówionym produktem (wiadomość z hiperłączami umożliwiającymi pobranie dokumentów). Zapoznaj się z informacją dotyczącą realizacji zamówień (Jaki jest czas realizacji zamówień?), jeżeli po podanym czasie nadal nie otrzymałeś zamówienia podejmij następujące kroki:

1.Przede wszystkim sprawdź folder SPAM.

2.Sprawdź czy w zamówieniu podałeś właściwy adres e-mail.

3. Skontaktuj się z nami pisząc na e-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl (w wiadomości podaj numer zamówienia oraz adres na jaki ma zostać wysłana zakupiona dokumentacja).

Zwroty i Reklamacje

Czy mogę zareklamować zakupiony biznesplan?

Staramy się aby opis oferowanych przez nas biznesplanów był jak najdokładniejszy i szczegółowy. Jeżeli uważasz, że zakupione przez Ciebie dokumenty są niezgodne z opisem lub z innych powodów nie spełniają twoich wymagań, napisz do nas na e-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl.

W jakim terminie mogę zareklamować zakupiony biznesplan?

Reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od dokonania zamówienia.

W jakim czasie zostanie rozpatrzona reklamacja?

Staramy się rozwiązać problem jak najszybciej.

Czy można zwrócić zakupiony produkt?

Zwrot zakupionego produktu jest możliwy, do momentu w którym nie pobrałeś zakupionych plików. Możesz dokonać zwrotu zakupionego produktu, w terminie do 14 dni od momentu jego otrzymania. Jeżeli chcesz dokonać zwrotu skontaktuj się z nami poprzez e-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl

Jakie jest czas zwrotu płatności?

Należność zwracamy niezwłocznie, natomiast nie później niż w terminie 14 dni.