Biznesplan gabinet masażu – jak rozpocząć swój biznes w medycynie?
Gabinet masażu to miejsce, w którym można się nie tylko zrelaksować, lecz także poddać się zabiegom rehabilitacyjnym. Osoby poszukujące takich usług mogą wybrać właśnie Twój gabinet masażu. Jeżeli zastanawiasz się, czy gabinet masażu się opłaca i jak rozpocząć własną działalność – odpowiedzi na te pytania znajdziesz w naszym pakiecie. Biznesplan gabinet masażu został opracowany przez doświadczonych i wykwalifikowanych specjalistów. Potwierdzają to setki pozytywnie rozpatrzonych wniosków o dotację.
Jak otworzyć gabinet masażu?
To często zadawane pytanie na początku planowania swojej firmy. Na pewno będzie Ci potrzebny plan biznesowy gabinetu masażu. Odpowiednio przedstawione informacje pozwolą Ci skutecznie ubiegać się dofinansowanie przedsiębiorstwa. Dokumenty gabinetu masażu to zestaw skrupulatnie przedstawionych wniosków. Zawierają informacje takie jak m.in.: opis przedsięwzięcia, szczegółowy zakres działalności, plan finansowy, przewidywane efekty ekonomiczne wnioskowanej działalności gospodarczej oraz szczegółową specyfikację zakupów w ramach wnioskowanych środków z funduszu pracy. Analiza gabinetu masażu obejmuje także mocne i słabe strony Twojej przyszłej działalności. Zawiera się w szczegółowej analizie SWOT, który opisuje, wymienione wcześniej mocne i słabe strony oraz szanse i zagrożenia, które będą towarzyszyć prowadzonej działalności.
Czy gabinet masażu się opłaca?
Odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna. Pomysł na biznes własnego gabinetu masażu jest dobry, ale na powodzenie przedsięwzięcia wpływa wiele czynników. Powinieneś pomyśleć o odpowiedniej lokalizacji, a także zestawie usług, który będzie obejmować Twoja oferta. Zwróć także uwagę na personel. Działalność gospodarcza wmedycynie to dość specyficzna branża, w której przyjazna atmosfera musi się przenikać z pełnym profesjonalizmem w udzielaniu porad oraz wykonywaniu usług. Potencjalne przychody oraz wydatki zostały zawarte w analizie gabinetu masażu. Dzięki niej dowiesz się, czy gabinet masażu się opłaca.
Biznesplan GABINET MASAŻU
JEŻELI PLANUJESZ ŚWIADCZYĆ USŁUGI MASAŻU ORAZ REHABILITACJI,TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.
Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą otworzyćwłasny gabinet fizjoterapeutyczny. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.
Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy we Wrocławiu.
Działalność będzie polegała na świadczeniu usług masażu i rehabilitacji. Usługi będą świadczone stacjonarnie oraz mobilnie, w domu klienta. Zdecydowana większość usług będzie świadczona stacjonarnie, usługi mobilne będą przeznaczone głównie dla osób które mają duże trudności z poruszaniem. Będą oferowane następujące usługi : masaże klasyczne, lecznicze, relaksacyjne, masaż tkanek głębokich , drenaż limfatyczy , kinesiotaping – plastrowanie dynamiczne, akupresura – masaże punktowe, refleksologia stóp. Oferta będzie skierowana wyłącznie do klientów indywidualnych. Usługi będą świadczone w godzinach 8 – 16 od poniedziałku do piątku oraz w soboty w godzinach 10-14. Dodatkowo będzie istniała możliwość umawiania się na wizyty w innych godzinach.
W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:
– Wniosek (16 STRON, 4814 WYRAZÓW)
Dokumenty zawierają m.in.:
- WNIOSEK:
- opis przedsięwzięcia
- szczegółowy zakres działalności
- działania podejmowane w związku z prowadzeniem wnioskowanej działalności gospodarczej, potwierdzające jej wykonywanie w sposób zorganizowany i ciągły, przewidywane zatrudnienie pracowników, działania marketingowe
- stan zaawansowania przedsięwzięcia organizacyjnego i inwestycyjnego
- odbiorcy
- plan finansowy
- szczegółowa specyfikacja zakupów w ramach wnioskowanych środków z funduszu pracy
- przewidywane efekty ekonomiczne wnioskowanej działalności gospodarczej.
- mocne i słabe strony przedsięwzięcia
WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ Z ZAPISAMI REGULAMINU.
DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.