Biznesplan Usługi blacharskie

55,0089,00

USŁUGI BLACHARSKIE 
PKD GŁÓWNE
45.20.Z – Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli.

Natychmiastowa Wysyłka

(szczegółowe informacje nt. dostawy w zakładce „Warunki dostawy”)

SKU: 208 Kategoria: Tagi: ,

USŁUGI BLACHARSKIE

JEŻELI PLANUJESZ ŚWIADCZYĆ USŁUGI BLACHARSKIE ,TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.

 

Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą świadczyć usługi blacharskie. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.

 

Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Gliwicach.

Działalność będzie polegała na pracach blacharskich – głównie remonty samochodów. Usługi będą wykonywane na obszarze Gliwic i okolic, część usług wykonywana u klienta.

 

 

W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

– Wniosek (14 stron, ok   3300 wyrazów)

 

Dokumenty zawierają m.in.:

  1. WNIOSEK:
  • dane wnioskodawcy
  • dodatkowe informacje  o  wnioskodawcy
  • opis projektowanego  przedsięwzięcia;    ocena   rynku  i   konkurencji
  • analiza finansowa
  • specyfikacja wydatków niezbędnych  do  uruchomienia  działalności.
  • harmonogram zakupów w ramach wnioskowanych środków urzędu pracy
  • planowane przychody  i  koszty  w  skali  miesiąca  i  roku

 

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ  Z ZAPISAMI REGULAMINU.

DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

MIASTO: GLIWICE
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW:  URZĄD PRACY
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNAWniosek (14 stron, ok   3300 wyrazów)

SPOSÓB DOSTAWY: Wszystkie dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

KOSZT DOSTAWY: Dostawa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

CZAS DOSTAWY: W przypadku płatności za pomocą systemu „przelewy24”: nasz automat wysyła dokumenty zwykle do 15 min. od wykonania wpłaty.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem: dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z złożonym zamówieniem lub zakupioną dokumentacją – prosimy o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderów SPAM lub POWIADOMIENIA, na Państwa skrzynce pocztowej, może się zdarzyć – iż dany operator poczty elektronicznej w sposób domyślny kieruje tam naszą korespondencję.

W przypadku, gdyby mimo to nie otrzymali Państwo swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

E-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl
Tel: +48 503-587-360