Nie wiesz jak napisać biznesplan piekarni ?
Na naszej stronie znajdziesz przykład gotowego biznesplanu w formacie doc i pdf do wglądu i złożenia w urzędzie pracy.
Idealna pomoc dla osoby, która ma taki wniosek do złożenia. Przykładowy i wypełniony wniosek jest dużym ułatwieniem i pomocą w procesie tworzenia wniosku na własne potrzeby. Wniosek biznesplanu krok po kroku napisany przez specjalistę.
Napisz profesjonalny biznesplan sam, dzięki gotowemu wzorowi który możesz pobrać z naszej strony.
Biznesplan piekarni, jak go napisać i od czego zacząć?
Poniżej znajdziesz informacje dotyczące co zawierają pliki pdf i doc.
Zawartość merytoryczna:
WNIOSEK:
- INFORMACJA O WNIOSKODAWCY
- OPIS PROJEKTOWANEGO PRZEDSIĘWZIĘCIA
- Cel i opis działalności gospodarczej:
- Należy uzasadnić potrzebę realizacji i cel planowanego przedsięwzięcia.
- Należy opisać co motywuje Pana(ią) do rozpoczęcia działalności, jakie są przyczyny społeczne, zawodowe do otworzenia własnego przedsiębiorstwa.
- planowanej działalności gospodarczej? Jeśli tak należy opisać jakie?
- Opis działalności głównej i pobocznej.
- Co wpłynęło na podjęcie decyzji o założeniu przedsiębiorstwa o tym profilu
- Należy uzasadnić wybór planowanej działalności gospodarczej, szanse powodzenia i utrzymania się na rynku w oparciu o dane liczbowe, statystyczne, analizy, opracowania, artykuły (należy podać źródło zaczerpniętej informacji).
- Należy opisać branżę związaną z rodzajem planowanej działalności – podać konkretne dane liczbowe oraz ich źródła.
- Należy podać trzy przedsiębiorstwa, które mogą stanowić konkurencję – można przedstawić w formie tabelarycznej.
- Należy wskazać różnice pomiędzy planowaną działalnością, a istniejącą konkurencją. Konieczne jest wskazanie w czym przedsiębiorstwa istniejące na rynku mają przewagę, jakie działania zostaną podjęte w celu jej zminimalizowania
- Klient planowanego przedsięwzięcia:
- Jakie są główne grupy klientów, do których adresowana jest oferta
- Charakterystyka potencjalnych klientów.
- Należy uzasadnić popyt w głównych grupach klientów.
- Należy wskazać sposób pozyskania klienta
- Należy opisać metody utrzymania klientów.
- Lokalizacja planowanej działalności gospodarczej
- Sposób zarządzania planowaną działalnością gospodarczą:
- Należy opisać sposób zarządzania przedsiębiorstwem.
- Czy planowane jest zatrudnienie pracowników?
- Należy podać dostawców surowców, materiałów, towarów, usług
- Należy uzasadnić potrzebę współpracy z firmami zewnętrznymi.
ZAŁĄCZNIKI:
- ZAŁĄCZNIK 1 – Plan działań organizacyjnych.
- ZAŁĄCZNIK 2 – Analiza SWOT.
- ZAŁĄCZNIK 3 – Kalkulacja planowanych miesięcznych wpływów i wydatków wraz z uzasadnieniem.
- ZAŁĄCZNIK 4 – Szczegółowa specyfikacja wydatków do poniesienia w ramach dofinansowania, przeznaczanych na zakup towarów i usług, w szczególności na zakup środków trwałych, urządzeń, maszyn, materiałów, towarów, usług i materiałów reklamowych, koszty adaptacji lokalu, pokrycie kosztów pomocy prawnej, konsultacji i doradztwa związanych z podjęciem działalności gospodarczej, zakup domeny, wraz ze szczegółowym uzasadnieniem.
- ZAŁĄCZNIK 5 – Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.