Biznesplan Biuro architektoniczne

49,0089,00

ARCHITEKT / PROJEKTANT WNĘTRZ

PKD GŁÓWNE:
71.11.Z – Działalność w zakresie architektury.

Natychmiastowa Wysyłka

(szczegółowe informacje nt. dostawy w zakładce „Warunki dostawy”)

Nie wiesz jak napisać biznesplan biura architektonicznego ?

Na naszej stronie znajdziesz przykład gotowego biznesplanu w formacie doc i pdf do wglądu i złożenia w urzędzie pracy.

Idealna pomoc dla osoby, która ma taki wniosek do złożenia. Przykładowy i wypełniony wniosek jest dużym ułatwieniem i pomocą w procesie tworzenia wniosku na własne potrzeby. Wniosek biznesplanu krok po kroku napisany przez specjalistę.

Napisz profesjonalny biznesplan sam, dzięki gotowemu wzorowi który możesz pobrać z naszej  strony.

Biznesplan biuro architektoniczne – jak go napisać i od czego zacząć?

JEŻELI JESTEŚ ARCHITEKTEM LUB PROJEKTANTEM I CHCESZ OTWORZYĆ WŁASNE BIURO ARCHITEKTONICZNE/PROJEKTOWE, MOŻESZ SKORZYSTAĆ Z PRZYKŁADOWEGO WNIOSKU DO URZĘDU PRACY W CELU PRZYGOTOWANIA NA ICH PODSTAWIE WŁASNYCH DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH.

Oferowane dokumenty to gotowy przykładowy wniosek do urzędu pracy w Wejherowie, dotycząca działalności biura oferującego usługi architektoniczne i projektowania wnętrz. Dokumentacja umożliwia przygotowanie własnych dokumentów w celu ubiegania się o środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej z dowolnego urzędu pracy.

Jest to kompletna dokumentacja jaka została złożona w urzędzie pracy w Wejherowie.

Miasto prowadzenia działalności to Rumia.

Dzięki sporządzonym dokumentom wnioskodawca otrzymał dotację na rozpoczęcie działalności gospodarczej w wysokości 21000,00 zł.

Wnioskodawca będzie prowadził działalność związaną z tworzeniem projektów, głównie będą to projekty architektoniczne i wnętrzarskie. Firma będzie prowadzona na terenie Rumii.

 

Zakres planowanej działalności:

  • pomoc w doborze terenu pod inwestycje,
  • sporządzanie szkicu zapotrzebowania klienta,
  • oszacowanie kosztów realizacji na podstawie wstępnego szkicu,
  • sporządzanie projektu koncepcyjnego dla klienta, który naniesie swoje uwagi i zmiany,
  • sporządzanie opracowań na podstawie koncepcji i szkicu i uzgodnień z branżystami,
  • sporządzania projektu budowlanego na podstawie projektu koncepcyjnego + uzgodnień z branżystami,
  • reprezentacja klienta przed urzędami po złożeniu i w trakcie sporządzania projektu budowlanego,
  • pomoc na etapie realizacji inwestycji w uzyskaniu niezbędnych pozwoleń,
  • sporządzanie projektu wykonawczego i powykonawczego,
  • udział w konkursach dla deweloperów, inwestorów prywatnych jak również dla inwestorów państwowych.

 

W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

  • Wniosek (18 stron, 5600 wyrazów)
  • Formularz deminimis (7 stron)

 

Dokumenty zawierają m.in. następujące elementy:

  1. WNIOSEK
  • informacja o wnioskodawcy,
  • dane dotyczące podejmowanej działalności gospodarczej,
  • opis przedsięwzięcia,
  • zasięg rynku zbytu,
  • analiza konkurencji,
  • czy w planowanej działalności występuje sezonowość popytu?
  • pozyskiwanie klientów, formy promocji, częstotliwość ich wykorzystania,
  • dostawcy surowców, towarów. czy podjęto jakieś wstępne umowy, ustalenia warunki zaopatrzenia?
  • czy do założenia lub prowadzenia planowanej działalności gospodarczej wymagane są dodatkowe wpisy, zezwolenia pozwolenia, licencje, koncesje, itp.
  • kalkulacja kosztów,
  • szczegółowa specyfikacja wydatków do poniesienia w ramach dofinansowania,
  • przewidywane efekty ekonomiczne prowadzenia działalności gospodarczej przez okres pierwszych 12 miesięcy.

 

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ ZAPISAMI REGULAMINU.

DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

MIASTO: WEJHEROWO
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW: URZĄD PRACY
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA: FORMULARZ DE MINIMIS, WNIOSEK (18 STRON, 5600 WYRAZÓW)

SPOSÓB DOSTAWY: Wszystkie dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

KOSZT DOSTAWY: Dostawa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

CZAS DOSTAWY: W przypadku płatności za pomocą systemu „przelewy24”: nasz automat wysyła dokumenty zwykle do 15 min. od wykonania wpłaty.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem: dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z złożonym zamówieniem lub zakupioną dokumentacją – prosimy o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderów SPAM lub POWIADOMIENIA, na Państwa skrzynce pocztowej, może się zdarzyć – iż dany operator poczty elektronicznej w sposób domyślny kieruje tam naszą korespondencję.

W przypadku, gdyby mimo to nie otrzymali Państwo swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

E-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl
Tel: +48 503-587-360