Biznesplan Sprzedaż i naprawa palet

29,0089,00

SPRZEDAŻ I NAPRAWA PALET
PKD GŁÓWNE:
33.19.Z – Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu i wyposażenia

Natychmiastowa Wysyłka

(szczegółowe informacje nt. dostawy w zakładce „Warunki dostawy”)

SKU: 120 Kategoria: Tagi: ,

SPRZEDAŻ I NAPRAWA PALET

JEŻELI PLANUJESZ ŚWIADCZYĆ USŁUGI SPRZEDAŻY ORAZ NAPRAWY PALET ,TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.

 

Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą sprzedawać oraz naprawiać palety. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.

 

Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Ostrzeszowie.

Działalność będzie polegała na sprzedaży oraz naprawie palet. W ofercie firmy znajdą się głównie palety: EURO oraz DHP (Dusseldorfer). Oferta będzie skierowana wyłącznie do klientów firmowych. Firma będzie zajmowała się remontem palet należących do klienta oraz skupowaniem zużytych palet, które po naprawie będą sprzedawane.

 

 

W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

– Wniosek (19 strony, ok  1 900 wyrazów)

 

 

Dokumenty zawierają m.in.:

  1. wniosek:
  • dane osobowe wnioskodawcy:
  • kwota dofinansowania i informacje dot. planowanej działalności gospodarczej:
  • analiza finansowa
  • kalkulacja kosztów oraz szczegółowa specyfikacja wydatków
  • proponowana forma zabezpieczenia zwrotu dofinansowania

 

 

 

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ  Z ZAPISAMI REGULAMINU.

DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

MIASTO: OSTRZESZÓW
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW: URZĄD PRACY
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA: WNIOSEK (19 strony, ok  1 900 wyrazów)

SPOSÓB DOSTAWY: Wszystkie dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

KOSZT DOSTAWY: Dostawa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

CZAS DOSTAWY: W przypadku płatności za pomocą systemu „przelewy24”: nasz automat wysyła dokumenty zwykle do 15 min. od wykonania wpłaty.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem: dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z złożonym zamówieniem lub zakupioną dokumentacją – prosimy o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderów SPAM lub POWIADOMIENIA, na Państwa skrzynce pocztowej, może się zdarzyć – iż dany operator poczty elektronicznej w sposób domyślny kieruje tam naszą korespondencję.

W przypadku, gdyby mimo to nie otrzymali Państwo swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

E-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl
Tel: +48 503-587-360