Biznesplan usługi dekarskie

49,0089,00

DEKARZ
PKD GŁÓWNE:
43.91.Z – Wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych.
PKD POBOCZNE:
43.32.Z, 43.31.Z, 43.99.Z

Natychmiastowa Wysyłka

(szczegółowe informacje nt. dostawy w zakładce „Warunki dostawy”)

Nie wiesz jak napisać biznesplan usługi dekarskie ?

Nie przejmuj się  –  mamy dla Ciebie gotowy wzór biznesplanu do wypełnienia i złożenia w urzędzie pracy.

 

Biznesplan usługi dekarskie, jak go napisać i od czego zacząć?

JEŻELI PLANUJESZ OTWARCIE FIRMY DEKARSKIEJ KTÓRA BĘDZIE SPECJALIZOWAŁA SIĘ W WYKONYWANIU KONSTRUKCJI I POKRYĆ DACHOWYCH, TE DOKUMENTY UŁATWIĄ TOBIE PRZYGOTOWANIE WNIOSKU O DOTACJĘ Z URZĘDU PRACY NA OTWARCIE WŁASNEJ FIRMY.

Posiadając przykładowy biznesplan dla branży dekarskiej, z łatwością przygotujesz dokumenty oraz biznes plan dla swojej firmy. Zawarty w ofercie wzorzec wniosku do urzędu pracy zawiera najpopularniejsze zagadnienia które są poruszane w dokumentach dla większości urzędów pracy w Polsce. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów do każdego urzędu pracy.

Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Tychach.

Dokumenty pozwoliły osobie aplikującej na otrzymanie dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej w wysokości 18000,00 zł.

Biznesplan i wniosek dotyczą firmy dekarskiej działającej w Tychach. Prace ciesielsko-dekarskie będą stanowiły ok. 90% wszystkich wykonywanych prac. Pozostałe 10% będą stanowiły pozostałe roboty wykończeniowe (montaż stolarki budowlanej, tynkowanie, kafelkowanie, murowanie). Usługi będą świadczone głównie na obszarze Tychów i okolicznych powiatów, w mniejszym stopniu będą świadczone na pozostałym obszarze województwa śląskiego. Usługi będą wykonywane dla osób prywatnych oraz firm budowlanych i deweloperskich.

W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

– wniosek do urzędu pracy ( 7 stron, 1830 wyrazow)

– załącznik nr 1

– załącznik nr 2

– załącznik nr 3a

– analiza finansowa

Dokumenty zawierają m.in. następujące elementy:

  1. WNIOSEK
  • dane dotyczące bezrobotnego,
  • wniosek o przyznanie dofinansowania,
  • kalkulacja kosztów związanych z podjęciem działalności gospodarczej oraz źródła ich finansowania,
  • opis planowanej działalności gospodarczej,
  • krótki opis planowanej działalności gospodarczej,
  • działania podjęte na rzecz uruchomienia działalności gospodarczej ,
  • dane dotyczące rynku i konkurencji,
  • czy posiada pan(i) rozeznanie lub ewentualne kontakty,
  • czy zamierza pan(i) reklamować swoją działalność, a jeśli tak, to w jakiej formie,
  • czy w pana(i) rejonie działania istnieją firmy lub osoby zajmujące się taką samą działalnością,
  • proponowana forma zabezpieczenia ewentualnych zobowiązań wynikających z niedotrzymania warunków umowy na jakich zostały przyznane środki finansowe.

 

  1. załącznik nr 1- przewidywane efekty ekonomiczne prowadzenia działalności gospodarczej, kalkulacja jednostkowego przychodu z handlu/produkcji/usługi**

kalkulacja wynagrodzenia i pochodnych pracowników

 

  1. załącznik nr 2 – szczegółowa specyfikacja wydatków do poniesienia w ramach dofinansowania działalności gospodarczej

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ ZAPISAMI REGULAMINU.

DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

MIASTO: TYCHY
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW:URZĄD PRACY
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA: DANE DOTYCZĄCE BEZROBOTNEGO, WNIOSEK O PRZYZNANIE DOFINANSOWANIA, DANE DOTYCZĄCE RYNKU I KONKURENCJI

SPOSÓB DOSTAWY: Wszystkie dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

KOSZT DOSTAWY: Dostawa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

CZAS DOSTAWY: W przypadku płatności za pomocą systemu „przelewy24”: nasz automat wysyła dokumenty zwykle do 15 min. od wykonania wpłaty.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem: dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z złożonym zamówieniem lub zakupioną dokumentacją – prosimy o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderów SPAM lub POWIADOMIENIA, na Państwa skrzynce pocztowej, może się zdarzyć – iż dany operator poczty elektronicznej w sposób domyślny kieruje tam naszą korespondencję.

W przypadku, gdyby mimo to nie otrzymali Państwo swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

E-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl
Tel: +48 503-587-360