Biznesplan Usługi remontowo-budowlane

49,0089,00

USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE
PKD GŁÓWNE:
43.39.Z – Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych

Natychmiastowa Wysyłka

(szczegółowe informacje nt. dostawy w zakładce „Warunki dostawy”)

USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE

JEŻELI PLANUJESZ ŚWIADCZYĆ USŁUGI REMONTOWE, TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.

 

Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą otworzyć własną firmę remontową. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.

 

Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Będzinie.

Działalność będzie polegała na świadczeniu usług usług remontowo-budowlanych. W głównej mierze będą to remonty mieszkań, łazienek, poddasza, montaże podłóg, tynkowanie pomieszczeń. W ramach prowadzonej działalności będą wykonywane wszystkie rodzaje robót wykończeniowych. Usługi będą świadczone w głównej mierze osobom fizycznym, podmioty gospodarcze będą stanowiły dodatkowych klienów – ok. 30% całości. Główne rodzaje świadczonych usług to m.in. tynkowanie tradycyjne, tynkowanie ozdobne, uzupełnianie tynków, obróbka otworów okiennych, obróbka otworów drzwiowych, montaż drzwi zewnętrznych, kafelkowanie.

 

W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

– Wniosek (26 stron, ok. 7 100 wyrazów)

 

 

Dokumenty zawierają m.in.:

  1. WNIOSEK:
  • dane wnioskodawcy
  • opis projektowanego przedsięwzięcia
  • dane dotyczące rynku i konkurencji
  • analiza swot
  • proponowana forma zabezpieczenia zwrotu dofinansowania
  • załączniki:
  • kalkulacja kosztów związanych z podjęciem działalności gospodarczej,oraz źródła ich finansowania
  • szczegółowa specyfikacja wydatków do poniesienia w ramach wnioskowanego dofinansowania
  • uzasadnienie konieczności poniesienia poszczególnych wydatków
  • wykazanych w załączniku nr 2 do niniejszego wniosku o dofinansowanie
  • przewidywane efekty ekonomiczne prowadzenia działalności gospodarczej

 

 

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ  Z ZAPISAMI REGULAMINU.

DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

 

MIASTO: BĘDZIN
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW: URZĄD PRACY
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA: WNIOSEK (26 stron, ok. 7 100 wyrazów)

SPOSÓB DOSTAWY: Wszystkie dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

KOSZT DOSTAWY: Dostawa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

CZAS DOSTAWY: W przypadku płatności za pomocą systemu „przelewy24”: nasz automat wysyła dokumenty zwykle do 15 min. od wykonania wpłaty.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem: dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z złożonym zamówieniem lub zakupioną dokumentacją – prosimy o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderów SPAM lub POWIADOMIENIA, na Państwa skrzynce pocztowej, może się zdarzyć – iż dany operator poczty elektronicznej w sposób domyślny kieruje tam naszą korespondencję.

W przypadku, gdyby mimo to nie otrzymali Państwo swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

E-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl
Tel: +48 503-587-360