Biznesplan Meble na wymiar / usługi stolarsko-budowlane

49,0089,00

MEBLE NA WYMIAR / USŁUGI STOLARSKO-BUDOWLANE
PKD GŁÓWNE:
43.32.Z  – Zakładanie stolarki budowlanej

Natychmiastowa Wysyłka

(szczegółowe informacje nt. dostawy w zakładce „Warunki dostawy”)

MEBLE NA WYMIAR / USŁUGI STOLARSKO-BUDOWLANE

JEŻELI PLANUJESZ ŚWIADCZYĆ USŁUGI PRODUKCJI ORAZ MONTAŻU MEBLI NA WYMIAR ,TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.

 

Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą otworzyć firmę zajmującą się montażem oraz produkcją mebli na wymiar. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.

 

Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Gdańsku.

Działalność bedzię zajmować się produkcją mebli na wymiar różnego typu.  Meble będą wykonywane zarówno dla biur projektowych, firm budowlanych oraz osób prywatnych. Usługi będą świadczone w głównej mierze osobom fizycznym, podmioty gospodarcze będą stanowiły ok. 30% wszystkich klientów. Będzie to firma działająca w branży meblowej o szerokim zakresie wykonywanych usług. Usługi będą skupiać się jednak na wykonywaniu na wymiar, pod specjalne zamówienie klienta: szaf, mebli kuchennych, mebli łazienkowych, szaf przesuwnych, mebli dla dzieci, biurek, komód, mebli pokojowych oraz drobnych usług stolarsko-budowlanych.

 

 

W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

–  Wniosek do urzędu pracy (17 stron; 5600 wyrazów)

 

Dokumenty zawierają m.in.:

 

  1. WNIOSEK:
  • informacje o wnioskodawcy
  • formy zabezpieczenia zwrotu przez bezrobotnego otrzymanych środków na podjęcie działalności gospodarczej
  • opis projektowanego przedsięwzięcia
  • opis planowanej działalności, dane dotyczące oferowanych produktów lub usług
  • miejsce prowadzenia planowanej działalności gospodarczej
  • odbiorcy oferowanych produktów i usług
  • miejsca i źródła zaopatrzenia – analiza rynku dostawców
  • sposób promocji i reklamy – planowana metoda wejścia na rynek
  • analiza konkurencji – otoczenia, na którym firma zamierza działać
  • motywy podejmowania działalności gospodarczej
  • działania podjęte na rzecz uruchomienia działalności
  • kalkulacja i specyfikacja kosztów związanych z podjęciem działalności gospodarczej
  • uzasadnidnie celowości i przeznaczenia każdego z przedstawionych powyżej zakupów: charakterystyka ekonomiczno–finansowa przedsięwzięcia

 

 

 

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ  Z ZAPISAMI REGULAMINU.

DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

MIASTO: GDAŃSK
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW: URZĄD PRACY
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA: WNIOSEK (17 stron; 5600 wyrazów)

SPOSÓB DOSTAWY: Wszystkie dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

KOSZT DOSTAWY: Dostawa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

CZAS DOSTAWY: W przypadku płatności za pomocą systemu „przelewy24”: nasz automat wysyła dokumenty zwykle do 15 min. od wykonania wpłaty.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem: dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z złożonym zamówieniem lub zakupioną dokumentacją – prosimy o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderów SPAM lub POWIADOMIENIA, na Państwa skrzynce pocztowej, może się zdarzyć – iż dany operator poczty elektronicznej w sposób domyślny kieruje tam naszą korespondencję.

W przypadku, gdyby mimo to nie otrzymali Państwo swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

E-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl
Tel: +48 503-587-360