MEBLE NA WYMIAR / USŁUGI STOLARSKO-BUDOWLANE
JEŻELI PLANUJESZ ŚWIADCZYĆ USŁUGI PRODUKCJI ORAZ MONTAŻU MEBLI NA WYMIAR ,TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.
Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą otworzyć firmę zajmującą się montażem oraz produkcją mebli na wymiar. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.
Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Gdańsku.
Działalność bedzię zajmować się produkcją mebli na wymiar różnego typu. Meble będą wykonywane zarówno dla biur projektowych, firm budowlanych oraz osób prywatnych. Usługi będą świadczone w głównej mierze osobom fizycznym, podmioty gospodarcze będą stanowiły ok. 30% wszystkich klientów. Będzie to firma działająca w branży meblowej o szerokim zakresie wykonywanych usług. Usługi będą skupiać się jednak na wykonywaniu na wymiar, pod specjalne zamówienie klienta: szaf, mebli kuchennych, mebli łazienkowych, szaf przesuwnych, mebli dla dzieci, biurek, komód, mebli pokojowych oraz drobnych usług stolarsko-budowlanych.
W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:
– Wniosek do urzędu pracy (17 stron; 5600 wyrazów)
Dokumenty zawierają m.in.:
- WNIOSEK:
- informacje o wnioskodawcy
- formy zabezpieczenia zwrotu przez bezrobotnego otrzymanych środków na podjęcie działalności gospodarczej
- opis projektowanego przedsięwzięcia
- opis planowanej działalności, dane dotyczące oferowanych produktów lub usług
- miejsce prowadzenia planowanej działalności gospodarczej
- odbiorcy oferowanych produktów i usług
- miejsca i źródła zaopatrzenia – analiza rynku dostawców
- sposób promocji i reklamy – planowana metoda wejścia na rynek
- analiza konkurencji – otoczenia, na którym firma zamierza działać
- motywy podejmowania działalności gospodarczej
- działania podjęte na rzecz uruchomienia działalności
- kalkulacja i specyfikacja kosztów związanych z podjęciem działalności gospodarczej
- uzasadnidnie celowości i przeznaczenia każdego z przedstawionych powyżej zakupów: charakterystyka ekonomiczno–finansowa przedsięwzięcia
WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ Z ZAPISAMI REGULAMINU.
DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.