Biznesplan Remonty / Usługi wykończeniowe

55,0089,00

REMONTY / USŁUGI WYKOŃCZENIOWE
PKD GŁÓWNE:
43.33.Z – posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian
POBOCZNE:
43.39.Z, 43.31.Z, 43.32.Z

 

Natychmiastowa Wysyłka

(szczegółowe informacje nt. dostawy w zakładce „Warunki dostawy”)

REMONTY / USŁUGI WYKOŃCZENIOWE

JEŻELI PLANUJESZ ŚWIADCZYĆ USŁUGI WYKOŃCZENIOWE ,TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.

 

Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą świadczyć usługi wykończeniowe. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.

 

Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Lubinie.

Działalność będzie polegała na świadczeniu usług budowlanych, w głównej mierze usług wykończeniowych. W ramach prowadzonej działalności będą wykonywane wszystkie rodzaje robót wykończeniowych. Usługi będą świadczone w głównej mierze osobom fizycznym, podmioty gospodarcze będą stanowiły ok. 10% wszystkich klientów. Przede wszystkim będę to remonty mieszkań, w szczególności firma będzie specjalizowała się w przerabianiu i remontach kuchni i łazienek. Główne rodzaje usług to m.in.: układanie glazury i terakoty, montaż płyt GK, malowanie ścian, gładzie, tapetowanie, montaż paneli podłogowych, trawertyn, prace murarskie.

 

W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

– Wniosek (12 stron, ok   3700 wyrazów)

 

Dokumenty zawierają m.in.:

  1. WNIOSEK:
  • dane wnioskodawcy
  • opis planowanej działalności / określenie usług
  • główny cel przedsięwzięcia
  • analiza rynku dostawców
  • analiza rynku odbiorców
  • opis działań marketingowych
  • kalkulacja kosztów związanych z podjęciem działalności gospodarczej – źródła finansowania
  • przewidywane efekty ekonomiczne

 

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ  Z ZAPISAMI REGULAMINU.

DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

 

MIASTO: LUBIN
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW:  URZĄD PRACY
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNAWniosek (12 stron, ok   3700 wyrazów)

SPOSÓB DOSTAWY: Wszystkie dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

KOSZT DOSTAWY: Dostawa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

CZAS DOSTAWY: W przypadku płatności za pomocą systemu „przelewy24”: nasz automat wysyła dokumenty zwykle do 15 min. od wykonania wpłaty.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem: dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z złożonym zamówieniem lub zakupioną dokumentacją – prosimy o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderów SPAM lub POWIADOMIENIA, na Państwa skrzynce pocztowej, może się zdarzyć – iż dany operator poczty elektronicznej w sposób domyślny kieruje tam naszą korespondencję.

W przypadku, gdyby mimo to nie otrzymali Państwo swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

E-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl
Tel: +48 503-587-360