Biznesplan Usługi budowlano-wykończeniowe

55,0089,00

USŁUGI BUDOWLANO-WYKOŃCZENIOWE
PKD GŁÓWNE:
43.39.Z – Wykonywanie pozostałych robót wykończeniowych budowlanych
PKD POZOSTAŁE: 43.33.Z, 43.31.Z,43.32.Z, 43.34.Z

Natychmiastowa Wysyłka

(szczegółowe informacje nt. dostawy w zakładce „Warunki dostawy”)

USŁUGI BUDOWLANO-WYKOŃCZENIOWE

JEŻELI PLANUJESZ ŚWIADCZYĆ USŁUGI BUDOWLANO-WYKOŃCZENIOWE ,TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.

 

Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą świadczyć usługi budowlano-wykończeniowe. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.

 

Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Bytomiu.

Działalność będzie to firma ogólnobudowlana o szerokim zakresie wykonywanych usług. Przede wszystkim będzie zajmowała się remontami mieszkań, w szczególności firma będzie specjalizowała się pracami remontowymi wewnątrz, wykończeniami i montażami. Główne rodzaje usług to m.in.: kafelkowanie, gładzie, malowanie wnętrz, zabudowy G-K, gładzie gipsowe, tapetowanie, montaż paneli podłogowych, prace murarskie, montaż instalacji.

 

W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

– Wniosek (18 stron, ok   4400 wyrazów)

– Biznesplan (17 stron, 4 200 wyrazów)

 

Dokumenty zawierają m.in.:

  1. WNIOSEK:
  • informacje o wnioskodawcy
  • dane dotyczące planowanej działalności
  • opis planowanego przedsięwzięcia
  • ocena szansy powodzenia przedsięwzięcia.
  • analiza rynku dostawców
  • analiza rynku odbiorców
  • jak pan(i) zamierza reklamować swoją działalność, podać w jakiej formie
  • czy w rejonie przyszłej działalności istnieją firmy i osoby zajmujące się taką samą działalnością
  • kalkulacja kosztów
  • specyfikacja wydatków do poniesienia w ramach dofinansowania
  • przewidywane efekty ekonomiczne prowadzenia działalności gospodarczej
  • rozeznanie rynku dotyczące planowanych zakupów
  1. BIZNESPLAN:
  • Streszczenie
  • do kogo jest adresowany,
  • jakie środki zabiegamy, na co zostaną przeznaczone,
  • dla kogo przeznaczony jest nasz produkt/usługa.
  • Krótka prezentacja firmy:
  • nazwa i adres firmy, dane osobowe właściciela,
  • rodzaj prowadzonej działalności, forma prawna,
  • lokalizacja firmy,
  • profil i zakres działalności firmy, misja i cele firmy.
  • Charakterystyka produktów i usług:
  • czym przewyższają istniejące na rynku konkurencyjne produkty,
  • czy są łatwosprzedawalne,
  • czy dotyczą potrzeb, które obecnie nie są zaspokajane.
  • Rynek i marketing:
  • zasięg terytorialny (dzielnica, miasto, gmina, województwo, region, kraj),
  • charakterystyka klientów,
  • charakterystyka konkurencji,
  • charakterystyka dostawców,
  • działania marketingowe.
  • Potencjał produkcyjny i personel:
  • schemat organizacyjny (kto będzie zarządzał firmą, stanowiska pracy),
  • kwalifikacje i doświadczenie zawodowe jakie posiada kadra pracownicza,
  • zaplecze techniczne,
  • wyposażenie (informacje o posiadanych urządzeniach, maszynach, narzędziach, środkach transportu).
  • Analiza finansowa przedsięwzięcia:
  • całkowite nakłady przedsięwzięcia, koszty rozpoczęcia działalności,
  • źródła finansowania: środki własne, dofinansowanie z Powiatowego Urzędu Pracy na podjęcie działalności gospodarczej, kredyt, pożyczka,
  • rachunek wyników:
  • przewidywany przychód ze sprzedaży (w okresie 1 miesiąca, w okresie 1 roku),
  • przewidywany zysk (w okresie 1 miesiąca, w okresie 1 roku).
  • Analiza SWOT:
  • mocne strony,
  • słabe strony,
  • szanse,
  • zagrożenia.
  • Wnioski:
  • krótkie podsumowanie

 

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ  Z ZAPISAMI REGULAMINU.

DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

 

MIASTO: BYTOM
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW: URZĄD PRACY
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNAWniosek (18 stron, ok   4400 wyrazów) oraz Biznesplan (17 stron, 4 200 wyrazów)

SPOSÓB DOSTAWY: Wszystkie dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

KOSZT DOSTAWY: Dostawa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

CZAS DOSTAWY: W przypadku płatności za pomocą systemu „przelewy24”: nasz automat wysyła dokumenty zwykle do 15 min. od wykonania wpłaty.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem: dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z złożonym zamówieniem lub zakupioną dokumentacją – prosimy o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderów SPAM lub POWIADOMIENIA, na Państwa skrzynce pocztowej, może się zdarzyć – iż dany operator poczty elektronicznej w sposób domyślny kieruje tam naszą korespondencję.

W przypadku, gdyby mimo to nie otrzymali Państwo swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

E-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl
Tel: +48 503-587-360