USŁUGI BUDOWLANO-WYKOŃCZENIOWE
JEŻELI PLANUJESZ ŚWIADCZYĆ USŁUGI BUDOWLANO-WYKOŃCZENIOWE ,TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.
Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą świadczyć usługi budowlano-wykończeniowe. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.
Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Bytomiu.
Działalność będzie to firma ogólnobudowlana o szerokim zakresie wykonywanych usług. Przede wszystkim będzie zajmowała się remontami mieszkań, w szczególności firma będzie specjalizowała się pracami remontowymi wewnątrz, wykończeniami i montażami. Główne rodzaje usług to m.in.: kafelkowanie, gładzie, malowanie wnętrz, zabudowy G-K, gładzie gipsowe, tapetowanie, montaż paneli podłogowych, prace murarskie, montaż instalacji.
W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:
– Wniosek (18 stron, ok 4400 wyrazów)
– Biznesplan (17 stron, 4 200 wyrazów)
Dokumenty zawierają m.in.:
- WNIOSEK:
- informacje o wnioskodawcy
- dane dotyczące planowanej działalności
- opis planowanego przedsięwzięcia
- ocena szansy powodzenia przedsięwzięcia.
- analiza rynku dostawców
- analiza rynku odbiorców
- jak pan(i) zamierza reklamować swoją działalność, podać w jakiej formie
- czy w rejonie przyszłej działalności istnieją firmy i osoby zajmujące się taką samą działalnością
- kalkulacja kosztów
- specyfikacja wydatków do poniesienia w ramach dofinansowania
- przewidywane efekty ekonomiczne prowadzenia działalności gospodarczej
- rozeznanie rynku dotyczące planowanych zakupów
- BIZNESPLAN:
- Streszczenie
- do kogo jest adresowany,
- jakie środki zabiegamy, na co zostaną przeznaczone,
- dla kogo przeznaczony jest nasz produkt/usługa.
- Krótka prezentacja firmy:
- nazwa i adres firmy, dane osobowe właściciela,
- rodzaj prowadzonej działalności, forma prawna,
- lokalizacja firmy,
- profil i zakres działalności firmy, misja i cele firmy.
- Charakterystyka produktów i usług:
- czym przewyższają istniejące na rynku konkurencyjne produkty,
- czy są łatwosprzedawalne,
- czy dotyczą potrzeb, które obecnie nie są zaspokajane.
- Rynek i marketing:
- zasięg terytorialny (dzielnica, miasto, gmina, województwo, region, kraj),
- charakterystyka klientów,
- charakterystyka konkurencji,
- charakterystyka dostawców,
- działania marketingowe.
- Potencjał produkcyjny i personel:
- schemat organizacyjny (kto będzie zarządzał firmą, stanowiska pracy),
- kwalifikacje i doświadczenie zawodowe jakie posiada kadra pracownicza,
- zaplecze techniczne,
- wyposażenie (informacje o posiadanych urządzeniach, maszynach, narzędziach, środkach transportu).
- Analiza finansowa przedsięwzięcia:
- całkowite nakłady przedsięwzięcia, koszty rozpoczęcia działalności,
- źródła finansowania: środki własne, dofinansowanie z Powiatowego Urzędu Pracy na podjęcie działalności gospodarczej, kredyt, pożyczka,
- rachunek wyników:
- przewidywany przychód ze sprzedaży (w okresie 1 miesiąca, w okresie 1 roku),
- przewidywany zysk (w okresie 1 miesiąca, w okresie 1 roku).
- Analiza SWOT:
- mocne strony,
- słabe strony,
- szanse,
- zagrożenia.
- Wnioski:
- krótkie podsumowanie
WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ Z ZAPISAMI REGULAMINU.
DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.