USŁUGI BUDOWLANO-REMONTOWE
JEŻELI PLANUJESZ ŚWIADCZYĆ USŁUGI BUDOWLANO-REMONTOWE ,TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.
Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą świadczyć usługi remontowo-budowlane. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.
Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Piekarach Śląskich.
Działalność będzie polegała na wykonywaniu usług remontowo-budowlanych. W głównej mierze będą to remonty mieszkań, łazienek, poddasza, montaże podłóg, tynkowanie pomieszczeń. W ramach prowadzonej działalności będą wykonywane wszystkie rodzaje robót wykończeniowych. Usługi będą świadczone w głównej mierze osobom fizycznym. Wszystkie usługi muszą być świadczone u klienta.
W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:
– Wniosek (17 stron, ok 4500 wyrazów)
Dokumenty zawierają m.in.:
- WNIOSEK:
- dane wnioskodawcy
- opis przedsięwzięcia
- opis produktu lub usługi
- podjęte działania na rzecz uruchomienia działalności gospodarczej
- szanse i zagrożenia
- organizacja przedsięwzięcia
- miejsce i źródła zaopatrzenia – analiza rynków dostawców
- analiza otoczenia na którym firma zamierza działać
- proponowane sposoby wejścia na rynek
- atuty firmy
- kalkulacja kosztów związanych z podjęciem działalności gospodarczej
- oraz źródła ich finansowania
- szczegółowa specyfikacja wydatków do poniesienia w ramach dofinansowania
- przewidywane efekty ekonomiczne prowadzenia działalności gospodarczej
WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ Z ZAPISAMI REGULAMINU.
DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.