Biznesplan Montowanie oraz wykonywanie mebli na wymiar

49,0089,00

MONTOWANIE ORAZ WYKONYWANIE MEBLI NA WYMIAR
PKD GŁÓWNE:
31.09.Z – Produkcja pozostałych mebli
PKD POBOCZNE: 31.02.Z, 43.32.Z, 95.24.Z

Natychmiastowa Wysyłka

(szczegółowe informacje nt. dostawy w zakładce „Warunki dostawy”)

MONTOWANIE ORAZ WYKONYWANIE MEBLI NA WYMIAR

JEŻELI PLANUJESZ ŚWIADCZYĆ USŁUGI MONTOWANIA I WYKONYWANIA MEBLI NA WYMIAR ,TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.

 

Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą świadczyć usługi montażu oraz produkcji mebli na wymiar. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.

 

Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Bytomiu.

Działalność będzie polegała na na projektowaniu i wykonywaniu mebli na indywidualne zamówienie klienta. Będzie to firma działająca w branży meblowej o szerokim zakresie wykonywanych usług od wykonywania mebli na wymiar, po wykonywanie komputerowych projektów mebli. Skupiająca się jednak na wykonywaniu na wymiar, pod specjalne zamówienie klienta: szaf, mebli kuchennych, mebli łazienkowych, biurek, komód, mebli pokojowych. Meble będą wykonywane z standardowych materiałów: płyt, drewna, laminatów.

 

W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

– Wniosek (18 stron, ok   4200 wyrazów)

 

 

Dokumenty zawierają m.in.:

  1. WNIOSEK:
  • informacje o wnioskodawcy
  • dane dotyczące planowanej działalności
  • opis planowanego przedsięwzięcia:
  • ocena szansy powodzenia przedsięwzięcia.
  • analiza rynku dostawców
  • analiza rynku odbiorców:
  • informacja o dokonanym rozeznaniu co do przyszłych zamówień i nawiązanych kontaktach ustnych lub pisemnych z potencjalnymi odbiorcami
  • jak pan(i) zamierza reklamować swoją działalność, podać w jakiej formie?
  • czy w rejonie przyszłej działalności istnieją firmy i osoby zajmujące się taką samą działalnością?
  • kalkulacja kosztów związanych z podjęciem działalności gospodarczej oraz źródła ich finansowania
  • specyfikacja wydatków do poniesienia w ramach dofinansowania
  • przewidywane efekty ekonomiczne prowadzenia działalności gospodarczej
  • rozeznanie rynku dotyczące planowanych zakupów

 

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ  Z ZAPISAMI REGULAMINU.

DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

MIASTO: BYTOM
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW: URZĄD PRACY
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNAWniosek  (18 stron, ok   4200 wyrazów)

SPOSÓB DOSTAWY: Wszystkie dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

KOSZT DOSTAWY: Dostawa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

CZAS DOSTAWY: W przypadku płatności za pomocą systemu „przelewy24”: nasz automat wysyła dokumenty zwykle do 15 min. od wykonania wpłaty.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem: dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z złożonym zamówieniem lub zakupioną dokumentacją – prosimy o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderów SPAM lub POWIADOMIENIA, na Państwa skrzynce pocztowej, może się zdarzyć – iż dany operator poczty elektronicznej w sposób domyślny kieruje tam naszą korespondencję.

W przypadku, gdyby mimo to nie otrzymali Państwo swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

E-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl
Tel: +48 503-587-360