Biznesplan Balustrady / usługi remontowo-budowlane

49,0089,00

BALUSTRADY / USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE
PKD GŁÓWNE:
43.32.Z – Zakładanie stolarki budowlanej
PKD POBOCZNE:  25.62.Z, 43.34.Z

Natychmiastowa Wysyłka

(szczegółowe informacje nt. dostawy w zakładce „Warunki dostawy”)

BALUSTRADY / USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE

JEŻELI PLANUJESZ ŚWIADCZYĆ USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE ,TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.

 

Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą świadczyć usługi remontowo-budowlane. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.

 

Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Gdańsku.

Działalność będzie polegała na wykonywaniu usług remontowo-budowlanych. W głównej mierze będą to remonty mieszkań i domów jednorodzinnych, montaż i wykonywanie balustrad nierdzewnych i samonośnych, konstrukcji stalowych, zadaszeń szklanych, wykonywanie łazienek, remonty poddasza, montaże podłóg, tynkowanie pomieszczeń, posadzek z gresu, kamienia naturalnego, teraktory, szpachlowanie, malowanie, kładzenie kafelek. W ramach prowadzonej działalności będą wykonywane niemal wszystkie rodzaje robót wykończeniowych i budowlanych. Usługi będą świadczone w głównej mierze osobom fizycznym, podmioty gospodarcze będą stanowiły dodatkowych klientów – ok. 20% całości. Główne rodzaje świadczonych usług to m.in. malowanie, szpachlowanie, gruntowanie, kafelkowanie, podwieszanie sufitów, układanie paneli podłogowych, elewacje lekką metodą tzn. styropian plus struktura, zadaszenia szklane, balustrady.

 

W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

– Wniosek (16 stron, ok   5 000 wyrazów)

 

Dokumenty zawierają m.in.:

  1. WNIOSEK:
  • dane wnioskodawcy
  • opis projektowanego przedsięwzięcia
  • opis planowanej działalności, dane dotyczące oferowanych produktów lub usług
  • miejsce prowadzenia planowanej działalności gospodarczej
  • odbiorcy oferowanych produktów i usług
  • miejsca i źródła zaopatrzenia – analiza rynku dostawców
  • sposób promocji i reklamy – planowana metoda wejścia na rynek
  • analiza konkurencji – otoczenia, na którym firma zamierza działać
  • motywy podejmowania działalności gospodarczej
  • kalkulacja i specyfikacja kosztów związanych z podjęciem działalności gospodarczej
  • szczegółowe uzasadnienie celowości i przeznaczenia każdego z przedstawionych powyżej zakupów
  • charakterystyka ekonomiczno–finansowa przedsięwzięcia
  • zestawienie środków własnych

 

 

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ  Z ZAPISAMI REGULAMINU.

DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

MIASTO: GDAŃSK
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW: URZĄD PRACY
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNAWniosek (16 stron, ok   5 000 wyrazów)

SPOSÓB DOSTAWY: Wszystkie dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

KOSZT DOSTAWY: Dostawa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

CZAS DOSTAWY: W przypadku płatności za pomocą systemu „przelewy24”: nasz automat wysyła dokumenty zwykle do 15 min. od wykonania wpłaty.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem: dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z złożonym zamówieniem lub zakupioną dokumentacją – prosimy o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderów SPAM lub POWIADOMIENIA, na Państwa skrzynce pocztowej, może się zdarzyć – iż dany operator poczty elektronicznej w sposób domyślny kieruje tam naszą korespondencję.

W przypadku, gdyby mimo to nie otrzymali Państwo swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

E-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl
Tel: +48 503-587-360