Biznesplan Rzeczoznawca nieruchomości

55,0089,00

RZECZOZNAWCA NIERUCHOMOŚCI
PKD GŁÓWNE:
68.31.Z – Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami

Natychmiastowa Wysyłka

(szczegółowe informacje nt. dostawy w zakładce „Warunki dostawy”)

Biznesplan rzeczoznawca nieruchomości – praktyczny zestaw informacji

Nasz biznesplan rzeczoznawca nieruchomości to zestaw informacji, dzięki którym dowiesz się, na czym polega prowadzenie działalności. To profesjonalny opis Twojego biznesu, kwestii marketingowych, finansowych, a także takich jak charakterystyka konkurencji.

 

Rzeczoznawca nieruchomości – dlaczego plan biznesowy jest ważny?

Biznesplan rzeczoznawca nieruchomości to obszerny zestaw wiadomości, dzięki którym będziesz mógł się dowiedzieć jakie obowiązki, a także korzyści czekają Cię w związku z prowadzeniem działalności. Pierwszym elementem, który jest bardzo przydatny we wczesnym okresie zakładania firmy to kosztorys rzeczoznawcy nieruchomości. Znajduje się w nim zestawienie przychodów oraz kosztów, jakie będzie mogła uzyskiwać Twoja firma. Dzięki tym informacjom dowiesz się, czy rzeczoznawca nieruchomości się opłaca.

 

Kolejna część dotyczy kwestii związanych z marketingiem. Własny biznes rzeczoznawca nieruchomości powinien mieć dobrą kampanię reklamową, która uwzględnia charakterystykę konkurencji, klienta, a także opisuje cechę szczególną przedsięwzięcia, wyróżniającą Twoją firmą na tle innych przedsiębiorstw z tej samej branży.

 

Ostatnim etapem może być zapoznanie się z ogólnym zarysem działalności, jaką będziesz prowadzić. Nasz biznesplan rzeczoznawca nieruchomości zawiera informacje na temat zakresu świadczeń, a także kto i gdzie będzie mógł skorzystać z Twoich usług. Warto podkreślić, że kosztorys, opis działań marketingowych, a także ogólny zarys firmy, to tylko niektóre elementy obszernego biznesplanu.

 

Rzeczoznawca nieruchomościjak otworzyć działalność profesjonalną i zawodową?

 

Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak otworzyć biznes rzeczoznawca nieruchomości, bardzo pomocny będzie nasz biznesplan. Kolejnym etapem po podjęciu decyzji będzie ubieganie się o dofinansowanie w urzędzie. Zrobisz to z wnioskiem, który jest częścią całego pakietu. Został spisany w ten sposób, aby zwiększyć prawdopodobieństwo udzielenia Ci oczekiwanej pomocy finansowej.

 

RZECZOZNAWCA NIERUCHOMOŚCI

 

JEŻELI PLANUJESZ ZAJMOWAĆ SIĘ WYCENĄ NIERUCHOMOŚCI, TEN BIZNESPLAN UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.

 

Biznesplan będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą rozpocząć działalność oferującą usługi  rzeczoznawcy majątkowego.  Ze względu na obszerność biznesplanu, będzie on umożliwiał przygotowanie własnych dokumentów.

Oferujemy kompletny biznesplan do Urzędu Pracy w Warszawie.

Wniosek został przygotowany na prowadzenie działalności oferującej usługi rzeczoznawcy majątkowego. Głównym zadaniem będzie profesjonalna obsługa osób prywatnych i podmiotów gospodarczych w zakresie wycen nieruchomości oraz zapewnienie kompleksowego doradztwa w zakresie rynku nieruchomości.

W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

  • Wniosek (19 stron, około 5000 wyrazów)
  • Załącznik nr 1
  • Załącznik nr 2
  • Załącznik nr 3
  • Załącznik nr 4
  • Załącznik nr 5

Dokumenty zawierają:

1.WNIOSEK

  • Informacja o wnioskodawcy
  • Opis projektowanego przedsięwzięcia
  • Cel i opis działalności gospodarczej
  • Należy uzasadnić potrzebę realizacji i cel planowanego przedsięwzięcia.
  • Należy opisać co motywuje pana(ią) do rozpoczęcia działalności, jakie są przyczyny społeczne, zawodowe do otworzenia własnego przedsiębiorstwa.
  • Czy posiada pan(i) plany rozwoju planowanej działalności gospodarczej? Jeśli tak należy opisać jakie?
  • Opis działalności głównej i pobocznej.
  • Co wpłynęło na podjęcie decyzji o założeniu przedsiębiorstwa o tym profilu
  • Należy uzasadnić wybór planowanej działalności gospodarczej, szanse powodzenia
    i utrzymania się na rynku w oparciu o dane liczbowe, statystyczne, analizy, opracowania, artykuły
  • Należy opisać branżę związaną z rodzajem planowanej działalności – podać konkretne dane liczbowe oraz ich źródła.
  • Należy podać trzy przedsiębiorstwa, które mogą stanowić konkurencję – można przedstawić w formie tabelarycznej.
  • Należy wskazać różnice pomiędzy planowaną działalnością, a istniejącą konkurencją. Konieczne jest wskazanie w czym przedsiębiorstwa istniejące na rynku mają przewagę, jakie działania zostaną podjęte w celu jej zminimalizowania.
  • Klient planowanego przedsięwzięcia:
  • Jakie są główne grupy klientów, do których adresowana jest oferta?
  • Charakterystyka potencjalnych klientów.
  • Należy uzasadnić popyt w głównych grupach klientów.
  • Należy wskazać sposób pozyskania klienta
  • Należy opisać metody utrzymania klientów.
  • Lokalizacja planowanej działalności gospodarczej
  • Sposób zarządzania planowaną działalnością gospodarczą
  1. Załącznik nr 1 – plan działań organizacyjnych
  2. Załącznik nr 2 – analiza swot
  3. Załącznik nr 3 – kalkulacja planowanych miesięcznych wpływów i wydatków wraz z uzasadnieniem
  4. Załącznik nr 4- szczegółowa specyfikacja wydatków do poniesienia w ramach dofinansowania
  5. Załącznik nr 5- formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ  Z ZAPISAMI REGULAMINU.

DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

Zobacz także: Biznesplan Pośrednik Nieruchomości 

MIASTO: WARSZAWA
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓWURZĄD PRACY
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA: 

  • Wniosek (19 stron, około 5000 wyrazów)
  • Załącznik nr 1
  • Załącznik nr 2
  • Załącznik nr 3
  • Załącznik nr 4
  • Załącznik nr 5

SPOSÓB DOSTAWY: Wszystkie dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

KOSZT DOSTAWY: Dostawa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

CZAS DOSTAWY: W przypadku płatności za pomocą systemu „przelewy24”: nasz automat wysyła dokumenty zwykle do 15 min. od wykonania wpłaty.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem: dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z złożonym zamówieniem lub zakupioną dokumentacją – prosimy o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderów SPAM lub POWIADOMIENIA, na Państwa skrzynce pocztowej, może się zdarzyć – iż dany operator poczty elektronicznej w sposób domyślny kieruje tam naszą korespondencję.

W przypadku, gdyby mimo to nie otrzymali Państwo swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

E-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl
Tel: +48 503-587-360