SERWIS KOMPUTEROWY
JEŻELI PLANUJESZ ŚWIADCZYĆ USŁUGI SERWISU KOMPUTEROWEGO ,TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.
Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą otworzyć własny serwis komputerowy. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.
Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Koszalinie.
Działalność będzie polegała na świadczeniu usług serwisu komputerowego. Kontakt z klientem będzie odbywał się poprzez telefon oraz Internet. Klienci będą obsługiwani we własnym domu lub siedzibie. W ofercie znajdzie się szeroki zakres usług serwisowych takich jak: wymiana gniazd w laptopach, wymiana matryc, naprawa zasilaczy, naprawa płyt głównych, czyszczenie laptopów i komputerów, naprawa chłodzeń, wyciszanie sprzętu, wymiana bądź naprawa klawiatur, napędów, obudów, zawiasów w laptopach, rozbudowa laptopów, konfigurowanie sieci LAN i Wi-Fi, naprawa urządzeń do monitoringów obiektów, naprawa oprogramowania, usuwanie wirusów, naprawa i odzyskiwanie danych z dysków twardych i kart pamięci itd.
.
W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:
– wniosek (7 stron)
– biznesplan (25 stron)
Dokumenty zawierają m.in.:
- WNIOSEK:
- informacje o wnioskodawcy
- stan przygotowania do rozpoczęcia działalności
- szczegółowa kalkulacja zakupów i specyfikacja wydatków związanych z podjęciem działalności gospodarczej
- forma zabezpieczenia zwrotu dotacji
- oświadczenia
- BIZNESPLAN
- streszczenie planowanego przedsięwzięcia
- ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa
- – najważniejsze dane o firmie
- -cele działalności gospodarczej
- – zasoby firmy
- – potencjał wnioskodawcy
- plan strategiczny projektu
- – analiza strategiczna metodą swot
- – wybór i wdrożenie strategii
- plan techniczny
- – opis usług – oferta
- – kwestie techniczne
- analiza marketingowa
- – prognoza kształtowania się popytu – analiza rynku
- – opis i analiza rynku zbytu
- – plan działań marketingowych
- plan organizacyjny
- – zatrudnienie pracowników i struktura organizacyjna
- – harmonogram organizacyjny
- analiza finansowo-ekonomiczna
- – źródła finansowania inwestycji
- podsumowanie
WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ Z ZAPISAMI REGULAMINU.
DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.