Biznesplan Sklep mięsny

55,0089,00

SKLEP MIĘSNY
PKD GŁÓWNE:
47.22.Z – Sprzedaż detaliczna mięsa i wyrobów z mięsa prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach

Natychmiastowa Wysyłka

(szczegółowe informacje nt. dostawy w zakładce „Warunki dostawy”)

SKU: 162 Kategoria: Tagi: ,

SKLEP MIĘSNY

JEŻELI PLANUJESZ OTWORZYĆ SKLEP MIĘSNY ,TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.

 

Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą otworzyć sklep mięsny. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.

 

Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Będzinie.

Działalność będzie polegała prowadzeniu sklepu mięsnego specjalizującego się w sprzedaży mięsa i wędlin. W sprzedaży będą również gorące wyroby jak i produkty garmażeryjne. Sklep będzie otwarty w godzinach 7.00 – 17.00 (od poniedziałku do piątku), oraz w godzinach 9.00 – 13.00 (w soboty). Większość oferowanych towarów będą stanowiły: mięsa surowe (drobiowe, wieprzowe, wołowe), wędzonki, kiełbasy, salami, wędliny, wyroby gotowe.

 

 

W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

– Wniosek (34 strony, ok   10 000 wyrazów)

 

Dokumenty zawierają m.in.:

  1. WNIOSEK:
  • dane i informacje dotyczące wnioskodawcy
  • opis projektowanego przedsięwzięcia
  • krótkie uzasadnienie wyboru branży
  • stan przygotowania do prowadzenia działalności gospodarczej
  • dane dotyczące rynku i konkurencji
  • plan działań marketingowych
  • analiza swot
  • kalkulacja kosztów
  • związanych z podjęciem działalności gospodarczej
  • oraz źródła ich finansowania
  • szczegółowa specyfikacja wydatków
  • do poniesienia w ramach wnioskowanego dofinansowania
  • uzasadnienie konieczności poniesienia poszczególnych wydatków
  • przewidywane efekty ekonomiczne prowadzenia działalności gospodarczej

 

 

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ  Z ZAPISAMI REGULAMINU.

DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

 

 

MIASTO: BĘDZIN
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW:  URZĄD PRACY
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNAWniosek (34 strony, ok   10 000 wyrazów)

SPOSÓB DOSTAWY: Wszystkie dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

KOSZT DOSTAWY: Dostawa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

CZAS DOSTAWY: W przypadku płatności za pomocą systemu „przelewy24”: nasz automat wysyła dokumenty zwykle do 15 min. od wykonania wpłaty.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem: dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z złożonym zamówieniem lub zakupioną dokumentacją – prosimy o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderów SPAM lub POWIADOMIENIA, na Państwa skrzynce pocztowej, może się zdarzyć – iż dany operator poczty elektronicznej w sposób domyślny kieruje tam naszą korespondencję.

W przypadku, gdyby mimo to nie otrzymali Państwo swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

E-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl
Tel: +48 503-587-360