Biznesplan Sklep z odzieżą używaną

55,0089,00

SKLEP Z ODZIEŻĄ UŻYWANĄ
PKD GŁÓWNE:
47.79.Z – Sprzedaż detaliczna artykułów używanych

Natychmiastowa Wysyłka

(szczegółowe informacje nt. dostawy w zakładce „Warunki dostawy”)

SKU: 157 Kategoria: Tagi: ,

SKLEP Z ODZIEŻĄ UŻYWANĄ

JEŻELI PLANUJESZ OTWORZYĆ SKLEP Z ODZIEŻĄ UŻYWANĄ ,TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.

 

Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą otworzyć własny sklep z odzieżą używaną. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.

 

Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Obornikach.

Działalność będzie polegała na sprzedaży odzieży używanej. Działalność gospodarcza będzie polegała na sprzedaży odzieży damskiej i męskiej oraz dodatków, na lokalnym rynku. Dodatkowo będzie oferowana również odzież dziecięcą. Wszystkie zadania związane z prowadzeniem firmy będą realizowane w jednym miejscu. Lokal będzie otwarty w godzinach: 8 – 16.

 

 

W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

– Wniosek (19 strony, ok    5 000 wyrazów)

 

Dokumenty zawierają m.in.:

  1. WNIOSEK:
  • informacja o wnioskodawcy
  • opis projektowanego przedsięwzięcia
  • biznes – plan
  • jakie działania podjęto dotychczas, aby uruchomić własną działalność gospodarczą
  • szczegółowy opis działalności i produktów
  • analiza konkurencji
  • formy promocji i reklamy.
  • kalkulacja kosztów
  • szczegółowa specyfikacja i harmonogram zakupów w ramach dofinansowania
  • przewidziane efekty ekonomiczne

 

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ  Z ZAPISAMI REGULAMINU.

DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

MIASTO: OBORNIKI
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW:  URZĄD PRACY
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNAWniosek (19 stron, ok 5 000 wyrazów)

SPOSÓB DOSTAWY: Wszystkie dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

KOSZT DOSTAWY: Dostawa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

CZAS DOSTAWY: W przypadku płatności za pomocą systemu „przelewy24”: nasz automat wysyła dokumenty zwykle do 15 min. od wykonania wpłaty.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem: dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z złożonym zamówieniem lub zakupioną dokumentacją – prosimy o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderów SPAM lub POWIADOMIENIA, na Państwa skrzynce pocztowej, może się zdarzyć – iż dany operator poczty elektronicznej w sposób domyślny kieruje tam naszą korespondencję.

W przypadku, gdyby mimo to nie otrzymali Państwo swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

E-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl
Tel: +48 503-587-360