Biznesplan Usługi sprzątające

49,0089,00

USŁUGI SPRZĄTAJĄCE
PKD GŁÓWNE:
81.21.Z – Niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych

Natychmiastowa Wysyłka

(szczegółowe informacje nt. dostawy w zakładce „Warunki dostawy”)

Biznesplan usługi sprzątające – jak rozpocząć działalność w usługach?

 

Rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej to marzenie wielu z nas. Jednym z pomysłów, jaki może narodzić się w naszej głowie, są usługi sprzątające. To opłacalny biznes, który mając wielu stałych i zadowolonych klientów poza dużym dochodem może przynieść sporo satysfakcji i zadowolenia. Poznaj nasz produkt – Biznesplan Usługi sprzątające.

 

Jak zacząć prowadzi ten rodzaj usług?

 

Aby rozpocząć prowadzenie firmy zajmującej się usługami sprzątającymi, niezbędne jest przygotowanie wcześniej przemyślanego biznesplanu, co może okazać się nie lada wyzwaniem dla osoby niedoświadczonej. Z tego też powodu warto zlecić napisanie biznesplanu usługi sprzątające wyspecjalizowanej osobie. Przygotowany przez nasz zespół plan biznesowy usług sprzątających jest napisany w sposób ułatwiający pozyskanie dotacji na założenie działalności z Urzędu Pracy. Dokumenty, jakie przygotowaliśmy w ramach gotowego biznesplanu usług sprzątających to wniosek o otrzymanie dotacji oraz kosztorys. W opracowaniu możemy znaleźć kluczowe rozwiązania, niezbędne do uzyskania dofinansowania na założenie firmy. Są to między innymi – szczegółowy opis przedsięwzięcia, prognozowany bilans zysków oraz możliwych strat, a także harmonogram prognozowanych wydatków, niezbędny podczas prowadzenia działalności gospodarczej w sektorze usług oraz wiele więcej.

 

Czy usługi sprzątające się opłacają?

 

Usługi sprzątające są bardzo opłacalną działalnością. Warto jednak przemyśleć założenie firmy i przed rozpoczęciem prowadzenia działalności gospodarczej w usługach skorzystać z dofinansowania z Urzędu Pracy. Przygotowany przez nas wniosek zawierający aż 26 stron z pewnością ułatwi to zadanie. Jeśli więc jesteś zdecydowany na sprawdzenie się w roli szefa dobrze prosperującego przedsiębiorstwa w biznesie usług sprzątających, nie czekaj dłużej. Zdecyduj się na nasz gotowy plan biznesowy usług sprzątających i zacznij spełniać swoje marzenia, jednocześnie uszczęśliwiając klientów starannie posprzątanymi wnętrzami mieszkań, domów, biur, samochodów oraz obiektów przemysłowych.

 

USŁUGI SPRZĄTAJĄCE

 

JEŻELI PLANUJESZ ŚWIADCZYĆ USŁUGI SERWISU SPRZĄTAJĄCEGO ,TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.

 

Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą otworzyć własny serwis sprzątający z wykorzystaniem kerchera. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.

Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Zawierciu.

Działalność będzie polegała na świadczeniu usług polegających na kompleksowym sprzątaniu mieszkań, domów, pomieszczeń biurowych itd. Dodatkowo będą wykonywane usługi czyszczenia dywanów, wykładzin, tapicerki meblowej i samochodowej. Sprzątanie będzie odbywało się przy pomocy maszyn czyszczących i profesjonalnych środków chemicznych. Usługi będą wykonywane u klienta. Przyszli klienci to zarówno osoby prywatne jak i instytucje. Usługi będą świadczone przede wszystkim na terenie powiatu zawierciańskiego.

W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

– wniosek (26 STRON, 6400 WYRAZÓW)

Dokumenty zawierają m.in.:

  1. WNIOSEK:
  • dane dotyczące wnioskodawcy
  • proponowana forma zabezpieczenia
  • biznesplan
    • opis planowanego przedsięwzięcia
    • informacje o przedsiębiorcy
    • analiza finansowa planowanego przedsięwzięcia
    • prognozowany rachunek wyników
    • uzasadnienie
    • analiza marketingowa planowanego przedsięwzięcia
    • – analiza reklamy, promocji
    • – program działania
    • – analiza konkurencji
    • analiza mocnych i słabych stron planowanego przedsięwzięcia
    • kalkulacja kosztów  związanych z podjęciem działalności gospodarczej oraz źródła ich finansowania
    • harmonogram wydatków  i  szczegółowa  specyfikacja  wydatków do poniesienia w ramach dofinansowania działalności gospodarczej
    • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis

 

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ  Z ZAPISAMI REGULAMINU.

DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

 

MIASTO: ZAWIERCIE
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW: URZĄD PRACY
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA: WNIOSEK (26 STRON, 6400 WYRAZÓW)

SPOSÓB DOSTAWY: Wszystkie dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

KOSZT DOSTAWY: Dostawa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

CZAS DOSTAWY: W przypadku płatności za pomocą systemu „przelewy24”: nasz automat wysyła dokumenty zwykle do 15 min. od wykonania wpłaty.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem: dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z złożonym zamówieniem lub zakupioną dokumentacją – prosimy o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderów SPAM lub POWIADOMIENIA, na Państwa skrzynce pocztowej, może się zdarzyć – iż dany operator poczty elektronicznej w sposób domyślny kieruje tam naszą korespondencję.

W przypadku, gdyby mimo to nie otrzymali Państwo swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

E-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl
Tel: +48 503-587-360