Biznesplan Usługi wykończeniowe / remonty /montaż mebli

49,0089,00

USŁUGI WYKOŃCZENIOWE / REMONTY /MONTAŻ MEBLI
PKD GŁÓWNE:
43.33.Z – Posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian

Natychmiastowa Wysyłka

(szczegółowe informacje nt. dostawy w zakładce „Warunki dostawy”)

USŁUGI WYKOŃCZENIOWE / REMONTY /MONTAŻ MEBLI

JEŻELI PLANUJESZ ŚWIADCZYĆ USŁUGI REMONTOWE,TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.

 

Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą świadczyć usługi remontowe wraz z montażem mebli. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.

 

Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Katowicach.

Działalność będzie polegała na świadczeniu usług budowlanych, w głównej mierze usługi wykończeniowe. Główne rodzaje usług to m.in.: kafelkowanie, montaż instalacji elektrycznych, gładzie, tapetowanie, montaż paneli podłogowych, trawertyn, prace murarskie, montaż mebli kuchennych, montaż instalacji hydrauliki, stolarka budowlana. Usługi będą świadczone na materiale dostarczanym przez klienta.

 

 

W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

– Wniosek (22 stron, ok   7100 wyrazów)

 

Dokumenty zawierają m.in.:

  • WNIOSEK:
  • informacje o wnioskodawcy
  • dane dotyczące planowanej działalności
  • szczegółowy opis proponowanego przedsięwzięcia
  • cele i motywy podjęcia działalności gospodarczej
  • analiza rynku, na którym firma zamierza działać oraz konkurencyjność oferowanego produktu, usługi, towaru
  • analiza rynku konkurencji
  • opis działań marketingowych
  • potencjalni dostawcy
  • potencjalni odbiorcy
  • sezonowość
  • analiza swot
  • analiza potencjalnych ryzyk, które mogą przyczynić się do upadku
  • planowanej działalności gospodarczej wraz z propozycją działań zaradczych
  • przewidywane efekty ekonomiczne prowadzenia działalności gospodarczej –
  • analiza finansowa przychodów i kosztów działalności
  • planowane koszty podjęcia działalności gospodarczej oraz szczegółowa specyfikacja i harmonogram wydatków

 

 

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ  Z ZAPISAMI REGULAMINU.

DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

 

MIASTO: KATOWICE
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW: URZĄD PRACY
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNAWniosek (22 stron, ok   7100 wyrazów)

SPOSÓB DOSTAWY: Wszystkie dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

KOSZT DOSTAWY: Dostawa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

CZAS DOSTAWY: W przypadku płatności za pomocą systemu „przelewy24”: nasz automat wysyła dokumenty zwykle do 15 min. od wykonania wpłaty.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem: dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z złożonym zamówieniem lub zakupioną dokumentacją – prosimy o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderów SPAM lub POWIADOMIENIA, na Państwa skrzynce pocztowej, może się zdarzyć – iż dany operator poczty elektronicznej w sposób domyślny kieruje tam naszą korespondencję.

W przypadku, gdyby mimo to nie otrzymali Państwo swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

E-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl
Tel: +48 503-587-360