Biznesplan Wykonywanie i naprawa instalacji elektrycznych

39,0079,00

WYKONYWANIE I NAPRAWA INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH
PKD GŁÓWNE:
43.21.Z – Wykonywanie instalacji elektrycznych

Natychmiastowa Wysyłka

(szczegółowe informacje nt. dostawy w zakładce „Warunki dostawy”)

WYKONYWANIE I NAPRAWA INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH

JEŻELI PLANUJESZ ŚWIADCZYĆ USŁUGI WYKONYWANIA I NAPRAWY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH, TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.

 

Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą zajmować się wykonywaniem i naprawą instalacji elektrycznych. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.

 

Oferujemy kompletną dokumentację do projektu do Urzędu Pracy w Zielonej Górze.

Działalność będzie polegała świadczeniu usług kompleksowego wykonywania instalacji elektrycznych oraz naprawy i modernizacji instalacji istniejących. Będę pracował przy instalacjach niskoprądowych i elektrycznych do 1kV. Dodatkowo będą wykonywane sieci LAN i DBB-T oraz alarmy. Usługi będą świadczone na obszarze powiatu Zielonogórskiego. Siedziba firmy będzie znajdowała się w miejscu zamieszkania właściciela.

 

W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

– Wniosek (28 stron)

 

 

Dokumenty zawierają m.in.:

  1. WNIOSEK:
  • informacje o wnioskodawcy
  • kwota wnioskowanego dofinansowania
  • opis projektowanego przedsięwzięcia
  • wykaz działań podjętych na rzecz rozpoczęcia działalności:
  • analiza swot
  • podsumowanie
  • kalkulacja kosztów związanych z podjęciem działalności gospodarczej
  • szczegółowa specyfikacja i harmonogram wydatków w ramach wnioskowanego dofinansowania
  • uzasadnienie do planowanych wydatków w ramach wnioskowanej kwoty
  • charakterystyka ekonomiczno -finasowa przedsięwzięcia

 

 

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ  Z ZAPISAMI REGULAMINU.

DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

 

MIASTO: ZIELONA GÓRA
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW: URZĄD PRACY
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNAWniosek (28 stron)

SPOSÓB DOSTAWY: Wszystkie dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

KOSZT DOSTAWY: Dostawa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

CZAS DOSTAWY: W przypadku płatności za pomocą systemu „przelewy24”: nasz automat wysyła dokumenty zwykle do 15 min. od wykonania wpłaty.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem: dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z złożonym zamówieniem lub zakupioną dokumentacją – prosimy o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderów SPAM lub POWIADOMIENIA, na Państwa skrzynce pocztowej, może się zdarzyć – iż dany operator poczty elektronicznej w sposób domyślny kieruje tam naszą korespondencję.

W przypadku, gdyby mimo to nie otrzymali Państwo swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

E-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl
Tel: +48 503-587-360