WYKONYWANIE I NAPRAWA INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH
JEŻELI PLANUJESZ ŚWIADCZYĆ USŁUGI WYKONYWANIA I NAPRAWY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH, TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.
Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą zajmować się wykonywaniem i naprawą instalacji elektrycznych. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.
Oferujemy kompletną dokumentację do projektu do Urzędu Pracy w Zielonej Górze.
Działalność będzie polegała świadczeniu usług kompleksowego wykonywania instalacji elektrycznych oraz naprawy i modernizacji instalacji istniejących. Będę pracował przy instalacjach niskoprądowych i elektrycznych do 1kV. Dodatkowo będą wykonywane sieci LAN i DBB-T oraz alarmy. Usługi będą świadczone na obszarze powiatu Zielonogórskiego. Siedziba firmy będzie znajdowała się w miejscu zamieszkania właściciela.
W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:
– Wniosek (28 stron)
Dokumenty zawierają m.in.:
- WNIOSEK:
- informacje o wnioskodawcy
- kwota wnioskowanego dofinansowania
- opis projektowanego przedsięwzięcia
- wykaz działań podjętych na rzecz rozpoczęcia działalności:
- analiza swot
- podsumowanie
- kalkulacja kosztów związanych z podjęciem działalności gospodarczej
- szczegółowa specyfikacja i harmonogram wydatków w ramach wnioskowanego dofinansowania
- uzasadnienie do planowanych wydatków w ramach wnioskowanej kwoty
- charakterystyka ekonomiczno -finasowa przedsięwzięcia
WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ Z ZAPISAMI REGULAMINU.
DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.