Powrót
Gotowe biznesplany wzory i Dotacje z UP > Biznesplan agencji eventowej

Biznesplan agencji eventowej

99,00 129,00 

AGENCJA EVENTOWA / ORGANIZOWANIE EVENTÓW
PKD GŁÓWNE:
93.29.Z – Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna

Wyczyść
SKU: 62 Kategoria: Tagi: ,

Nie wiesz jak napisać biznes plan agencji eventowej – organizowanie eventów ?

Na naszej stronie znajdziesz przykład gotowego biznes planu w formacie doc i pdf do wglądu i złożenia w urzędzie pracy.

Idealna pomoc dla osoby, która ma taki wniosek do złożenia. Przykładowy i wypełniony wniosek jest dużym ułatwieniem i pomocą w procesie tworzenia wniosku na własne potrzeby. Wniosek biznesplanu krok po kroku napisany przez specjalistę.

Napisz profesjonalny biznesplan sam, dzięki gotowemu wzorowi który możesz pobrać z naszej  strony.

Biznes plan mobilnego agencji eventowej – organizowanie eventów, jak go napisać i od czego zacząć?

Poniżej  znajdziesz informacje dotyczące co zawierają pliki pdf i doc, które możesz pobrać z naszej strony.

Zawartość merytoryczna:

WNIOSEK:
INFORMACJA O WNIOSKODAWCY
OPIS PROJEKTOWANEGO PRZEDSIĘWZIĘCIA
Cel i opis działalności gospodarczej:
Należy uzasadnić potrzebę realizacji i cel planowanego przedsięwzięcia.
Należy opisać co motywuje Pana(ią) do rozpoczęcia działalności, jakie są przyczyny społeczne, zawodowe do otworzenia własnego przedsiębiorstwa.
Czy posiada Pan(i) plany rozwoju planowanej działalności gospodarczej? Jeśli tak należy opisać jakie?
Opis działalności głównej i pobocznej.
Co wpłynęło na podjęcie decyzji o założeniu przedsiębiorstwa o tym profilu
Należy uzasadnić wybór planowanej działalności gospodarczej, szanse powodzenia
i utrzymania się na rynku w oparciu o dane liczbowe, statystyczne, analizy, opracowania, artykuły (należy podać źródło zaczerpniętej informacji).
Należy opisać branżę związaną z rodzajem planowanej działalności – podać konkretne dane liczbowe oraz ich źródła.
Należy podać trzy przedsiębiorstwa, które mogą stanowić konkurencję – można przedstawić w formie tabelarycznej.
Należy wskazać różnice pomiędzy planowaną działalnością, a istniejącą konkurencją. Konieczne jest wskazanie w czym przedsiębiorstwa istniejące na rynku mają przewagę,
jakie działania zostaną podjęte w celu jej zminimalizowania
Klient planowanego przedsięwzięcia:
Jakie są główne grupy klientów, do których adresowana jest oferta
Charakterystyka potencjalnych klientów.
Należy uzasadnić popyt w głównych grupach klientów.’
Należy wskazać sposób pozyskania klienta
Należy opisać metody utrzymania klientów.
Lokalizacja planowanej działalności gospodarczej
Sposób zarządzania planowaną działalnością gospodarczą:
Należy opisać sposób zarządzania przedsiębiorstwem.
Czy planowane jest zatrudnienie pracowników?
Należy podać dostawców surowców, materiałów, towarów, usług
Należy uzasadnić potrzebę współpracy z firmami zewnętrznymi.
ZAŁĄCZNIKI:
– ZAŁĄCZNIK 1 – Plan działań organizacyjnych
– ZAŁĄCZNIK 2 – Analiza SWOT
– ZAŁĄCZNIK 3 – Kalkulacja planowanych miesięcznych wpływów i wydatków wraz z uzasadnieniem
– ZAŁĄCZNIK 4 – Szczegółowa specyfikacja wydatków do poniesienia w ramach dofinansowania, przeznaczanych na zakup towarów i usług, w szczególności na zakup środków
trwałych, urządzeń, maszyn, materiałów, towarów, usług i materiałów reklamowych, koszty adaptacji lokalu, pokrycie kosztów pomocy prawnej, konsultacji i doradztwa
związanych z podjęciem działalności gospodarczej, zakup domeny, wraz ze szczegółowym uzasadnieniem

NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:
– WNIOSEK ( 16 STRON, 4 670 SŁÓW)
– ZAŁĄCZNIK 1
– ZAŁĄCZNIK 2
– ZAŁĄCZNIK 3
– ZAŁĄCZNIK 4

Dodatkowe informacje

MIASTO: WARSZAWA
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW: URZĄD PRACY
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA: WNIOSEK (16 STRON, 4 670 SŁÓW) +
4 ZAŁĄCZNIKI