Biznesplan agencji reklamowej 2021 - PDF, Doc i Docx - Gotowe BiznesplanyBiznesplan agencji reklamowej 2021 - PDF, Doc i Docx - Gotowe Biznesplany

Biznesplan agencji reklamowej

99,00149,00

AGENCJA REKLAMOWA
PKD GŁÓWNE:
73.11.Z – Działalność agencji reklamowych
PKD POBOCZNE:
74.10.Z
73.12.B

Wyczyść

Natychmiastowa Wysyłka

(szczegółowe informacje nt. dostawy w zakładce „Warunki dostawy”)

Nie wiesz jak napisać biznesplan agencji reklamowej ?

Na naszej stronie znajdziesz przykład gotowego biznesplanu w formacie doc i pdf do wglądu i złożenia w urzędzie pracy.

Idealna pomoc dla osoby, która ma taki wniosek do złożenia. Przykładowy i wypełniony wniosek jest dużym ułatwieniem i pomocą w procesie tworzenia wniosku na własne potrzeby. Wniosek biznesplanu krok po kroku napisany przez specjalistę.

Napisz profesjonalny biznesplan sam, dzięki gotowemu wzorowi który możesz pobrać z naszej  strony.

Biznesplan agencji reklamowej, jak go napisać i od czego zacząć?

Poniżej  znajdziesz informacje dotyczące co zawierają pliki pdf i doc, które możesz pobrać z naszej strony.

Zawartość merytoryczna:

WNIOSEK:
INFORMACJA O WNIOSKODAWCY
OPIS PROJEKTOWANEGO PRZEDSIĘWZIĘCIA

Cel i opis działalności gospodarczej:
Należy uzasadnić potrzebę realizacji i cel planowanego przedsięwzięcia.
Należy opisać co motywuje Pana(ią) do rozpoczęcia działalności, jakie są przyczyny społeczne, zawodowe do otworzenia własnego przedsiębiorstwa.
Czy posiada Pan(i) plany rozwoju planowanej działalności gospodarczej? Jeśli tak należy opisać jakie?
Opis działalności głównej i pobocznej.
Co wpłynęło na podjęcie decyzji o założeniu przedsiębiorstwa o tym profilu
Należy uzasadnić wybór planowanej działalności gospodarczej, szanse powodzenia
i utrzymania się na rynku w oparciu o dane liczbowe, statystyczne, analizy, opracowania, artykuły (należy podać źródło zaczerpniętej informacji).
Należy opisać branżę związaną z rodzajem planowanej działalności – podać konkretne dane liczbowe oraz ich źródła.
Należy podać trzy przedsiębiorstwa, które mogą stanowić konkurencję – można przedstawić w formie tabelarycznej.
Należy wskazać różnice pomiędzy planowaną działalnością, a istniejącą konkurencją. Konieczne jest wskazanie w czym przedsiębiorstwa istniejące na rynku mają przewagę,
jakie działania zostaną podjęte w celu jej zminimalizowania
Klient planowanego przedsięwzięcia:
Jakie są główne grupy klientów, do których adresowana jest oferta
Charakterystyka potencjalnych klientów.
Należy uzasadnić popyt w głównych grupach klientów.’
Należy wskazać sposób pozyskania klienta
Należy opisać metody utrzymania klientów.
Lokalizacja planowanej działalności gospodarczej
Sposób zarządzania planowaną działalnością gospodarczą:
Należy opisać sposób zarządzania przedsiębiorstwem.
Czy planowane jest zatrudnienie pracowników?
Należy podać dostawców surowców, materiałów, towarów, usług
Należy uzasadnić potrzebę współpracy z firmami zewnętrznymi.

ZAŁĄCZNIKI:
– ZAŁĄCZNIK 1 – Plan działań organizacyjnych
– ZAŁĄCZNIK 2 – Analiza SWOT
– ZAŁĄCZNIK 3 – Kalkulacja planowanych miesięcznych wpływów i wydatków wraz z uzasadnieniem
– ZAŁĄCZNIK 4 – Szczegółowa specyfikacja wydatków do poniesienia w ramach dofinansowania, przeznaczanych na zakup towarów i usług, w szczególności na zakup środków
trwałych, urządzeń, maszyn, materiałów, towarów, usług i materiałów reklamowych, koszty adaptacji lokalu, pokrycie kosztów pomocy prawnej, konsultacji i doradztwa
związanych z podjęciem działalności gospodarczej, zakup domeny, wraz ze szczegółowym uzasadnieniem
– ZAŁĄCZNIK 5 – Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis

NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:
– WNIOSEK ( 19 STRON, 5 700 SŁÓW)
– ZAŁĄCZNIK 1
– ZAŁĄCZNIK 2
– ZAŁĄCZNIK 3
– ZAŁĄCZNIK 4
– ZAŁĄCZNIK 5

MIASTO: WARSZAWA
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW: URZĄD PRACY
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA: WNIOSEK ( 19 STRON, 5 700 SŁÓW) + 5 ZAŁĄCZNIKÓW

SPOSÓB DOSTAWY: Wszystkie dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

KOSZT DOSTAWY: Dostawa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

CZAS DOSTAWY: W przypadku płatności za pomocą systemu „przelewy24”: nasz automat wysyła dokumenty zwykle do 15 min. od wykonania wpłaty.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem: dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z złożonym zamówieniem lub zakupioną dokumentacją – prosimy o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderów SPAM lub POWIADOMIENIA, na Państwa skrzynce pocztowej, może się zdarzyć – iż dany operator poczty elektronicznej w sposób domyślny kieruje tam naszą korespondencję.

W przypadku, gdyby mimo to nie otrzymali Państwo swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

E-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl
Tel: +48 503-587-360