Biznesplan agencja reklamowa – Twoja szansa na sukces w branży marketingu i reklamy
Plan biznesowy agencja reklamowej naszego autorstwa pomoże Ci założyć własną firmę. Składanie wniosków jest jedną z najmniej przyjemnych czynności w trakcie zakładania przedsiębiorstwa. Agencja reklamowa to działalność o specyficznym charakterze, dlatego bardzo łatwo o zrobienie błędu, kiedy dopełnia się wszelkie zobowiązania wobec urzędu lub banku. Poznaj nasz produkt – Biznesplan Agencja Reklamowa.
Własna agencja reklamowa – jak otworzyć biznes w marketingu i reklamie
Nie musisz się już tym martwić. Nasz biznesplan agencji reklamowej został sporządzony przez grupę doświadczonych profesjonalistów. Ta wiedza jest poparta setkami pozytywnie rozpatrzonych wniosków o dofinansowanie, w urzędzie lub banku. Dokumenty obejmują wnioski na temat najważniejszych aspektów prowadzenia działalności i pozwolą przedstawić Cię jako rzetelnego, wiarygodnego przedsiębiorcę.
Plan biznesowy agencja reklamowa zawiera informacje, które pozwolą Ci odpowiedzieć na pytanie, jak rozpocząć działalność w marketingu i reklamie. Wśród wniosków znajdziesz takie dokumenty jak m.in.: informacje o wnioskodawcy, opis planowanego przedsięwzięcia, jakie są główne grupy klientów, do których jest adresowana oferta, plan działań organizacyjnych i analiza SWOT. Dokumenty będą niezbędne nie tylko podczas ubiegania się o dotację, lecz także pokażą Ci, jak wygląda prowadzenie i założenie firmy od strony praktycznej. Analiza SWOT obejmuje opis słabych i mocnych stron, a także szanse i zagrożenia, z którymi będzie się mierzyć Twoje przedsiębiorstwo w przyszłości. Dzięki nim zdobędziesz wszelkie niezbędne informacje i dowiesz się, jak rozpocząć działalność w marketingu i reklamie.
Czy agencja reklamowa się opłaca?
Agencja reklamowa może być dobrym pomysłem na biznes. Marketing obejmuje już nie tylko banery i wizytówki w fizycznej formie, lecz także reklamę w internecie. Ten obszar jest na tyle złożony i obszerny, że popyt na dobre usługi marketingowe jest duży. Nasz biznesplan agencja reklamowa zawiera informacje na temat konkurencji, a także kosztorys agencji reklamowej, obejmujący wiadomości na temat potencjalnych przychodów i kosztów takiej działalności. Dzięki nim będziesz mógł określić czy agencja reklamowa się opłaca.
AGENCJA REKLAMOWA
Na naszej stronie znajdziesz przykład gotowego biznesplanu w formacie doc i pdf do wglądu i złożenia w urzędzie pracy.
Idealna pomoc dla osoby, która ma taki wniosek do złożenia. Przykładowy i wypełniony wniosek jest dużym ułatwieniem i pomocą w procesie tworzenia wniosku na własne potrzeby. Wniosek biznesplanu krok po kroku napisany przez specjalistę.
Napisz profesjonalny biznesplan sam, dzięki gotowemu wzorowi który możesz pobrać z naszej strony.
Zobacz także: Jak identyfikacja wizualna pozwala zrozumieć własną firmę?
Biznesplan- AGENCJA REKLAMOWA- jak go napisać i od czego zacząć?
Poniżej znajdziesz informacje dotyczące co zawierają pilki pdf i doc, które możesz pobrać z naszej strony.
W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:
- WNIOSEK ( 17 STRON, 5 100 SŁÓW)
- ZAŁĄCZNIK 1
- ZAŁĄCZNIK 2
- ZAŁĄCZNIK 3
- ZAŁĄCZNIK 4
- ZAŁĄCZNIK 5
Dokumenty zawierają:
- WNIOSEK
INFORMACJA O WNIOSKODAWCY
OPIS PROJEKTOWANEGO PRZEDSIĘWZIĘCIA
Cel i opis działalności gospodarczej:
Należy uzasadnić potrzebę realizacji i cel planowanego przedsięwzięcia.
Należy opisać co motywuje Pana(ią) do rozpoczęcia działalności, jakie są przyczyny społeczne, zawodowe do otworzenia własnego przedsiębiorstwa.
Czy posiada Pan(i) plany rozwoju planowanej działalności gospodarczej? Jeśli tak należy opisać jakie?
Opis działalności głównej i pobocznej.
Co wpłynęło na podjęcie decyzji o założeniu przedsiębiorstwa o tym profilu
Należy uzasadnić wybór planowanej działalności gospodarczej, szanse powodzenia
i utrzymania się na rynku w oparciu o dane liczbowe, statystyczne, analizy, opracowania, artykuły (należy podać źródło zaczerpniętej informacji).
Należy opisać branżę związaną z rodzajem planowanej działalności – podać konkretne dane liczbowe oraz ich źródła.
Należy podać trzy przedsiębiorstwa, które mogą stanowić konkurencję – można przedstawić w formie tabelarycznej.
Należy wskazać różnice pomiędzy planowaną działalnością, a istniejącą konkurencją. Konieczne jest wskazanie w czym przedsiębiorstwa istniejące na rynku mają przewagę,
jakie działania zostaną podjęte w celu jej zminimalizowania
Klient planowanego przedsięwzięcia:
Jakie są główne grupy klientów, do których adresowana jest oferta
Charakterystyka potencjalnych klientów.
Należy uzasadnić popyt w głównych grupach klientów.’
Należy wskazać sposób pozyskania klienta
Należy opisać metody utrzymania klientów.
Lokalizacja planowanej działalności gospodarczej
Sposób zarządzania planowaną działalnością gospodarczą:
Należy opisać sposób zarządzania przedsiębiorstwem.
Czy planowane jest zatrudnienie pracowników?
Należy podać dostawców surowców, materiałów, towarów, usług
Należy uzasadnić potrzebę współpracy z firmami zewnętrznymi.
- ZAŁĄCZNIKI:
– ZAŁĄCZNIK 1 – Plan działań organizacyjnych
– ZAŁĄCZNIK 2 – Analiza SWOT
– ZAŁĄCZNIK 3 – Kalkulacja planowanych miesięcznych wpływów i wydatków wraz z uzasadnieniem
– ZAŁĄCZNIK 4 – Szczegółowa specyfikacja wydatków do poniesienia w ramach dofinansowania, przeznaczanych na zakup towarów i usług, w szczególności na zakup środków
trwałych, urządzeń, maszyn, materiałów, towarów, usług i materiałów reklamowych, koszty adaptacji lokalu, pokrycie kosztów pomocy prawnej, konsultacji i doradztwa
związanych z podjęciem działalności gospodarczej, zakup domeny, wraz ze szczegółowym uzasadnieniem
– ZAŁĄCZNIK 5 – Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ ZAPISAMI REGULAMINU.
DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.