Biznesplan Wirtualna asystentka

74,0099,00

WIRTUALNA ASYSTENTKA
PKD GŁÓWNE:
82.11.Z – Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura.
PKD POBOCZNE:
82.19.Z – Wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura
82.99.Z – Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana
73.11.Z – Działalność agencji reklamowych

Natychmiastowa Wysyłka

(szczegółowe informacje nt. dostawy w zakładce „Warunki dostawy”)

Biznesplan Wirtualna asystentka – rozwiń swój biznes

 

Uważasz, że świetnie sprawdzisz się jako wirtualna asystentka i planujesz rozpocząć własną działalność gospodarczą? Prowadzenie własnej firmy to nie lada zadanie. Jeśli nie masz doświadczenia w tworzeniu planów biznesowych, skorzystaj ze stworzonego przez nas rozwiązania – biznesplanu dla wirtualnej asystentki. Wzorując się na nim, unikniesz błędów i innych niedogodności związanych z rejestracją firmy. Poznaj nasz produkt – Biznesplan Wirtualna Asystentka

 

Biznesplan wirtualna asystentka, czy warto postawić na nasze doświadczenie?

 

Aby uzyskać dofinansowanie na założenie oraz rozwój działalności gospodarczej niezbędne będzie stworzenie planu biznesowego wirtualnej asystentki na jak najwyższym poziomie. Nie musisz jednak opracowywać go sam, ponieważ dobrym rozwiązaniem będzie skorzystanie z naszej sprawdzonej dokumentacji. Dopracowane pod względem merytorycznym podpunkty naszego wniosku napisane są w sposób ułatwiający uzyskanie dotacji z urzędu pracy. To świetny wybór dla każdego początkującego przedsiębiorcy. Biznesplan dla wirtualnych asystentekzawiera opis wszystkich niezbędnych rozwiązań, począwszy od opisu projektowanego przedsięwzięcia poprzez charakterystykę potencjalnych klientów, kończąc na kalkulacji przychodów. Nabywając go, możesz zarówno przybliżyć się do uzyskania dodatkowych środków z Urzędu Pracy, jak i poznać wady i zalety płynące z posiadania własnego biznesu usług wirtualnej asystentki.

 

Czy biznes wirtualnej asystentki się opłaca?

 

Nieodzowną częścią każdego biznesplanu jest wykonanie kosztorysu firmy. Powinien uwzględniać on wszystkie wydatki, które łączą się z rozpoczęciem biznesu oraz koszty czekające na właściciela firmy w przyszłości. Bez odpowiednio sporządzonej analizy finansowej nie można trafnie obliczyć dochodów. Poprawnie i bezbłędnie wykonany plan finansowy, będący częścią biznesplanu wirtualnej asystentki jest zatem niezbędną częścią każdego wniosku. Dzięki z niemu z łatwością znajdziesz odpowiedzi na wiele pytań, nurtujących młodych przedsiębiorców.

Biznesplan WIRTUALNA ASYSTENTKA

 

JEŻELI PLANUJESZ PROWADZIĆ WIRTUALNE BIURO ASYSTENTA, TEN BIZNESPLAN UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.

 

Biznesplan będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą rozpocząć działalność oferującą wirtualne usługi asystenta biura.  Ze względu na obszerność biznesplanu, będzie on umożliwiał przygotowanie własnych dokumentów.

Oferujemy kompletny biznesplan do Urzędu Pracy w Będzinie.

Wniosek został stworzony na potrzeby otwarcia działalności świadczącej usługi wirtualnej asystentki.

Planowana działalność będzie prowadzona w formie jednoosobowej działalności gospodarczej. Będą to usługi wirtualnego/zdalnego asystenta dla klientów firmowych oraz indywidualnych. Wirtualna asystentka to  pomoc online nie tylko do spraw firmowych, ale też po prostu do ogarniania codziennych spraw zabieganych ludzi.

W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

– Wniosek (34 stron, około  10 000 wyrazów)

formularz DEMINIMIS

kalkulacja przychodów

Dokumenty zawierają:

1.WNIOSEK

  • Dane i informacje dotyczące wnioskodawcy
  • Opis projektowanego przedsięwzięcia
  • Zasięg terytorialny planowanej działalności gospodarczej
  • Stan przygotowania do prowadzenia działalności gospodarczej
  • Planowane zatrudnienie pracowników
  • Dane dotyczące rynku i konkurencji
  • Charakterystyka potencjalnych klientów
  • Opis konkurencji
  • Plan działań marketingowych
  • Analiza mocnych i słabych stron oraz analiza szans i zagrożeń planowanego przedsięwzięcia
  • Kalkulacja kosztów
  • Związanych z podjęciem działalności gospodarczej
  • oraz źródła ich finansowania
  • Szczegółowa specyfikacja wydatków
  • Do poniesienia w ramach wnioskowanego dofinansowania
  • Uzasadnienie konieczności poniesienia poszczególnych wydatków
  • Przewidywane efekty ekonomiczne prowadzenia działalności gospodarczej
  1. Formularz DEMINIMIS
  2. Kalkulacja przychodów

 

 

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ  Z ZAPISAMI REGULAMINU.

DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

MIASTO: BĘDZIN
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓWURZĄD PRACY
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA: 

  • Wniosek (34 stron, około  10 000 wyrazów)
  • formularz DEMINIMIS
  • kalkulacja przychodów

SPOSÓB DOSTAWY: Wszystkie dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

KOSZT DOSTAWY: Dostawa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

CZAS DOSTAWY: W przypadku płatności za pomocą systemu „przelewy24”: nasz automat wysyła dokumenty zwykle do 15 min. od wykonania wpłaty.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem: dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z złożonym zamówieniem lub zakupioną dokumentacją – prosimy o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderów SPAM lub POWIADOMIENIA, na Państwa skrzynce pocztowej, może się zdarzyć – iż dany operator poczty elektronicznej w sposób domyślny kieruje tam naszą korespondencję.

W przypadku, gdyby mimo to nie otrzymali Państwo swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

E-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl
Tel: +48 503-587-360