Biznesplan Sklep z odzieżą i artykułami przemysłowymi

49,0089,00

SKLEP Z ODZIEŻĄ I ARTYKUŁAMI PRZEMYSŁOWYMI
PKD GŁÓWNE:
47.82.Z – Sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach

Natychmiastowa Wysyłka

(szczegółowe informacje nt. dostawy w zakładce „Warunki dostawy”)

SKU: 246 Kategoria: Tagi: ,

SKLEP Z ODZIEŻĄ I ARTYKUŁAMI PRZEMYSŁOWYMI

JEŻELI PLANUJESZ SPRZEDAŻ ODZIEŻY ,TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.

 

Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą świadczyć usługi sprzedaży odzieży. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.

 

Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Będzinie.

Działalność będzie polegała na na sprzedaży odzieży damskiej, męskiej i młodzieżowej oraz dodatków, na lokalnym rynku. Dodatkową działalnością firmy będzie sprzedaż artykułów przemysłowych. Lokal to pawilon handlowy znajdujący się na terenie targowiska. Lokal będzie otwarty w godzinach: 8 – 16 (od poniedziałku do piątku) oraz w soboty w godzinach 9-13.

 

 

W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

– Wniosek (33 stron, ok   9900 wyrazów)

 

Dokumenty zawierają m.in.:

  1. WNIOSEK:
  • dane wnioskodawcy
  • opis projektowanego przedsięwzięcia
  • krótkie uzasadnienie wyboru branży (rodzaju planowej działalności gospodarczej)
  • zasięg terytorialny planowanej działalności gospodarczej
  • stan przygotowania do prowadzenia działalności gospodarczej
  • planowane zatrudnienie pracowników w okresie pierwszych 2 lat prowadzenia działalności gospodarczej, w tym rodzaje stanowisk pracy, liczba pracowników i rodzaj umowy
  • charakterystyka potencjalnych klientów (odbiorców produktów, towarów lub usług), główne grupy klientów, uzasadnienie popytu
  • opis konkurencji
  • plan działań marketingowych
  • analiza mocnych i słabych stron oraz analiza szans i zagrożeń planowanego przedsięwzięcia (analiza swot)
  • proponowana forma zabezpieczenia zwrotu dofinansowania
  • załącznik 1. kalkulacja kosztów związanych z podjęciem działalności gospodarczej, oraz źródła ich finansowania
  • załącznik 2. szczegółowa specyfikacja wydatków do poniesienia w ramach wnioskowanego dofinansowania
  • załącznik 3. uzasadnienie konieczności poniesienia poszczególnych wydatków wykazanych w załączniku nr 2 do niniejszego wniosku o dofinansowanie
  • załącznik 4. przewidywane efekty ekonomiczne prowadzenia działalności gospodarczej (w skali pierwszego i drugiego roku prowadzenia działalności gospodarczej)
  • oświadczenia wnioskodawcy

 

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ  Z ZAPISAMI REGULAMINU.

DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

 

 

MIASTO: BĘDZIN
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW: URZĄD PRACY
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNAWniosek (33 stron, ok   9900 wyrazów)

SPOSÓB DOSTAWY: Wszystkie dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

KOSZT DOSTAWY: Dostawa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

CZAS DOSTAWY: W przypadku płatności za pomocą systemu „przelewy24”: nasz automat wysyła dokumenty zwykle do 15 min. od wykonania wpłaty.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem: dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z złożonym zamówieniem lub zakupioną dokumentacją – prosimy o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderów SPAM lub POWIADOMIENIA, na Państwa skrzynce pocztowej, może się zdarzyć – iż dany operator poczty elektronicznej w sposób domyślny kieruje tam naszą korespondencję.

W przypadku, gdyby mimo to nie otrzymali Państwo swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

E-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl
Tel: +48 503-587-360