FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA
JEŻELI PLANUJESZ ŚWIADCZYĆ USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE ,TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.
Biznesplan oraz wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą otworzyć własną firmę remontowo-budowlaną. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.
Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Krakowie.
Działalność będzie polegała na świadczeniu usług remontowo-budowlanych. Głównie będą to usługi związane z remontami kuchni, remontami łazienek, poddasza, montaże podłóg i kafelek, tynkowanie pomieszczeń. W ramach prowadzonej działalności będą wykonywane wszystkie rodzaje robót wykończeniowych. Usługi będą świadczone w głównej mierze osobom fizycznym, podmioty gospodarcze będą stanowiły dodatkowych klienów – ok. 30% całości. Główne rodzaje świadczonych usług to m.in. tynkowanie ozdobne, układanie płytek ceramicznych, obróbka otworów okiennych, obróbka otworów drzwiowych, montaż cokołów, wyrównywanie podłoża. Wspólnie z klientem będą ustalane projekty oraz harmonogram, dokonanie wyceny, przygotowanie listy potrzebnych materiałów.Usługi będą wykonywane głównie na materiale dostarczanym przez klienta, zapewni to większą transparentność usług.
W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:
– Wniosek (3 strony, 605 wyrazów)
– biznesplan (10 stron, 2 400 wyrazów)
Dokumenty zawierają m.in.:
- WNIOSEK:
- opis projektowanego przedsięwzięcia
- krótkie uzasadnienie wyboru branży
- zasięg terytorialny planowanej działalności gospodarczej
- stan przygotowania do prowadzenia działalności gospodarczej
- planowane zatrudnienie pracowników w okresie pierwszych 2 lat prowadzenia działalności
- dane dotyczące rynku i konkurencji
- charakterystyka potencjalnych klientów
- opis konkurencji
- plan działań marketingowych
- analiza swot
- kalkulacja kosztów związanych z podjęciem działalności gospodarczej oraz źródła ich finansowania
- przewidywane efekty ekonomiczne prowadzenia działalności gospodarczej
WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ Z ZAPISAMI REGULAMINU.
DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.