Biznesplan Kwiaciarnia

49,0089,00

KWIACIARNIA
PKD GŁÓWNE:
47.76.Z  Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach

Natychmiastowa Wysyłka

(szczegółowe informacje nt. dostawy w zakładce „Warunki dostawy”)

KWIACIARNIA

JEŻELI PLANUJESZ OTWORZYĆ KWIACIARNIĘ ,TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.

 

Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą otworzyć własną kwiaciarnię. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.

 

Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Bytomiu.

Działalność będzie polegała na prowadzeniu kwiaciarni. Produkty będą skierowane głównie do klientów indywidulanych. Głównym założeniem jest sprzedaż i wykonywanie bukietów oraz wiązanek. Dodatkowo będą oferowane: sprzedaż kwiatów ciętych, kwiatów doniczkowych, ziemi do kwiatów, różnego rodzaju odżywki dla roślin, doniczki, szkła, wazony, świece dekoracyjne, teksty bilecików/karnetów kwiatowych oraz drobne prezenty. Będą świadczone również następujące usługi: strojenie kościołów , samochodów, przygotowywanie wiązanek ślubnych, ubieranie w kwiaty imprez okolicznościowych, dekoracje sal balowych, dekoracje imprez tematycznych, nasadzanie kwiatów, tworzenie kompozycji świątecznych ,wianków rzymskich , wianuszków komunijnych, tworzenie kompozycji w szkle z nasadzaniem roślin i tworzeniem mikroklimatów, kompozycje kwiatowe w specjalnych spersonifikowanych flower boxach. Uzupełnieniem oferty będą usługi dotyczące dostawy kwiatów pod wskazany adres – poczta kwiatowa.

 

 

 

W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

– Wniosek (22 strony, ok   4 900 wyrazów)

– Biznesplan (17 stron, ok  3 800 wyrazów)

 

Dokumenty zawierają m.in.:

  1. WNIOSEK:
  • informacje o wnioskodawcy
  • dane dotyczące planowanej działalności
  • opis planowanego przedsięwzięcia
  • analiza rynku dostawców
  • analiza rynku odbiorców
  • kalkulacja kosztów
  • specyfikacja wydatków
  • przewidywane efekty ekonomiczne prowadzenia działalności gospodarczej
  1. BIZNESPLAN:
  • Streszczenie
  • Krótka prezentacja firmy
  • Charakterystyka produktów i usług
  • Rynek i marketing:
  • zasięg terytorialny (dzielnica, miasto, gmina, województwo, region, kraj),
  • charakterystyka klientów,
  • charakterystyka konkurencji,
  • charakterystyka dostawców,
  • działania marketingowe.
  • Potencjał produkcyjny i personel:
  • schemat organizacyjny (kto będzie zarządzał firmą, stanowiska pracy),
  • kwalifikacje i doświadczenie zawodowe jakie posiada kadra pracownicza,
  • zaplecze techniczne,
  • wyposażenie (informacje o posiadanych urządzeniach, maszynach, narzędziach, środkach transportu).
  • Analiza finansowa przedsięwzięcia:
  • całkowite nakłady przedsięwzięcia, koszty rozpoczęcia działalności,
  • źródła finansowania: środki własne, dofinansowanie
  • rachunek wyników
  • przewidywany przychód ze sprzedaży (w okresie 1 miesiąca, w okresie 1 roku),
  • przewidywany zysk (w okresie 1 miesiąca, w okresie 1 roku).
  • Analiza SWOT
  • Wnioski

 

 

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ  Z ZAPISAMI REGULAMINU.

DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

 

MIASTO: BYTOM
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW:  URZĄD PRACY
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNAWniosek

(22 strony, ok   4 900 wyrazów) oraz Biznesplan (17 stron, ok  3 800 wyrazów)

SPOSÓB DOSTAWY: Wszystkie dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

KOSZT DOSTAWY: Dostawa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

CZAS DOSTAWY: W przypadku płatności za pomocą systemu „przelewy24”: nasz automat wysyła dokumenty zwykle do 15 min. od wykonania wpłaty.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem: dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z złożonym zamówieniem lub zakupioną dokumentacją – prosimy o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderów SPAM lub POWIADOMIENIA, na Państwa skrzynce pocztowej, może się zdarzyć – iż dany operator poczty elektronicznej w sposób domyślny kieruje tam naszą korespondencję.

W przypadku, gdyby mimo to nie otrzymali Państwo swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

E-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl
Tel: +48 503-587-360