Biznesplan Montaż i sprzedaż folii grzewczych – nie przejmuj się formalnościami
Własna działalność gospodarcza to świetne rozwiązanie, jeśli zależy Ci na niezależności oraz swobodzie w podejmowaniu ważnych decyzji. Niestety posiadanie firmy to także ogromna odpowiedzialność, z którą będzie się trzeba zmierzyć niemal na każdym kroku. Jeśli zastanawiasz się, jak rozpocząć działalność w budownictwie, ale nie masz wystarczającej wiedzy i doświadczenia – proponujemy nasze sprawdzone rozwiązania. Postaw na biznesplan „Montaż i sprzedaż folii grzewczych” i nie przejmuj się formalnościami.
Montaż i sprzedaż folii grzewczych – plan biznesowy to pierwszy krok w stronę wielkiej kariery
Z profesjonalnie wykonanym planem biznesowym będziesz mógł liczyć na dotacje, które pomogą Ci wejść na rynek. Ubieganie się o środki finansowe może być jednak nieco kłopotliwe, dlatego warto od samego początku podejść do sprawy poważnie i skorzystać z naszego biznesplanu. Skompletowanie dokumentacji na własną rękę to bardzo trudne zadanie, w szczególności dla osoby, która nie ma doświadczenia w tym zakresie. Biznesplan Montaż i sprzedaż folii grzewczych ułatwi Ci przygotowanie niezbędnych dokumentów aplikacyjnych – szybko i bezproblemowo uzyskasz środki na rozpoczęcie własnego biznesu. Informacje, które są w nim zawarte to m.in. streszczenie, krótka prezentacja firmy, charakterystyka produktów i usług, opis rynku i marketing, potencjał produkcyjny, personel, analiza finansowa oraz analiza SWOT. Każdy z dokumentów został starannie przygotowany wprost pod specyfikę przedsięwzięcia. Jeśli więc Twoja działalność będzie polegała na sprzedaży, serwisie i montażu folii grzewczych, to nasz biznesplan będzie strzałem w dziesiątkę.
Budownictwo: działalność gospodarcza – czy montaż i sprzedaż folii grzewczych się opłaca?
Chcesz rozpocząć własną działalność gospodarczą, ale zastanawiasz się, czy montaż i sprzedaż folii grzewczych się opłaca? Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość – coraz więcej osób korzysta z tego rodzaju usług. Zamontowanie folii grzewczych to bardzo funkcjonalne rozwiązanie, które podnosi komfort życia mieszkańców. Nie czekaj i sam zacznij świadczyć usługi wysokiej jakości. Skorzystaj z naszego planu biznesowego i już dziś zacznij szukać swoich pierwszych klientów.
MONTAŻ I SPRZEDAŻ FOLII GRZEWCZYCH
JEŻELI PLANUJESZ OTWORZYĆ FIRMĘ ZAJMUJĄCĄ SIĘ MONTAŻEM I SPRZEDAŻĄ FOLII GRZEWCZYCH, TEN BIZNESPLAN UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.
Biznesplan będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą rozpocząć prowadzenie działalności oferującej montaż i sprzedać folii grzewczych. Ze względu na obszerność biznesplanu, będzie on umożliwiał przygotowanie własnych dokumentów.
Oferujemy kompletny biznesplan do Urzędu Pracy w Bytomiu.
Biznesplan przygotowany został pod działalność polegającą na sprzedaży, serwisie i motażu folii grzewczych. Usługi będą świadczone u klienta.
W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:
– Biznesplan (12 stron, około 2500 wyrazów)
Biznesplan zawiera:
- Streszczenie:
- do kogo jest adresowany,
- o jakie środki zabiegamy, na co zostaną przeznaczone,
- dla kogo przeznaczony jest nasz produkt/usługa.
- Krótka prezentacja firmy:
- nazwa i adres firmy, dane osobowe właściciela,
- rodzaj prowadzonej działalności, forma prawna,
- lokalizacja firmy,
- profil i zakres działalności firmy, misja i cele firmy.
- Charakterystyka produktów i usług:
- czym przewyższają istniejące na rynku konkurencyjne produkty,
- czy są łatwosprzedawalne,
- czy dotyczą potrzeb, które obecnie nie są zaspokajane.
- Rynek i marketing:
- zasięg terytorialny (dzielnica, miasto, gmina, województwo, region, kraj),
- charakterystyka klientów,
- charakterystyka konkurencji,
- charakterystyka dostawców,
- działania marketingowe.
- Potencjał produkcyjny i personel:
- schemat organizacyjny (kto będzie zarządzał firmą, stanowiska pracy),
- kwalifikacje i doświadczenie zawodowe jakie posiada kadra pracownicza,
- zaplecze techniczne,
- wyposażenie (informacje o posiadanych urządzeniach, maszynach, narzędziach, środkach transportu).
- Analiza finansowa przedsięwzięcia:
- całkowite nakłady przedsięwzięcia, koszty rozpoczęcia działalności,
- źródła finansowania: środki własne, dofinansowanie z Powiatowego Urzędu Pracy na podjęcie działalności gospodarczej, kredyt, pożyczka,
- rachunek wyników:
- przewidywany przychód ze sprzedaży (w okresie 1 miesiąca, w okresie 1 roku),
- przewidywany zysk (w okresie 1 miesiąca, w okresie 1 roku).
- Analiza SWOT:
- mocne strony,
- słabe strony,
- szanse,
- zagrożenia.
- Wnioski:
- krótkie podsumowanie.
WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ Z ZAPISAMI REGULAMINU.
DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.
Zobacz także: Biznesplan usługi remontowo – budowlane/ ocieplenia.