Dochodowa działalność – wynajem apartamentu
Wynajem apartamentu jest jedną z często wybieranych form noclegowych. Takie rozwiązanie ma wiele korzyści, zapewniane są tam komfortowe warunki, a mimo wszystko można poczuć domowy klimat i czuć się swobodnie. Wyjazdy rodzinne czy dłuższe wynajmowanie w takiej formie coraz bardziej zyskują na popularności. Nie bez powodu wiele osób zastanawia się, jak otworzyć biznes wynajmu apartamentu. Najlepszym pomysłem jest skorzystanie z możliwości, jakie daje Powiatowy Urząd Pracy. Nowi przedsiębiorcy mogą uzyskać dotacje na uruchomienie własnego biznesu. Poznaj nasz produkt – Biznesplan Wynajem Apartamentów.
Jaki biznesplan wynajmu apartamentu umożliwia skorzystanie z dotacji?
Dotacje z Urzędu Pracy są jak najbardziej w zasięgu ręki przedsiębiorców. Oczywiście trzeba spełniać pewne wymogi: biznesplan musi być pozbawiony błędów merytorycznych, wszystkie dokumenty muszą być złożone w wyznaczonym terminie i posiadać niezbędne załączniki. Aby rzeczywiście był on przygotowany poprawnie, warto sięgnąć po opracowanie, które wcześniej dało możliwość skorzystania z dotacji – taki jest nasz zestaw dokumentów „Biznesplan Wynajem apartamentu”. Wzorując się na nim, łatwiej sporządzić własną dokumentację.
Wynajem apartamentu – dokumenty potrzebne przedsiębiorcy
Osoby zastanawiające się, jak rozpocząć działalność w wynajmie nieruchomości i od czego zacząć opracowywanie dokumentów, powinny przygotować kosztorys wynajmu apartamentu. Przy całej dokumentacji niezwykle przydatne jest nasze opracowanie. Co w nim znajdziesz? Między innymi znajdują się tam takie dokumenty jak opis planowanego przedsięwzięcia, tendencje rozwoju rynku czy przewidywana wielkość rocznych obrotów. Samodzielne przygotowanie takich opracowań bez doświadczenia w tym zakresie może skutkować wieloma błędami w zapisach. Na pomyłki nie ma jednak miejsca przy aplikowaniu o dotację – te skutecznie zamykają przed nią drogę. Aby zwiększyć swoje szanse na skorzystanie z finansowego wsparcia i przeznaczyć je na przykład na wyposażenie wynajmu apartamentu, warto skorzystać ze sprawdzonych rozwiązań.
BIZNESPLAN WYNAJEM APARTAMENTU
JEŻELI PLANUJESZ WYNAJEM APARTAMENTÓW, TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.
Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą wynajmować apartament. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.
Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Bytomiu.
Planowana działalność będzie polegała na prowadzeniu apartamentu wczasowego. Oferowany gościom lokal będzie wyróżniał się wysokim standardem i konkurencyjnymi cenami. Działalność będzie prowadzona cały rok. Działalność będzie reklamowana głównie przez: stronę WWW, portale z ofertami noclegów, banery, ogłoszenia na portalach ogłoszeniowych.
W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:
– Wniosek (15 stron, ok 3000 wyrazów)
– Biznesplan (3 strony, 630 wyrazów)
Dokumenty zawierają m.in.
WNIOSEK:
- informacje o wnioskodawcy
- dane dotyczące planowanej działalności
- symbol podklasy rodzaju działalności określony zgodnie z polską klasyfikacją działalności
- opis planowanego przedsięwzięcia:
- ocena szansy powodzenia przedsięwzięcia.
- analiza rynku dostawców
- analiza rynku odbiorców
- reklama
- kalkulacja kosztów
- specyfikacja wydatków do poniesienia
- przewidywane efekty ekonomiczne prowadzenia działalności gospodarczej
- rozeznanie rynku dotyczące planowanych zakupów
BIZNESPLAN:
- opis planowanego przedsięwzięcia
- obecny stan zaawansowania organizacyjnego i inwestycyjnego przedsięwzięcia
- dane dotyczące lokalizacji
- dane dotyczące produktów lub usług
- opis produktu
- w jaki sposób dokonał pan/i/ wyboru produktu, usługi?
- zakres przeprowadzonego badania rynku. czy oferowany produkt lub usługa zapełni istniejącą na rynku lukę i zaspokoi potrzeby nabywców?
- prognozowana wielkość miesięcznych przychodów
- cena oraz jakość produktów
- przewidywana wielkość rocznych obrotów
- tendencje rozwoju rynku
- sezonowość popytu
- analiza konkurencji
- analiza swot
- źródła finansowania przedsięwzięcia
WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ Z ZAPISAMI REGULAMINU.
DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.