Biznesplan Pracownia hafciarska + wypożyczalnia rowerów

49,0089,00

PRACOWNIA HAFCIARSKA + WYPOŻYCZALNIA ROWERÓW
PKD GŁÓWNE:
13.30.Z – Wykończanie wyrobów włókienniczych
PKD POBOCZNE:  77.21.Z – Wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego

Natychmiastowa Wysyłka

(szczegółowe informacje nt. dostawy w zakładce „Warunki dostawy”)

Połączenie dwóch biznesów z odmiennych branż – to możliwe!

Myśląc o własnym biznesie, warto przeanalizować wszystkie jego mocne i słabe strony, szanse na rozwój i zagrożenia, które mogą przyczynić się do ewentualnej porażki. Na niektóre usługi zapotrzebowanie bywa mniejsze lub sezonowe. Wtedy warto rozważyć równoległe prowadzenie niejako dwóch biznesów. Jednym z pomysłów na taką właśnie działalność jest całoroczna pracownia hafciarska i sezonowa wypożyczalnia rowerów. Poznaj nasz produkt – Biznesplan Pracownia Hafciarska + wypożyczalnia rowerów.

 

Połączenie biznesów i dotacja na start

Połączenie artystycznej działalności gospodarczej i wypożyczalni rowerów może świetnie się sprawdzić. Jeżeli dysponujesz lokalem, w którym łatwo wygospodarujesz miejsce na dodatkowe sprzęty, takie rozwiązanie jest idealne dla Ciebie. Sezonowa wypożyczania rowerów sprawia, że tylko w pewnym okresie pracy będzie znacznie więcej. Wtedy warto też przemyśleć zatrudnienie dodatkowej osoby do pomocy. Jak otworzyć pracownię hafciarską z dodatkowymi usługami wypożyczalni rowerów i skorzystać z dotacji na własny biznes? Konieczne jest złożenie odpowiedniej dokumentacji w Powiatowym Urzędzie Pracy.

 

Biznesplan pracownia hafciarska i wypożyczalnia rowerów dokumenty potrzebne przedsiębiorcy

Łatwiejszy start własnej firmy umożliwia oczywiście skorzystanie z urzędowej dotacji. Aby jednak do tego doszło, biznesplan własnej działalności musi być napisany bezbłędnie. Tu z pomocą przychodzą zestawy dokumentów dedykowanych konkretnym usługom. Opracowanie „Biznesplan Pracownia hafciarska + wypożyczalnia rowerów”, zawierające między innymi opis planowanego przedsięwzięcia, jego analizę marketingową i określenie źródeł jej finansowania, a także kosztorysu pomoże Ci w opracowaniu własnej dokumentacji.  Wszystkie zawarte tam pliki mają formę edytowalną. W ten sposób łatwo wykorzystasz potrzebne materiały i szybko stworzysz dokument dopasowany do własnych potrzeb i możliwości. Wzory opracowanych dokumentów pomogą Ci także w uniknięciu błędów, które tak często są powodem negatywnej odpowiedzi na wniosek o dotację.

PRACOWNIA HAFCIARSKA + WYPOŻYCZALNIA ROWERÓW

JEŻELI PLANUJESZ ŚWIADCZYĆ USŁUGI HAFCIARSKIE WRAZ Z WYPOŻYCZALNIĄ ROWERÓW ,TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.

 

Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą świadczyć usługi hafciarskie połączone z wypożyczalnią rowerów. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.

 

Oferujemy kompletną dokumentację do Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich LGD.

Działalność będzie polegała na świadczeniu usług haftu komputerowego -pracowni hafciarskiej. Dodatkowo będzie prowadzona działalność wypożyczalni rowerów – wraz z ofertą sprzedaży koszy piknikowych. Wykonywanie usług oraz sprzedaż produktów będzie prowadzone w lokalu, dodatkowo sprzedaż będzie prowadzona przez internet. Do prowadzenia działalności zostanie przygotowane w siedzibie firmy 1 stanowisko pracy składające się z maszyny hafciarskiej, regałów, biurka, komputera. Sprzedaż będzie prowadzona na terenie całego powiatu (przede wszystkim obszar LGD), będzie to działanie na rynku lokalnym. W przypadku dużych zleceń będę działać na terenie całego województwa oraz kraju. Kontakt z klientem będzie odbywał się osobiście.  Sprzedaż będzie odbywała się głównie poprzez sklep oraz dodatkowo portale ogłoszeniowe i aukcyjne.

W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

– Wniosek (32 stron, ok   7700 wyrazów)

Dokumenty zawierają m.in.:

  1. WNIOSEK:
  • Informacje dotyczące podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy
  • Informacje dotyczące zasobów lub kwalifikacji posiadanych przez podmiot ubiegający się o przyznanie pomocy niezbędnych ze względu na przedmiot operacji, którą zamierza realizować
  • Potencjał, wykształcenie i doświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy (dot. operacji w zakresie rozwijania działalności gospodarczej)
  • Posiadane zasoby, które będą wykorzystane do prowadzonej działalność gospodarczej
  • Stan przygotowań do podjęcia/rozwijania działalności gospodarczej i jej wykonywania
  • Wskazanie celów pośrednich i końcowych, w tym zakładanego ilościowego i wartościowego poziomu sprzedaży produktów lub usług
  • Cele pośrednie i końcowe operacji oraz motywy realizacji operacji
  • Zakładany ilościowy i wartościowy poziom sprzedaży produktów / usług / towarów
  • Opis wyjściowej sytuacji ekonomicznej podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy
  • Opis planowanej operacji – ogólne informacje o planowanej działalności gospodarczej
  • Analiza marketingowa
  • Oferta – charakterystyka produktu / usługi / towaru
  • Klienci
  • Rynek
  • Dystrybucja i promocja
  • Konkurencja na rynku
  • Analiza silnych i słabych stron działalności, jej zagrożeń i możliwości (SWOT)
  • Analiza SWOT
  • Analiza ryzyk związanych z działalnością i rozwiązań alternatywnych Planowany zakres działań niezbędnych do osiągnięcia celów pośrednich i końcowych
  • Etapy realizacji operacji
  • Źródła finansowania operacji
  • Zakres rzeczowo-finansowy operacji
  • Zestawienie przewidywanych wydatków niezbędnych do realizacji operacjiplanowanych do utworzenia miejsc pracy.
  • Projekcja finansowa dla operacji
  • Prognoza poziomu cen i wielkości sprzedaży
  • Rachunek zysków i strat
  • Zaktualizowana wartość netto
  • Wskaźnik rentowności sprzedaży

 

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ  Z ZAPISAMI REGULAMINU.

DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

Zobacz także: Biznesplan Sklep z rękodziełem/ upominki DIY

MIASTO: OBSZAR LGD
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW: PROGRAM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNAWniosek (32 stron, ok   7700 wyrazów)

SPOSÓB DOSTAWY: Wszystkie dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

KOSZT DOSTAWY: Dostawa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

CZAS DOSTAWY: W przypadku płatności za pomocą systemu „przelewy24”: nasz automat wysyła dokumenty zwykle do 15 min. od wykonania wpłaty.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem: dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z złożonym zamówieniem lub zakupioną dokumentacją – prosimy o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderów SPAM lub POWIADOMIENIA, na Państwa skrzynce pocztowej, może się zdarzyć – iż dany operator poczty elektronicznej w sposób domyślny kieruje tam naszą korespondencję.

W przypadku, gdyby mimo to nie otrzymali Państwo swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

E-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl
Tel: +48 503-587-360