Biznesplan Sklep z rękodziełem / upominki diy

49,0089,00

SKLEP Z RĘKODZIEŁEM / UPOMINKI DIY
PKD GŁÓWNE:
13.92.Z- Produkcja gotowych wyrobów tekstylnych

Natychmiastowa Wysyłka

(szczegółowe informacje nt. dostawy w zakładce „Warunki dostawy”)

Pomysł na biznes dla artystów – Biznesplan sklep z rękodziełem i upominki DIY

Własny sklep z rękodziełem jest marzeniem wielu artystycznych dusz. Upominki DIY cieszą się obecnie sporą popularnością – coraz częściej poszukujemy dla bliskich prezentów przygotowywanych ręcznie, a niepochodzących z masowej produkcji. Samo rękodzieło staje się coraz bardziej popularne i stanowi idealny pomysł na biznes dla artystów. Aby własna działalność gospodarcza sprawnie i szybko mogła wystartować, warto przygotować sobie dobry biznesplan. Sklep z rękodziełem może być jeszcze bardziej dochodowy, gdy skorzystasz z dotacji przyznawanej przez Urząd Pracy. Poznaj nasz produkt – Biznesplan sklep z rękodziełem.

 

Jak otworzyć sklep z rękodziełem?

Wielu artystów zastanawia się, czy sklep z rękodziełem się opłaca. Należy dołożyć wszelkich starań, aby skutecznie zareklamować swoje produkty i upominki DIY. Skuteczną pomocą w wyposażeniu sklepu z rękodziełem może być skorzystanie z dotacji. Aby ją uzyskać, dokumenty składane w Urzędzie Pracy muszą być przygotowane poprawnie. Nie ma tutaj miejsca na błędy merytoryczne, które skutecznie uniemożliwiają skorzystanie z pomocy finansowej. Jak wystrzegać się błędów? Najlepiej skorzystać z zestawu gotowych dokumentów „Biznesplan Sklep z rękodziełem / upominki DIY”.

 

Gotowe dokumenty dla działalności artystycznej

Gotowe dokumenty, przygotowane specjalnie dla biznesu w branży artystycznej, są doskonałą bazą do opracowania własnego wniosku o dotację. W naszym zestawieniu znajdziesz między innymi analizę finansową przychodów i kosztów działalności, analizę potencjalnych ryzyk, które mogą przyczynić się do upadku czy dokładne przeanalizowanie mocnych i słabych stron sklepu z rękodziełem. Dokumenty takie są trudne do samodzielnego opracowania, zwłaszcza bez doświadczenia. Nasza dokumentacja jest mocnym wsparciem dla przedsiębiorców. Stanowi przemyślany wzór, dzięki czemu łatwo można dostosować ją do potrzeb własnego biznesu. Wzory dokumentów mają jeszcze jedną ważną cechę. Bazując na nich, ograniczasz możliwość popełniania błędów, a to ma istotne znaczenie przy aplikowaniu o dotację.

 

Biznesplan SKLEP Z RĘKODZIEŁEM / UPOMINKI DIY

JEŻELI PLANUJESZ ZAJMOWAĆ SIĘ WYKONYWANIEM ORAZ SPRZEDAŻĄ PRODUKTÓW DIY, TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.

Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą prowadzić sklep z wykonanymi własnoręcznie produktami.  Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.

Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Katowicach.

Planowana działalność będzie to działalność produkcyjno-handlowa, będzie to sprzedaż oraz wykonywanie artykułów dekoracyjnych, upominków, wystroju wnętrz itd. W ofercie znajdzie się szeroki zakres produktów takich jak: produkty haftowane, deski do krojenia stylizowane, komplety desek, wycięte ozdoby z hpl, melaminy lub mdfu, poduszki z haftem, poduszki z kedra, poduszki dziecięce antyalergiczne, kocyki minky bez wypełnienia i z wypełnieniem watą sylikonową, koce piknikowe, ochraniacze do łóżeczka dwustronne, pościel, kocyki do wózka i kołyski, pościel i kocyki dla lalek, poduszki ozdobne/dekoracyjne, literki szyte 3d (szyte i wypychane włókniną literki z imieniem), proporczyki/chorągiewki/girlandy, obrazki tkaninowe, ozdoby tkaninowe (szyte i wypychane ozdoby o różnej wielkości-motywy zwierząt, przedmiotów, roślin, marynarskie, zwierzęta wodne, aniołki, itp.), kosze na zabawki dwustronne, worki na buty/kapcie personalizowane, pokrowce np. do skrzyń na zabawki, narzuty, rogale do karmienia i podróży, rożki dla noworodków, zabawki, zawieszki, smycze do smoczka, maty, poduszki na krzesła, zasłony, rolety rzymskie, personalizacja artykułów-haft z imieniem, haftowanie maszynowe na dodatkach, ozdobach oraz odzieży, odzież dla dzieci. Działalność będzie prowadzona w lokalu stacjonarnym, dzięki temu będę docierała do klientów na terenie całego powiatu oraz województwa. Sklep będzie otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17, oraz w soboty od 10 do 13.

W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

– Wniosek (20 stron, ok   5600 wyrazów)

Dokumenty zawierają m.in.:

  • WNIOSEK:
  • informacje o wnioskodawcy
  • dane dotyczące planowanej działalności
  • szczegółowy opis proponowanego przedsięwzięcia
  • cele i motywy podjęcia działalności gospodarczej
  • analiza rynku, na którym firma zamierza działać, konkurencyjność oferowanego produktu, usługi, towaru oraz analiza rynku konkurencji
  • planowany kierunek rozwoju firmy
  • opis działań marketingowych
  • potencjalni dostawcy
  • potencjalni odbiorcy
  • czy popyt na produkt / usługę będzie podlegał sezonowym zmianom?
    analiza swot
  • analiza potencjalnych ryzyk, które mogą przyczynić się do upadku
  • planowanej działalności gospodarczej wraz z propozycją działań zaradczych
  • przewidywane efekty ekonomiczne prowadzenia działalności gospodarczej –
  • analiza finansowa przychodów i kosztów działalności
  • planowane koszty podjęcia działalności gospodarczej oraz szczegółowa specyfikacja i harmonogram wydatków
  • w ramach wnioskowanych środków finansowanych

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ  Z ZAPISAMI REGULAMINU.

DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

Zobacz także: Biznesplan Pracownia Hafciarska 

MIASTO: KATOWICE
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW: URZĄD PRACY
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA: Wniosek (20 stron, ok   5600 wyrazów)

SPOSÓB DOSTAWY: Wszystkie dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

KOSZT DOSTAWY: Dostawa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

CZAS DOSTAWY: W przypadku płatności za pomocą systemu „przelewy24”: nasz automat wysyła dokumenty zwykle do 15 min. od wykonania wpłaty.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem: dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z złożonym zamówieniem lub zakupioną dokumentacją – prosimy o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderów SPAM lub POWIADOMIENIA, na Państwa skrzynce pocztowej, może się zdarzyć – iż dany operator poczty elektronicznej w sposób domyślny kieruje tam naszą korespondencję.

W przypadku, gdyby mimo to nie otrzymali Państwo swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

E-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl
Tel: +48 503-587-360