Skuteczny biznesplan animacje na eventach
Napisanie biznesplanu to jeden z ważniejszych etapów podczas zakładania własnej firmy. Od tego zestawu dokumentów zależy to, czy zostaną Ci przydzielone dotacje z urzędu lub kredyt w banku. Urzędowe formalności lub wytyczne banku są na tyle zawiłe, że łatwo popełnić błąd i przeciągać tę procedurę w nieskończoność. Na rynku znajdują się skuteczne i przede wszystkim sprawdzone sposoby. Wybierz animacje na eventach plan biznesowy naszego autorstwa i uzyskaj wymarzoną dotację. Poznaj nasz produkt – Biznesplan animacje na eventach.
Co zawiera nasz pakiet – Biznesplan Animacje na eventach?
Komplet wniosków zawiera szczegółową analizę, która dotyczy Twojej przyszłej działalności. Plan biznesowy animacji na eventach obejmuje m.in.: wniosek o dotację konkretnych środków, charakterystykę osoby składającej podanie i planowanego przedsięwzięcia. To jedne z najważniejszych kwestii, które interesują osoby przydzielające wsparcie finansowe. Całość jest dopełniona planem przedsięwzięcia, gdzie nasi specjaliści zawarli takie informacje jak: osobisty kwestionariusz informacyjny, lokalizację przedsięwzięcia, ocenę rynku, charakterystykę konkurencji, plan wejścia na rynek, ryzyko przedsięwzięcia i analizę SWOT, która zawiera charakterystykę mocnych i słabych stron naszej działalności.
Działalność gospodarcza w usługach. Jakie dokumenty są ważne przy otwieraniu własnej firmy?
Ostatnia kwestia jest dosyć znacząca. Analiza animacji na eventach zawiera informacje o środkach finansowych, jakich potrzebujesz do rozpoczęcia własnej działalności, a także sposób, w jaki będziesz chciał je uzyskać.Kosztorys animacji na eventach określa również, kiedy Twoja działalność zacznie przynosić zyski i jak zamierzasz rozwiązać problem księgowości.
Tak szczegółowe informacje pozwolą określić osobom w urzędzie lub w banku, że jesteś wiarygodnym przedsiębiorcą i wiesz, jak otworzyć biznes animacje na eventach. Dzięki danym umieszczonym w kosztorysie animacji na eventach będziesz mógł się również dowiedzieć, czy animacje na eventach się opłacają.
Biznesplan ANIMACJE NA EVENTACH
JEŻELI PLANUJESZ OTWARCIE DZIAŁALNOŚCI ZAJMUJĄCEJ SIĘ ŚWIADCZENIEM USŁUG ANIMACYJNYCH I ROZRYWKOWYCH NA IMPREZACH RÓŻNEGO TYPU. TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.
Wniosek oraz biznesplan będą nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą otworzyć własną działalność gospodarczą związaną ze świadczeniem usług animacyjnych i rozrywkowych na imprezach. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.
Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Tarnowskich Górach.
Dokumentacja dotyczy działalności zajmującej się świadczeniem usług animacyjnych i rozrywkowych na imprezach różnego tupu – przede wszystkim na weselach. W ofercie znajdą się następujące usługi: zamki dmuchane, świecące napisy love (dekoracje), foto budka, fontanna z czekolady.Wszystkie usługi będą wykonywane mobilnie u klienta.
W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:
– Wniosek (12 strony, ok 2 700 wyrazów)
– plan przedsięwzięcia (9 stron, ok 3 600 wyrazów)
Dokumenty zawierają m.in.:
- WNIOSEK:
– kwota wnioskowanych środków
– charakterystyka wnioskodawcy
– charakterystyka planowanego przedsięwzięcia
– opis planowanej działalności gospodarczej
– opis planowanej działalności gospodarczej
– kalkulacja kosztów związanych z podjęciem działalności gospodarczej, źródła ich finansowania oraz szczegółowa specyfikacja wydatków do poniesienia w ramach dofinansowania
– zabezpieczenie
- PLAN PRZEDSIĘWZIĘCIA:
a) Osobisty kwestionariusz informacyjny
- Nazwisko i imię oraz adres zamieszkania
- Wiek i stan cywilny
- Wykształcenie – zawód wyuczony, zawód wykonywany
- Zawód i miejsce zatrudnienia współmałżonka
- Przebieg twojego zatrudnienia
- Czy kierowałeś zespołem ludzi
- Czy miałeś do czynienia z prowadzeniem działalności gospodarczej na własny rachunek
- Jakie masz doświadczenie związane z planowanym przedsięwzięciem
- Czy posiadasz kwalifikacje do prowadzenia działalności gospodarczej, którą zamierzasz uruchomić
- Ile osób pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym
- Jaki jest miesięczny dochód twojej rodziny, jaki posiadasz majątek
b) Lokalizacja przedsięwzięcia
- Gdzie, dlaczego w danym miejscu zlokalizowane będzie przedsięwzięcie
- Forma własności lokalu – własny, wynajęty
- W przypadku najmu lokalu prosimy o podanie okresu na jaki jest podpisana umowa, wysokość czynszu
- Stan techniczny lokalu (planowane remonty: przewidywane terminy i koszty)
- Powierzchnia lokalu w metrach kw. (powierzchnia produkcyjna, magazynowa, handlowa, biurowa)
- W przypadku działalności handlowej i usługowej określić usytuowania względem głównych szlaków komunikacyjnych i handlowych
c) Ocena rynku
- Kto będzie dostawcą twoich surowców lub towarów
- Kto będzie korzystał z twojej produkcji, usług, sprzedaży
- Z jakich obszarów możesz przyciągnąć klientów
- Struktura ludności na tych terenach (robotnicy, ludność wiejska i inne)
- Jakie dochody powinni mieć twoi klienci
- Liczba mieszkańców miejscowości, dzielnicy, wsi gdzie będzie zlokalizowane przedsięwzięcie
- Czy uważasz, że twoje przedsięwzięcie zdobędzie wystarczająco duży rynek, aby było opłacalne
d) Konkurencja
- Czy konkurencja na twoim rynku jest duża, wymień swoich konkurentów
- Czy takie same lub podobne przedsięwzięcia ostatnio odeszły z rynku (zbankrutowały)
e) Plan wejścia na rynek
- Jakich metod będziesz używał aby sprzedać swoje produkty, usługi, towar
- Jak będziesz reklamował swoją działalność
- Dlaczego uważasz, że klienci będą korzystać z twoich usług
- Czym zamierzasz konkurować – ceną czy jakością
- Jak zamierzasz ustalać ceny
- Czy będziesz zatrudniał pracowników
f) Analiza finansowa przedsięwzięcia
- Ile pieniędzy będziesz potrzebował, aby rozpocząć działalność
- Jak zamierzasz je zdobyć
- Jakie będą koszty i dochody prowadzonej działalności – dołącz wypełnioną kalkulację dochodów i kosztów
- Czy i w jakim okresie Twoja działalność będzie przynosiła zysk
- Jak zamierzasz rozwiązać problem księgowości
- Co już zrobiłeś aby rozpocząć działalność gospodarczą, jakie poniosłeś koszty
g) Ryzyko
- Jakie są potencjalne ryzyka, które mogą przyczynić się do upadku planowanej działalności i jakie działania zaradcze podejmiesz, aby te ryzyka ograniczyć lub wyeliminować
h) Zadania prawne
- Jaką formę prawną będzie miała twoja działalność
- Czy będziesz potrzebował specjalnych zezwoleń
WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ Z ZAPISAMI REGULAMINU.
DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.