Biznesplan Animacje na eventach

49,0089,00

ANIMACJE NA EVENTACH
PKD GŁÓWNE:

96.09.Z – Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana.

Natychmiastowa Wysyłka

(szczegółowe informacje nt. dostawy w zakładce „Warunki dostawy”)

Skuteczny biznesplan animacje na eventach

 

Napisanie biznesplanu to jeden z ważniejszych etapów podczas zakładania własnej firmy. Od tego zestawu dokumentów zależy to, czy zostaną Ci przydzielone dotacje z urzędu lub kredyt w banku. Urzędowe formalności lub wytyczne banku są na tyle zawiłe, że łatwo popełnić błąd i przeciągać tę procedurę w nieskończoność. Na rynku znajdują się skuteczne i przede wszystkim sprawdzone sposoby. Wybierz animacje na eventach plan biznesowy naszego autorstwa i uzyskaj wymarzoną dotację. Poznaj nasz produkt – Biznesplan animacje na eventach.

 

Co zawiera nasz pakiet – Biznesplan Animacje na eventach?

 

Komplet wniosków zawiera szczegółową analizę, która dotyczy Twojej przyszłej działalności. Plan biznesowy animacji na eventach obejmuje m.in.: wniosek o dotację konkretnych środków, charakterystykę osoby składającej podanie i planowanego przedsięwzięcia. To jedne z najważniejszych kwestii, które interesują osoby przydzielające wsparcie finansowe. Całość jest dopełniona planem przedsięwzięcia, gdzie nasi specjaliści zawarli takie informacje jak: osobisty kwestionariusz informacyjny, lokalizację przedsięwzięcia, ocenę rynku, charakterystykę konkurencji, plan wejścia na rynek, ryzyko przedsięwzięcia i analizę SWOT, która zawiera charakterystykę mocnych i słabych stron naszej działalności.

 

Działalność gospodarcza w usługach. Jakie dokumenty są ważne przy otwieraniu własnej firmy?

 

Ostatnia kwestia jest dosyć znacząca. Analiza animacji na eventach zawiera informacje o środkach finansowych, jakich potrzebujesz do rozpoczęcia własnej działalności, a także sposób, w jaki będziesz chciał je uzyskać.Kosztorys animacji na eventach określa również, kiedy Twoja działalność zacznie przynosić zyski i jak zamierzasz rozwiązać problem księgowości.

 

Tak szczegółowe informacje pozwolą określić osobom w urzędzie lub w banku, że jesteś wiarygodnym przedsiębiorcą i wiesz, jak otworzyć biznes animacje na eventach. Dzięki danym umieszczonym w kosztorysie animacji na eventach będziesz mógł się również dowiedzieć, czy animacje na eventach się opłacają.

Biznesplan ANIMACJE NA EVENTACH

 

JEŻELI PLANUJESZ OTWARCIE DZIAŁALNOŚCI ZAJMUJĄCEJ SIĘ ŚWIADCZENIEM USŁUG ANIMACYJNYCH I ROZRYWKOWYCH NA IMPREZACH RÓŻNEGO TYPU.  TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.

 

Wniosek oraz biznesplan będą nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą otworzyć własną działalność gospodarczą związaną ze świadczeniem usług animacyjnych i rozrywkowych na imprezach. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.

Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Tarnowskich Górach.

Dokumentacja dotyczy działalności zajmującej się świadczeniem  usług animacyjnych i rozrywkowych na imprezach różnego tupu – przede wszystkim na weselach. W ofercie znajdą się następujące usługi: zamki dmuchane, świecące napisy love (dekoracje), foto budka, fontanna z czekolady.Wszystkie usługi będą wykonywane mobilnie u klienta.

 

W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

– Wniosek (12 strony, ok  2 700 wyrazów)

– plan przedsięwzięcia  (9 stron, ok  3 600 wyrazów)

Dokumenty zawierają m.in.:

  1. WNIOSEK:

– kwota wnioskowanych środków

– charakterystyka wnioskodawcy

– charakterystyka planowanego przedsięwzięcia

– opis planowanej działalności gospodarczej

– opis planowanej działalności gospodarczej

– kalkulacja kosztów związanych z podjęciem działalności gospodarczej, źródła ich finansowania oraz szczegółowa specyfikacja wydatków do poniesienia w ramach dofinansowania

– zabezpieczenie

 

  1. PLAN PRZEDSIĘWZIĘCIA:

a) Osobisty kwestionariusz informacyjny

  • Nazwisko i imię oraz adres zamieszkania
  • Wiek i stan cywilny
  • Wykształcenie – zawód wyuczony, zawód wykonywany
  • Zawód i miejsce zatrudnienia współmałżonka
  • Przebieg twojego zatrudnienia
  • Czy kierowałeś zespołem ludzi
  • Czy miałeś do czynienia z prowadzeniem działalności gospodarczej na własny rachunek
  • Jakie masz doświadczenie związane z planowanym przedsięwzięciem
  • Czy posiadasz kwalifikacje do prowadzenia działalności gospodarczej, którą zamierzasz uruchomić
  • Ile osób pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym
  • Jaki jest miesięczny dochód twojej rodziny, jaki posiadasz majątek

b) Lokalizacja przedsięwzięcia

  • Gdzie, dlaczego w danym miejscu zlokalizowane będzie przedsięwzięcie
  • Forma własności lokalu – własny, wynajęty
  • W przypadku najmu lokalu prosimy o podanie okresu na jaki jest podpisana umowa, wysokość czynszu
  • Stan techniczny lokalu (planowane remonty: przewidywane terminy i koszty)
  • Powierzchnia lokalu w metrach kw. (powierzchnia produkcyjna, magazynowa, handlowa, biurowa)
  • W przypadku działalności handlowej i usługowej określić usytuowania względem głównych szlaków komunikacyjnych i handlowych

c) Ocena rynku

  • Kto będzie dostawcą twoich surowców lub towarów
  • Kto będzie korzystał z twojej produkcji, usług, sprzedaży
  • Z jakich obszarów możesz przyciągnąć klientów
  • Struktura ludności na tych terenach (robotnicy, ludność wiejska i inne)
  • Jakie dochody powinni mieć twoi klienci
  • Liczba mieszkańców miejscowości, dzielnicy, wsi gdzie będzie zlokalizowane przedsięwzięcie
  • Czy uważasz, że twoje przedsięwzięcie zdobędzie wystarczająco duży rynek, aby było opłacalne

d) Konkurencja

  • Czy konkurencja na twoim rynku jest duża, wymień swoich konkurentów
  • Czy takie same lub podobne przedsięwzięcia ostatnio odeszły z rynku (zbankrutowały)

e) Plan wejścia na rynek

  • Jakich metod będziesz używał aby sprzedać swoje produkty, usługi, towar
  • Jak będziesz reklamował swoją działalność
  • Dlaczego uważasz, że klienci będą korzystać z twoich usług
  • Czym zamierzasz konkurować – ceną czy jakością
  • Jak zamierzasz ustalać ceny
  • Czy będziesz zatrudniał pracowników

f) Analiza finansowa przedsięwzięcia

  • Ile pieniędzy będziesz potrzebował, aby rozpocząć działalność
  • Jak zamierzasz je zdobyć
  • Jakie będą koszty i dochody prowadzonej działalności – dołącz wypełnioną kalkulację dochodów i kosztów
  • Czy i w jakim okresie Twoja działalność będzie przynosiła zysk
  • Jak zamierzasz rozwiązać problem księgowości
  • Co już zrobiłeś aby rozpocząć działalność gospodarczą, jakie poniosłeś koszty

g) Ryzyko

  • Jakie są potencjalne ryzyka, które mogą przyczynić się do upadku planowanej działalności i jakie działania zaradcze podejmiesz, aby te ryzyka ograniczyć lub wyeliminować

h) Zadania prawne

  • Jaką formę prawną będzie miała twoja działalność
  • Czy będziesz potrzebował specjalnych zezwoleń

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ  Z ZAPISAMI REGULAMINU.

DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

MIASTO: TARNOWSKIE GÓRY
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW: URZĄD PRACY
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA:
-WNIOSEK  (12 stron, ok  2 700 wyrazów)
– PLAN PRZEDSIĘWZIĘCIA (9 stron, ok  3 600 wyrazów)

SPOSÓB DOSTAWY: Wszystkie dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

KOSZT DOSTAWY: Dostawa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

CZAS DOSTAWY: W przypadku płatności za pomocą systemu „przelewy24”: nasz automat wysyła dokumenty zwykle do 15 min. od wykonania wpłaty.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem: dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z złożonym zamówieniem lub zakupioną dokumentacją – prosimy o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderów SPAM lub POWIADOMIENIA, na Państwa skrzynce pocztowej, może się zdarzyć – iż dany operator poczty elektronicznej w sposób domyślny kieruje tam naszą korespondencję.

W przypadku, gdyby mimo to nie otrzymali Państwo swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

E-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl
Tel: +48 503-587-360