Biznesplan Autodetailing i kosmetyka samochodowa

29,00138,00

AUTODETAILING / KOSMETYKA SAMOCHODOWA
PKD GŁÓWNE:
PKD 45.20.Z – Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych z wyłączeniem motocykli
PKD POBOCZNE:
96.01.Z – Pranie i czyszczenie wyrobów włókienniczych i futrzarskich

Natychmiastowa Wysyłka

(szczegółowe informacje nt. dostawy w zakładce „Warunki dostawy”)

SKU: 2 Kategoria: Tagi: , ,

Nie wiesz jak napisać biznesplan firmy  usługowej autodetailing – kosmetyka samochodowa ?

Nie przejmuj się  –  mamy dla Ciebie gotowy wzór biznesplanu do wypełnienia i złożenia w urzędzie pracy.

 

Biznesplan firmy świadczącej usługi autodetailingu i kosmetyki samochodowej, jak go napisać i od czego zacząć?

JEŻELI PLANUJESZ OTWARCIE FIRMY I CHCESZ ŚWIADCZYĆ USŁUGI AUTODETAILINGU I KOSMETYKI SAMOCHODOWEJ, MOŻESZ SKORZYSTAĆ Z PRZYKŁADOWEGO WNIOSKU DO URZĘDU PRACY W CELU PRZYGOTOWANIA NA ICH PODSTAWIE WŁASNYCH DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH.

Oferowane dokumenty to gotowy przykładowy wniosek do urzędu pracy w Zabrzu dla firmy świadczącej mobilne usługi kosmetyki samochodowej i autodetailingu. Dokumentacja jest szczegółowa i będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów w celu ubiegania się o środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej z dowolnego urzędu pracy.

Jest to kompletna dokumentacja jaka została złożona w urzędzie pracy w Zabrzu.

Dokumenty pozwoliły osobie aplikującej na otrzymanie dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej z urzędu pracy w wysokości 22000,00 zł.

Działalność będzie prowadzona na terenie miasta Zabrze oraz okolic. Wnioskodawca będzie prowadził firmę zajmującą się szeroko pojętą mobilną kosmetyką samochodową. Oferowane usługi serwisowe będą polegały na:  polerowaniu lamp i karoserii, nakładaniu powłok i wosków zabezpieczających na lakier, przygotowaniu aut do sprzedaży. Usługi będą przeznaczone dla posiadaczy szerokiej gamy pojazdów mechanicznych: samochodów osobowych i dostawczych, ciągników siodłowych, busów, autokarów, kampingów. Będzie także zajmował się praniem dywanów i tapicerki meblowej w domu klienta. Dodatkowym źródłem dochodu będzie czyszczenie chodników i elewacji domów.

 

W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

– Wniosek do urzędu pracy (19 stron; 5000-5500 wyrazów)

– Formularz deminimis (7 stron)

Dokumenty zawierają m.in. następujące elementy:

  1. WNIOSEK
  • informacje o wnioskodawcy,
  • opis planowanego przedsięwzięcia,
  • symbol podklasy rodzaju prowadzonej działalności, zgodnie z polską klasyfikacją działalności (pkd),
  • opis planowanej działalności gospodarczej,
  • stan przygotowania lokalu do prowadzenia działalności,
  • czy planowana działalność wymaga szczególnych uprawnień, koncesji, licencji,
  • działania podjęte na rzecz rozpoczęcia działalności gospodarczej,
  • informacje dotyczące kwalifikacji wnioskodawcy związanych z planowaną działalnością,
  • informacje dotyczące posiadanych środków niezbędnych do podjęcia działalności,
  • dane dotyczące rynku i konkurencji,
  • charakterystyka potencjalnych klientów,
  • zapotrzebowanie rynku na wskazany rodzaj działalności gospodarczej,
  • opis konkurencji,
  • plan działań marketingowych,
  • analiza swot,
  • dane dotyczące przyznania środków i ich wykorzystania,
  • specyfikacja wydatków,
  • przewidywane koszty i dochody wynikające z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej,
  • szczegółowa specyfikacja i harmonogram wydatków w ramach wnioskowanych środków finansowanych (dofinansowania) z pup w ramach dofinansowania.

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ ZAPISAMI REGULAMINU.

DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

 

MIASTO: ZABRZE
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW: URZĄD PRACY
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA: WNIOSEK DO URZĘDU PRACY, FORMULARZ DEMINIMIS

SPOSÓB DOSTAWY: Wszystkie dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

KOSZT DOSTAWY: Dostawa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

CZAS DOSTAWY: W przypadku płatności za pomocą systemu „przelewy24”: nasz automat wysyła dokumenty zwykle do 15 min. od wykonania wpłaty.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem: dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z złożonym zamówieniem lub zakupioną dokumentacją – prosimy o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderów SPAM lub POWIADOMIENIA, na Państwa skrzynce pocztowej, może się zdarzyć – iż dany operator poczty elektronicznej w sposób domyślny kieruje tam naszą korespondencję.

W przypadku, gdyby mimo to nie otrzymali Państwo swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

E-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl
Tel: +48 503-587-360