Biznesplan Import i handel szkłem akrylowym

39,0089,00

IMPORT I HANDEL SZKŁEM AKRYLOWYM 
PKD GŁÓWNE
22.29.Z – Produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych

Natychmiastowa Wysyłka

(szczegółowe informacje nt. dostawy w zakładce „Warunki dostawy”)

SKU: 217 Kategoria: Tagi: ,

IMPORT I HANDEL SZKŁEM AKRYLOWYM

 

 

JEŻELI PLANUJESZ OTWARCIE FIRMY ZAJMUJĄCEJ SIĘ SZKŁEM AKRYLOWYM TZW. PLEKSI ,TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.

 

Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą otworzyć firmę zajmującą się importem oraz handlem szkła akrylowego tzw. pleksi. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.

 

Oferujemy kompletną dokumentację do programu Wsparcie w starcie

 

Planowana działalność będzie polegać na imporcie i handlu szkłem akrylowym tzw. Pleksi oraz głównie na konfekcjonowaniu i produkowaniu wyrobów z tego materiału. W ofercie firmy na początku znajdą się m. in.: całe arkusze pleksi o wym. 2 x 3 m (nie wymagające obróbki), płyty cięte na wymiar, akwaria, mównice, kieszenie na ulotki, podstawki na wizytówki, podajniki na ulotki. Oferowane produkty będą charakteryzowały się wysoką jakością wynikającą z używania do ich produkcji wysokiej jakości płyt. Materiał będzie importowany z Chin, import będzie prowadzony w współpracy z firmą zewnętrzną.

 

W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

– Wniosek (9 stron, ok   2 800 wyrazów)

 

 

Dokumenty zawierają m.in.:

  1. WNIOSEK:
  • dane wnioskodawcy
  • charakterystyka pożyczki i planowanej działalności gospodarczej
  • opis przedsięwzięcia
  • opis produktu/usługi
  • charakterystyka rynku
  • klienci
  • wskazanie głównych konkurentów na rynku, wskazanie ich mocnych i słabych stron (np. cena, jakość, lokalizacja).
  • opis działań marketingowych
  • opis przewidywanych efektów ekonomicznych prowadzenia działalności gospodarczej – planowane przychody i koszty
  • szczegółowa specyfikacja i harmonogram wydatków w ramach wnioskowanej pożyczki

 

 

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ  Z ZAPISAMI REGULAMINU.

DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

MIASTO: ZABRZE
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW:  Program WSPARCIE W STARCIE
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNAWniosek (9 stron, ok   2 800 wyrazów)

SPOSÓB DOSTAWY: Wszystkie dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

KOSZT DOSTAWY: Dostawa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

CZAS DOSTAWY: W przypadku płatności za pomocą systemu „przelewy24”: nasz automat wysyła dokumenty zwykle do 15 min. od wykonania wpłaty.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem: dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z złożonym zamówieniem lub zakupioną dokumentacją – prosimy o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderów SPAM lub POWIADOMIENIA, na Państwa skrzynce pocztowej, może się zdarzyć – iż dany operator poczty elektronicznej w sposób domyślny kieruje tam naszą korespondencję.

W przypadku, gdyby mimo to nie otrzymali Państwo swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

E-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl
Tel: +48 503-587-360