Biznesplan Punkt Ksero – jak otworzyć biznes w usługach?
Liczba dokumentów, potrzebnych do stworzenia biznesplanu punktu ksero, może nieco tłumić motywację do działania. Jednak nie musisz się tym przejmować. Opracowaliśmy kompleksowy i przede wszystkim sprawdzony plan. Klienci, którzy zdecydowali się na naszą pomoc, skutecznie ubiegali się o dofinansowanie rozpoczęcia działalności w urzędach i instytucjach bankowych. Satysfakcjonujące wyniki są uzyskiwane za sprawą obszernej wiedzy i doświadczenia naszych specjalistów. Poznaj nasz produkt – Biznesplan Punkt Ksero.
Jak rozpocząć działalność w usługach?
Aby rozpocząć działalność w usługach, będziesz potrzebował odpowiednich środków. Finanse są bardzo ważne, jeżeli chodzi o wynajęcie pomieszczenia. Po tym etapie warto nabyć wyposażenie punktu ksero – drukarki, kserokopiarki, skanery i zaplecze komputerowe. We wszystkich etapach może znacząco pomóc dobry kosztorys punktu ksero. Znajdziesz go w naszym biznesplanie. Zawarto w nim informacje na temat środków potrzebnych do rozpoczęcia działalności i kupna wyposażenia. Dokumenty Punktu ksero obejmują komplet wniosków, w których umieszczono informacje na temat wnioskodawcy, opis projektowanego przedsięwzięcia, działania marketingowe, analizę SWOT oraz kalkulację planowanych miesięcznych wpływów i wydatków. Te i inne załączniki są ważną wskazówką dla osób, które będą rozpatrywały Twój wniosek.
Punkt ksero – czy warto?
To dobre pytanie. Zakładanie punktu ksero powinno być dobrze zaplanowane. Ważną kwestią jest miejsce, w którym będzie znajdowała się Twoja firma. Opłacalne jest usytuowanie w takich lokacjach jak szkoła, uniwersytet, czy centrum miasta. Dobrym rozwiązaniem jest również zaproponowanie swoich usług dużym firmom, które często poszukują sprawdzonego punktu ksero, któremu mogą zaproponować bardziej złożone zlecenia. W przypadku, gdy interesują Cię przyszłe zarobki, możesz sprawdzić kosztorys punktu ksero, który umieściliśmy w naszym biznesplanie. Zawarliśmy w nim przykładowe kwoty, uzyskiwane w ramach przychodu. Będziesz mógł ocenić, czy punkt ksero się opłaca.
Nie wiesz jak napisać biznesplan punktu ksero?
Na naszej stronie znajdziesz przykład gotowego biznesplanu w formacie doc i pdf do wglądu i złożenia w urzędzie pracy.
Idealna pomoc dla osoby, która ma taki wniosek do złożenia. Przykładowy i wypełniony wniosek jest dużym ułatwieniem i pomocą w procesie tworzenia wniosku na własne potrzeby. Wniosek biznesplanu krok po kroku napisany przez specjalistę.
Napisz profesjonalny biznesplan sam, dzięki gotowemu wzorowi który możesz pobrać z naszej strony.
Biznesplan Punkt ksero – jak go napisać i od czego zacząć?
Poniżej znajdziesz informacje dotyczące co zawierają pliki pdf i doc.
Zawartość merytoryczna:
1. INFORMACJA O WNIOSKODAWCY
2. OPIS PROJEKTOWANEGO PRZEDSIĘWZIĘCIA
- Cel i opis działalności gospodarczej
- Należy opisać co motywuje Pana(ią) do rozpoczęcia działalności, jakie są przyczyny społeczne, zawodowe do otworzenia własnego przedsiębiorstwa.
- Czy posiada Pan(i) plany rozwoju planowanej działalności gospodarczej? Jeśli tak należy opisać jakie?
- Opis działalności głównej i pobocznej.
- Co wpłynęło na podjęcie decyzji o założeniu przedsiębiorstwa o tym profilu?
- Należy uzasadnić wybór planowanej działalności gospodarczej, szanse powodzenia i utrzymania się na rynku w oparciu o dane liczbowe, statystyczne, analizy, opracowania, artykuły (należy podać źródło zaczerpniętej informacji).
- Należy podać trzy przedsiębiorstwa, które mogą stanowić konkurencję – można przedstawić w formie tabelarycznej.
- Należy opisać branżę związaną z rodzajem planowanej działalności – podać konkretne dane liczbowe oraz ich źródła.
- Należy wskazać różnice pomiędzy planowaną działalnością, a istniejącą konkurencją.
- Klient planowanego przedsięwzięcia
- Sposób zarządzania planowaną działalnością gospodarczą
3. Załącznik nr 1 – Działania organizacyjne, reklamowe, promocyjne
4. Załącznik nr 2 – Analiza SWOT
5. Załącznik nr 3
- Kalkulacja planowanych miesięcznych wpływów i wydatków oraz uzasadnienie
- Szczegółowa specyfikacja wydatków do poniesienia w ramach dofinansowania, przeznaczanych na zakup towarów i usług, w szczególności na zakup środków trwałych, urządzeń, maszyn, materiałów, towarów, usług i materiałów reklamowych, koszty adaptacji lokalu, pokrycie kosztów pomocy prawnej, konsultacji i doradztwa związanych z podjęciem działalności gospodarczej, zakup domeny, wraz ze szczegółowym uzasadnieniem
6. Załącznik nr 4
7. Załącznik nr 5 – Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
Następujące dokumenty:
- WNIOSEK DO URZĘDU PRACY (20 STRON, OKOŁO 6 700 WYRAZÓW)
- ZAŁĄCZNIK NR 1
- ZAŁĄCZNIK NR 2
- ZAŁĄCZNIK NR 3
- ZAŁĄCZNIK NR 4
- ZAŁĄCZNIK NR 5