Biznesplan Serwis pomp oraz silników elektrycznych

55,0089,00

SERWIS POMP ORAZ SILNIKÓW ELEKTRYCZNYCH
PKD GŁÓWNE:
33.12.Z – Naprawa i konserwacja maszyn

Natychmiastowa Wysyłka

(szczegółowe informacje nt. dostawy w zakładce „Warunki dostawy”)

SERWIS POMP ORAZ SILNIKÓW ELEKTRYCZNYCH

JEŻELI PLANUJESZ PROWADZENIE SERWISU POMP ORAZ SILNIKÓW ELEKTRYCZNYCH, TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.

 

Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą prowadzić serwis pomp oraz silników elektrycznych.  Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.

 

Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Łowiczu.

Planowana działalność będzie polegała na prowadzieniu serwisu specjalizującego się w utrzymaniu ruchu pomp i silników elektrycznych. Będzie to głównie: Serwis / utrzymanie ruchu pomp oraz silników elektrycznych. W tym przeglądy pomp z pomiarami i wyznaczanie urządzeń do naprawy, Diagnostyka pomp i silników, test podzespołów, ogólna diagnostyka, wymiana uszkodzonych podzespołów. Usługi będą świadczone w godzinach 7.00 – 17.00 (od poniedziałku do piątku). Świadczenie usług będzie odbywało się z dojazdem do klienta, część napraw będzie natomiast wykonywana w siedzibie firmy. Niemal 100% klientów będą stanowili klienci firmowi – będą to firmy produkcyjne, miejskie zakłady wodociągów i kanalizacji, oczyszczalnie, spółdzielnie mieszkaniowe.

 

W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

– Wniosek (25 stron, ok   6200 wyrazów)

 

 

Dokumenty zawierają m.in.:

  • WNIOSEK:
  • informacje o wnioskodawcy
  • dane dotyczące planowanej działalności
  • charakterystyka planowanej działalności gospodarczej
  • szczegółowy opis planowanego przedsięwzięcia
  • cele i motywy podjęcia działalności gospodarczej
  • konkurencyjność oferowanego produktu, usługi, towaru
  • planowany kierunek rozwoju firmy
  • charakterystyka rynku i konkurencji
  • analiza rynku, na którym firma zamierza działać
  • atuty przedsięwzięcia
  • analiza rynku konkurencji
  • opis działań marketingowych
  • potencjalni dostawcy
  • potencjalni odbiorcy
  • sezonowość
  • analiza swot
  • kalkulacja kosztów związanych z podjęciem działalności gospodarczej
  • i żródła finansowania.
  • szczegółowa specyfikacja wydatków do poniesienia w ramach dofinansowania
  • rzewidywane efekty ekonomiczne prowadzenia działalnościgospodarczej analiza finansowa przychodów i kosztów  działalności

 

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ  Z ZAPISAMI REGULAMINU.

DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

MIASTO: ŁOWICZ
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW: URZĄD PRACY
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA: Wniosek (25 stron, ok   6200 wyrazów)

SPOSÓB DOSTAWY: Wszystkie dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

KOSZT DOSTAWY: Dostawa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

CZAS DOSTAWY: W przypadku płatności za pomocą systemu „przelewy24”: nasz automat wysyła dokumenty zwykle do 15 min. od wykonania wpłaty.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem: dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z złożonym zamówieniem lub zakupioną dokumentacją – prosimy o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderów SPAM lub POWIADOMIENIA, na Państwa skrzynce pocztowej, może się zdarzyć – iż dany operator poczty elektronicznej w sposób domyślny kieruje tam naszą korespondencję.

W przypadku, gdyby mimo to nie otrzymali Państwo swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

E-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl
Tel: +48 503-587-360