Biznesplan Usługi spawalnicze

29,00138,00

SPAWACZ / USŁUGI SPAWALNICZE
PKD GŁÓWNE:
PKD 25.62. Obróbka mechaniczna elementów metalowych

Natychmiastowa Wysyłka

(szczegółowe informacje nt. dostawy w zakładce „Warunki dostawy”)

Usługi spawalnicze – jak przygotować biznesplan?

 

Usługi spawalnicze oferowane na wysokim poziomie są rozchwytywane przez klientów. Wytwarzanie gotowych elementów czy prace spawalnicze, ślusarskie i monterskie zawsze znajdą swoich nabywców. Jeżeli chcesz otworzyć własny biznes i nie wiesz, jak rozpocząć działalność usług technicznych i serwisowych, nasze opracowanie „Biznesplan Usługi spawalnicze” jest właśnie dla Ciebie. Korzystając z niego, łatwo opracujesz niezbędną dokumentację, a dotacja z Urzędu Pracy na rozpoczęcie własnego biznesu będzie praktycznie na wyciągnięcie ręki.

 

Podstawowe opracowanie – biznesplan usług spawalniczych

 

Wielu fachowców pracujących w branży zastanawia się, czy usługi spawalnicze się opłacają. Własna działalność gospodarcza zawsze niesie ze sobą odrobinę ryzyka, ale opracowanie dobrego biznesplanu nadaje jej odpowiedni kierunek. Jeżeli dobrze zaplanujesz swoje działania, o sukces zawodowy będzie dużo łatwiej. Na pewno masz wiele wątpliwości i zastanawiasz się, czy sobie poradzisz, ale opracowanie rzeczowej dokumentacji z naszym gotowym wzorem będzie szybkie, łatwe i przyjemne.

 

Elementy biznesplanu usług spawalniczych

 

Decydując się na własną działalność, musisz zaznajomić się z opracowywaniem dokumentacji. Już przy aplikowaniu o dotację czeka Cię sporo pracy w tym zakresie. Wszystko jest jednak zdecydowanie prostsze, kiedy skorzystasz ze sprawdzonych rozwiązań. Bazując na naszym wzorze, wszystkie potrzebne elementy skopiujesz do swojej dokumentacji lub swobodnie edytujesz, dostosowując je do własnych potrzeb. W naszym zestawie znajdziesz na przykład opis planowanej działalności gospodarczej, rozbudowany kosztorys usług spawalniczych, plan działań marketingowych czy dokładną analizę konkurencji i analizę SWOT. Samodzielne przygotowanie biznesplanu byłoby dużo bardziej skomplikowane. Własny biznes usług spawalniczych będzie dużo bardziej opłacalny i szybciej zacznie przynosić znaczne zyski, gdy na jego start otrzymasz finansowe wsparcie od Urzędu Pracy.

  

Nie wiesz jak napisać biznesplan firmy świadczącej usługi spawalnicze ?

 

Nie przejmuj się  –  mamy dla Ciebie gotowy wzór biznes planu do wypełnienia i złożenia w urzędzie pracy.

 

Biznesplan firmy świadczącej usługi spawalnicze, jak go napisać i od czego zacząć?

 

JEŻELI PLANUJESZ OTWARCIE FIRMY I CHCESZ ŚWIADCZYĆ USŁUGI JAKO SPAWACZ, PRZYKŁADOWY WNIOSEK DO URZĘDU PRACY DLA USŁUG SPAWALNICZYCH UMOŻLIWI TOBIE PRZYGOTOWANIE WŁASNYCH DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH.

Oferowane dokumenty to gotowy przykładowy wniosek do urzędu pracy w Zabrzu dla spawacza prowadzącego własną działalność gospodarczą. Dokumentacja jest szczegółowa i będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów w celu ubiegania się o środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej z urzędu pracy.

Jest to kompletna dokumentacja jaka została złożona w urzędzie pracy w Zabrzu.

Dokumenty pozwoliły osobie aplikującej na otrzymanie dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej z urzędu pracy w wysokości 21801,00 zł.

Działalność będzie prowadzona na terenie miasta Zabrze oraz okolic. Planowana działalność gospodarcza będzie polegać na świadczeniu usług spawalniczych. Głównym założeniem jest wykonywanie lekkich konstrukcji stalowych. Usługi będą wykonywane na terenie należącym do firmy klienta oraz u klienta. Będzie oferowane wytwarzanie gotowych elementów w siedzibie firmy, prace spawalniczo-ślusarsko-monterskie u klienta jak i usługi podwykonawcze dla większych firm.

Cennik będzie prezentował się w następujący sposób:

  • 1 robocza godzina pracy – Spawanie metoda.135/136/138 u klienta – 50 zł/h,
  • 1 godzina robocza z własnym sprzętem (Spawarka z oprzyrządowaniem) – od 50 – 70 zł,
  • Spawanie rury o średnicy 100 cm – 100 zł/szt.
  • Niestandardowe zlecenia będą wyceniane indywidualnie.

W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

– Wniosek do urzędu pracy (15 stron; 4500-5000 wyrazów)

Formularz deminimis (7 stron)

Dokumenty zawierają m.in. następujące elementy:

  1. WNIOSEK
  • informacje o wnioskodawcy,
  • opis planowanego przedsięwzięcia,
  • symbol podklasy rodzaju prowadzonej działalności, zgodnie z polską klasyfikacją działalności (pkd),
  • opis planowanej działalności gospodarczej,
  • stan przygotowania lokalu do prowadzenia działalności,
  • czy planowana działalność wymaga szczególnych uprawnień, koncesji, licencji,
  • działania podjęte na rzecz rozpoczęcia działalności gospodarczej,
  • informacje dotyczące kwalifikacji wnioskodawcy związanych z planowaną działalnością,
  • informacje dotyczące posiadanych środków niezbędnych do podjęcia działalności,
  • dane dotyczące rynku i konkurencji,
  • charakterystyka potencjalnych klientów,
  • zapotrzebowanie rynku na wskazany rodzaj działalności gospodarczej,
  • opis konkurencji,
  • plan działań marketingowych,
  • analiza swot,
  • dane dotyczące przyznania środków i ich wykorzystania,
  • specyfikacja wydatków,
  • przewidywane koszty i dochody wynikające z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej,
  • szczegółowa specyfikacja i harmonogram wydatków w ramach wnioskowanych środków finansowanych (dofinansowania) z pup w ramach dofinansowania.

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ ZAPISAMI REGULAMINU.

DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

MIASTO: ZABRZE
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW: URZĄD PRACY
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA: WNIOSEK DO URZEDU PRACY, FORMULARZ DEMINIMIS

SPOSÓB DOSTAWY: Wszystkie dokumenty wysyłane są w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.

KOSZT DOSTAWY: Dostawa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

CZAS DOSTAWY: W przypadku płatności za pomocą systemu „przelewy24”: nasz automat wysyła dokumenty zwykle do 15 min. od wykonania wpłaty.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem: dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zwykle w ciągu jednego dnia roboczego.

Jeżeli nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z złożonym zamówieniem lub zakupioną dokumentacją – prosimy o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderów SPAM lub POWIADOMIENIA, na Państwa skrzynce pocztowej, może się zdarzyć – iż dany operator poczty elektronicznej w sposób domyślny kieruje tam naszą korespondencję.

W przypadku, gdyby mimo to nie otrzymali Państwo swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

E-mail: biuro@gotowebiznesplany.pl
Tel: +48 503-587-360