Biznesplan Usługi sprzątające oraz pranie foteli i tapicerek – pracuj na własny rachunek
Chcesz wejść w usługi sprzątające? Zastanawiasz się, od czego zacząć? Wahasz się, czy masz wystarczające doświadczenie i środki? Martwisz się, czy realistycznie oszacujesz swoje możliwości? Przygotuj dobry biznesplan i pozbądź się zmartwień! Poznaj nasz produkt – Biznesplan Usługi sprzątające/pranie foteli i tapicerek.
Biznesplan – niezbędny w początkach biznesu
Przed każdym, kto zastanawia się, jak rozpocząć działalność w usługach, stają zazwyczaj te same problemy i dylematy. Oczywiście jasny jest cel samego wejścia w usługi – jak zarobić jak najwięcej pieniędzy i stworzyć z nowo otwartego biznesu stabilne źródło dochodu. Nikt nie zna jednak magicznej drogi na skróty do sukcesu. Starannie przygotowany plan biznesowy usług sprzątających powie nam nie tylko, jak otworzyć biznes w usługach. Biznesplan prania foteli i tapicerek przede wszystkim pomoże realistycznie oszacować i rozplanować konieczne na początkowym etapie wydatki oraz późniejsze przychody. Przy wejściu w usługi sprzątające plan jest nam po prostu niezbędny.
Pranie foteli i tapicerek – jak zarobić?
Prezentowany pakiet pozwoli na precyzyjne rozplanowanie początkowego etapu prowadzenia usług. Działalność gospodarcza może przynieść wielkie zyski, ale czeka też na nas wiele ryzyk. Dlatego usługi pranie foteli i tapicerek warto od początku prowadzić profesjonalnie. Z biznesplanem będziemy wiedzieli, czy usługi sprzątające się opłacają właśnie nam, przy naszych środkach i warunkach. Zorientujemy się, jak otworzyć usługi sprzątające. Przygotowany przez ekspertów biznesplan usług sprzątających to dokładna analiza uwzględniająca rozmaite mogące stanąć nam na drodze przeszkody i podpowiadająca korzystne, nieoczywiste rozwiązania. To także szczegółowy kosztorys i informacje o tym, jakie wyposażenie będzie niezbędne, kiedy chcemy otworzyć usługi prania foteli i tapicerek. Dzięki biznesplanowi będziemy umieli odpowiedzieć na zasadnicze pytanie – czy warto? A jeśli tak, to czy decydować się właśnie na biznes prania foteli i tapicerek?
USŁUGI SPRZĄTAJĄCE / PRANIE FOTELI I TAPICEREK
JEŻELI PLANUJESZ ŚWIADCZYĆ USŁUGI SPRZĄTAJĄCE ,TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.
Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą świadczyć usługi sprzątające. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.
Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Górze.
Działalność będzie polegała na świadczeniu usług sprzątających, w szczególności budynków i obiektów. Usługi te będą świadczone zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz budynków. Oferta będzie skierowana zarówno do firm jak i osób prywatnych. Będą sprzątane: powierzchnie biurowe, niewielkie hale produkcyjne, prywatne posesje i domy. Będą wykonywane usługi takie jak odkurzanie, mycie okien, mycie fasad i chodników, witryn, czyszczenie rynien, pranie tapicerek, pranie foteli samochodowych. Usługi będą świadczone z dojazdem do klienta.
W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:
– Wniosek (23 stron, ok 6500 wyrazów)
Dokumenty zawierają m.in.:
- WNIOSEK:
- informacja o wnioskodawcy
- opis projektowanego przedsięwzięcia
- krótki opis rodzaju planowanej działalności gospodarczej:
- lokalizacja prowadzenia planowanej działalności
- stan zaawansowania organizacyjnego i inwestycyjnego przedsięwzięcia
- dane dotyczące rynku i konkurencji
- ewentualnie kontakty (np. wstępne rozmowy lub ewentualne przedwstępne zamówienia z przyszłymi: – dostawcami / odbiorcami
- czy w pana(i) rejonie działania istnieją firmy zajmujące się taką samą działalnością
- zakres przeprowadzonego badania rynku. czy oferowany produkt lub usługa zapełni istniejącą na rynku lukę i zaspokoi potrzeby nabywców.
- perspektywy rozwoju działalności.
- plan finansowy
- kalkulacja kosztów związanych z podjęciem działalności gospodarczej oraz źródła ich
- szczegółowa specyfikacja wydatków do poniesienia
- niezbędność dokonania w/w zakupów w zamierzonej działalności gospodarczej
- wszystkie dokumenty zostały przygotowane ze szczególną dbałością o aspekty merytoryczne oraz formalne. masz pewność że przy ich tworzeniu zwracaliśmy szczególną uwagę na ich zgodność z wymaganiami urzędu oraz z zapisami regulaminu.
- dokumentacja została sporządzona w sposób, który maksymalizuje szanse wnioskodawcy na pozyskanie dotacji.
- analiza mocnych i słabych stron planowanego przedsięwzięcia, analiza szans oraz zagrożeń ze strony czynników zewnętrznych.
- wnioski z analizy
- przewidywane efekty ekonomiczne – wnioskowanej działalności gospodarczej.
- uzasadnienie wyniku finansowego