2021-03-21

Jak rozkręcić biznes? Marketing czy Dystrybucja?

Jeśli posiadasz już biznesplan i wszystkie niezbędne rzeczy potrzebne do dziarskiego wejścia w świat przedsiębiorców, z pewnością zastanawiasz się jak rozkręcić biznes. Istnieje wiele sposobów na wprawienie Twojej firmy w ruch. Możesz skupić się na solidnym marketingu, ale też dobrze zaplanowanej dystrybucji. Kto wie, może zastosowanie jednego i drugiego będzie idealnym rozwiązaniem? Zapraszamy do przeczytania naszego artykułu, w którym powiemy Wam, jak rozkręcić biznes.

 

Jak rozkręcić biznes skupiając się na marketingu?

 

Przemyślany i mądry marketing jest niezwykle istotny dla każdej firmy. Jedyne, na czym musisz się skupić to odpowiedzieć sobie na pytanie, jak zaspokoić cudze potrzeby, żeby osiągnąć korzyści finansowe. Kluczową rzeczą w marketingu jest zawiązywanie relacji, które mają swój finał na Twoim koncie bankowym. Niezwykle istotne jest to, jak Twój produkt wpływa na klienta i jakie wywołuje w nim emocje. Biorąc pod uwagę wszystkie pola, na których Twoja firma spotyka się z Twoim odbiorcą, z pewnością osiągniesz zamierzony sukces. Zapewniamy, że wcale nie jest to tak trudne, na jakie wygląda. Jeśli sporządzisz odpowiedni plan działania, praca będzie przyjemnością. Potraktuj oferowaną przez siebie usługę czy produkt jak swojego najlepszego towarzysza. Jesteśmy pewni, że w podobny sposób zaczną traktować go Twoi klienci. Pamiętaj również, aby nieustannie obserwować rynek, ponieważ marketing to nie tylko sztuka sprytnego sprzedawania.

 

Jak rozkręcić biznes skupiając się na dystrybucji?

 

Umiejętne podejście do procesu dystrybucji może nie tylko skrócić dystans między Twoim klientem a tym, co mu oferujesz, ale również oszczędzić trochę pieniędzy. Wielu młodych przedsiębiorców, którzy zastanawiają się nad tym, jak rozkręcić biznes, skupia się na początku na dystrybucji swojego produktu lub usługi. Dystrybucja jest pewnego rodzaju sztuką skracania. Skupia się na tym, aby skracać odległość, jak również czas w relacji klient — produkt. Mogłoby się wydawać, że przykładanie do niej aż tak ogromnej uwagi nie jest istotne, ponieważ prędzej czy później konsument, do którego chcemy trafić, otrzyma nasz produkt. Otóż niestety tak nie jest. Dla każdego przedsiębiorcy powinno być niezwykle ważne, aby oferowany przez niego produkt, jak najszybciej trafił do klienta — nieważne czy sprzedaje pieczywo, czy jest barberem.

Jeśli jesteś producentem warzyw, dystrybucja powinna być dla Ciebie kluczowa. Jeśli w Twojej cukierni codziennie powstaje niebotyczna ilość pączków, nie możesz czekać z ich sprzedażą dwóch czy trzech dni. Rozsądna dystrybucja polega na tym, aby dostarczać możliwie jak najszybciej produkty i usługi do Twojego klienta.

 

Jak rozkręcić biznes skupiając się na marketingu i dystrybucji?

 

Idealnym rozwiązaniem w procesie rozkręcania biznesu, jest skupianie się zarówno na prowadzeniu marketingu, jak i rozsądnej dystrybucji. Twoi klienci będą zadowoleni, jeśli Twój produkt zawsze będzie dostępny, a jego jakość będzie spełniała najwyższe standardy. Zbyt duże skupienie się na marketingu, może spowodować zbyt wysokie oczekiwania wobec produktu czy usługi, a co za tym idzie — rozczarowanie. Świat biznesu ma dla nas wiele lekcji, a jedną z nich jest umiejętność zachowania proporcji.

 

Finalnie to jak rozkręcić biznes jest indywidualnym pomysłem każdego przedsiębiorcy. Można osiągnąć sukces zarówno dzięki odpowiednim działaniom marketingowym, jak również przez sprawdzone formy dystrybucji. Serdecznie dziękujemy za przeczytanie naszego wpisu i zapraszamy do zapoznania się z innymi artykułami na naszym blogu.

 

Pozdrawiamy

Zespół Gotowe Biznesplany