Własne biuro nieruchomości – biznesplan kluczem do uzyskania dotacji
Na popularności zyskują takie usługi jak doradztwo, pośredniczenie w wynajmie czy zakupie nieruchomości. Pomoc przydaje się także przy chęci zamiany mieszkania czy domu. Z tego względu każde dobre biuro nieruchomości nie może narzekać na brak klientów. Jest to niezwykle dochodowy biznes, a sytuacja w kraju tylko zachęca do inwestycji w taką właśnie działalność. Jak otworzyć biznes biura nieruchomości? Na początek ważnym zadaniem jest napisanie rzetelnego biznesplanu. Umożliwi on dokładne przeanalizowanie mocnych i słabych stron działalności gospodarczej, określenie szans na powodzenie i ewentualnych zagrożeń. Biznesplan biura nieruchomości otwiera także drogę do dotacji na otworzenie własnej działalności.
Biuro nieruchomości – dokumenty niezbędne dla przedsiębiorców
Własne biuro nieruchomości wymaga opracowania odpowiedniej dokumentacji przy ubieganiu się o pomoc finansową przyznawaną przez Powiatowe Urzędy Pracy. Konieczne jest dostarczenie między innymi opisu planowanej działalności gospodarczej czy analizy konkurencji, klientów i dostawców. Rzetelne ich przygotowanie wymaga sporej wiedzy merytorycznej i poświęcenia temu dużej ilości czasu, a pomimo tego w opracowaniach zdarzają się błędy, na które Urzędy nie patrzą przychylnie. Ułatwieniem dla przedsiębiorców jest możliwość skorzystania z gotowych opracowań.
Gotowe opracowania dla przedsiębiorców
Skorzystanie z gotowej dokumentacji „Biznesplan Biuro nieruchomości” pozwala na szybsze i prostsze opracowanie dokumentacji wymaganej przy aplikowaniu o dotację. Ogromną zaletą jest tutaj edytowalność plików – wszystkie dokumenty zapisane są w najbardziej popularnych formatach, co ułatwia wykorzystanie odpowiednich treści we własnym wniosku. Jak otworzyć biznes w wynajmie nieruchomości? Najlepiej zrobić to z rzetelnym biznesplanem i pomocą finansową z Urzędu Pracy na start. Spory zastrzyk gotówki ułatwi Ci szybki rozwój Twojej działalności, dlatego postaw na najlepsze i sprawdzone rozwiązania.
Nie wiesz jak napisać biznesplan biura nieruchomości?
Na naszej stronie znajdziesz przykład gotowego biznesplanu w formacie doc i pdf do wglądu i złożenia w urzędzie pracy.
Idealna pomoc dla osoby, która ma taki wniosek do złożenia. Przykładowy i wypełniony wniosek jest dużym ułatwieniem i pomocą w procesie tworzenia wniosku na własne potrzeby. Wniosek biznesplanu krok po kroku napisany przez specjalistę.
Napisz profesjonalny biznesplan sam, dzięki gotowemu wzorowi który możesz pobrać z naszej strony.
Biznesplan Biuro nieruchomości – jak go napisać i od czego zacząć?
Poniżej znajdziesz informacje dotyczące co zawierają pliki pdf i doc.
JEŻELI PLANUJESZ OTWARCIE BIURA NIERUCHOMOŚCI / CHCESZ ZOSTAĆ AGENTEM NIERUCHOMOŚCI I DZIAŁAĆ NA WŁASNĄ RĘKĘ, TE DOKUMENTY UŁATWIĄ TOBIE PRZYGOTOWANIE WNIOSKU O DOTACJĘ Z URZĘDU PRACY NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.
Wniosek oraz biznes plan będą nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą otworzyć własne biuro nieruchomości i uzyskać na ten cel dofinansowanie. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów do każdego urzędu pracy.
Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Mikołowie
Dokumenty pozwoliły osobie aplikującej na otrzymanie dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej w wysokości 18000,00 zł.
Biznesplan i wniosek dotyczą niewielkiego biura nieruchomości prowadzonego stacjonarnie w centrum średniej wielkości miasta, wnioskujący chce świadczyć przede wszystkim usługi w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.
W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:
- wniosek do urzędu pracy (8 stron, około 2000 wyrazów)
- biznesplan (37 stron, około 9000 wyrazów)
Dokumenty zawierają m.in.:
1. WNIOSEK
- dane wnioskodawcy,
- kalkulację wszystkich kosztów związanych z podjęciem działalności, z uwzględnieniem źródeł finansowania wraz z szczegółową specyfikacją,
- uzasadnienie celowości wydatków.
2. BIZNESPLAN
- dane dotyczące bezrobotnego,
- opis planowanej działalności gospodarczej,
- opis produktów lub/i usług firmy wraz z opisem procesu ich wykonania w tym niezbędnych zasobów,
- opis lokalu /w tym pomieszczeń/, w których prowadzona będzie działalność oraz ich otoczenie o ile jest wymagane,
- opis organizacji pracy /w tym pracowników,
- opis motywacji,
- działania podjęte na rzecz uruchomienia działalności gospodarczej,
- analizę rynkową i marketingową,
- nasycenie podobną ofertą,
- możliwości znalezienia miejsca na rynku dla swojej firmy,
- dostawców,
- klientów,
- konkurencję,
- promocję,
- planowaną strategię promocji,
- strategię cenową
- porównanie cen usług pośrednictwa,
- analizę swot,
- analizę finansową,
- kalkulacja przychodów
- kalkulacja kosztów
- sezonowość
- rachunek zysków i strat.
WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ ZAPISAMI REGULAMINU.
DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.