Powrót

Biznesplan Druk 3D

49,00 69,00 

DRUK 3D
PKD GŁÓWNE:
74.10.Z – Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania

Wyczyść
SKU: 290 Kategoria: Tagi: ,

DRUK 3D

JEŻELI PLANUJESZ ZAJMOWAĆ SIĘ DRUKIEM 3D, TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.

 

Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą świadczyć usługi 3D. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.

 

Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Gliwicach.

Planowana działalność będzie polegała na tworzeniu druku 3D – wykonywaniu prototypów i małych serii na zamówienie. Główne obszary działalności to druk 3D, wykonywanie prototypów i małych serii na zamówienie. Będą wykonywane druki na bazie projektów dostarczanych przez klientów oraz projekty prostych detali na zamówienie klienta. Działalność będzie prowadzona w domu a usługi będą wykonywane zdalnie. Oferta będzie prezentowana przede wszystkim na portalach sprzedażowych oraz portalach ogłoszeniowych. Gotowe projekty klienci będą mogli odebrać osobiście lub będą one wysyłane do klientów za pomocą kuriera.

 

W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

– Wniosek (13 stron, ok   3700 wyrazów)

 

Dokumenty zawierają m.in.:

  • WNIOSEK:
  • dane wnioskodawcy
  • krótkie uzasadnienie ubiegania się o środki na podjęcie w/w działalności gospodarczej
  • umiejętności przydatne do prowadzenia własnej firmy /np. umiejętności praktyczne itp.
  • krótki opis planowanej działalności
  • krótkie uzasadnienie wyboru rodzaju działalności gospodarczej
  • czy będzie pan (i) zatrudniał (a) pracowników
  • dostawcy
  • odbiorcy
  • zakres przeprowadzonego  badania
  • główni konkurenci  na  rynku
  • czy istnieje  możliwość  przewagi  pani (a) nad  konkurencją?  czy istnieją trudne do pokonania zagrożenia?
  • czy zamierza pan/i  reklamować  swoją  działalność? jeśli  tak  –  w  jakiej  formie?
  • analiza finansowa
  • szczegółowa specyfikacja wydatków niezbędnych do uruchomienia działalności
  • charakterystyka stosunków wnioskodawcy z bankami, instytucjami finansowymi i budżetem państwa

 

 

WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ  Z ZAPISAMI REGULAMINU.

DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.

Dodatkowe informacje

MIASTO: GLIWICE
PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW: URZĄD PRACY
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA: Wniosek (13 stron, ok   3700 wyrazów)