Biznesplan Usługi sprzątania – otwórz własną działalność gospodarczą
Szukasz informacji na temat tego, jak otworzyć usługi sprzątania? Zastanawiasz się, czy warto wchodzić w ten rynek? Masz wątpliwości, czy jesteś do tego właściwie przygotowany? Bez obaw – pomoże Ci nasz „Biznesplan Usługi Sprzątania”!
Usługi sprzątania – czy warto?
Rozpoczynanie własnej działalności gospodarczej to poważna decyzja, za którą powinny pójść kolejne przemyślane i odpowiedzialne kroki. Szczęśliwie tę samą drogę przechodziło już z powodzeniem tysiące przedsiębiorców. Zgromadzone przez profesjonalistów informacje na temat tego, jak rozpocząć działalność w usługach, daje pewny start na nowej drodze. To sprawnie sporządzone kompendium wiedzy na temat usług sprzątania. Dokumentyniezbędne do rozpoczęcia działalności w tej konkretnej dziedzinie i ułatwiające uzyskanie wsparcia to podstawa, od której warto wyjść. Nikt nie lubi grzęznąć w gąszczu niezrozumiałej papierkowej roboty. Przede wszystkim solidny biznesplan pozwoli na realne oszacowanie kosztów, które będziemy musieli ponieść, a także prawdopodobnych zysków. Przed wejściem w usługi sprzątania analiza przeprowadzona dokładnie dla tego specyficznego rynku pozwoli na oszacowanie, czy usługi sprzątania się opłacają. A jeśli zdecydujemy się na prowadzenie interesu, to w jaki sposób możemy zmaksymalizować swoje zyski.
Co jeszcze zawiera biznesplan?
W prezentowanym pakiecie znajdziemy wszystkie niezbędne informacje na temat tego, jak otworzyć biznes w usługach. To nie tylko zagadnienia teoretyczne czy prawne. Przygotowany dla usług biznesplan stworzono z myślą o osobach nastawionych na informacje, jak wejść w usługi, jak zarobić i jakie ryzyka czekają na naszą firmę na początku działalności. Działalność gospodarcza wymaga dziś solidnego przygotowania. Warto wcześniej zorientować się, jakie mogą być silne i słabe strony naszego przedsięwzięcia. Tym bardziej, gdy mówimy o tak specyficznej dziedzinie jak usługi sprzątania. Plan biznesowy usługi sprzątania pomoże uporządkować i usystematyzować dotychczas zgromadzoną przez nas wiedzę i doświadczenie, a następnie przekuć je w sukces finansowy. Zawiera on również informacje na temat codziennych problemów, które mogą szybko stanąć na drodze początkującej w branży firmy czy o tym, jakie wyposażenie usługi sprzątania będzie jej niezbędne.
USŁUGI SPRZĄTANIA
JEŻELI PLANUJESZ PROWADZENIE FIRMY SPRZĄTAJĄCEJ, TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI.
Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą prowadzić firmę sprzątającą. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów.
Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Zabrzu.
Planowana działalność będzie polegała na prowadzeniu firmy sprzątającej. Główny filar działalności to: świadczenie usług sprzątających, w szczególności budynków i obiektów. Usługi te będą świadczone zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz budynków. Oferta będzie skierowana zarówno do firm jak i osób prywatnych. Będą sprzątane: powierzchnie biurowe, niewielkie hale produkcyjne, prywatne posesje i domy. Działalność będzie nastawiona na świadczenie usług porządkowych prywatnych domów oraz mieszkań z nastawieniem w przyszłości na niewielkie przedsiębiorstwa typu: biura, siłownie. Usługi sprzątające abonamentowe (długoterminowe), jednorazowe lub usługi sprzątające lokale poremontowe. Siedziba firmy będzie znajdowała się w miejscu zamieszkania. Usługi będą świadczone u klienta.
W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:
– Wniosek (24 stron, ok 7100 wyrazów)
Dokumenty zawierają m.in.:
- WNIOSEK:
- Informacje o wnioskodawcy
- Opis planowanego przedsięwzięcia
- Opis planowanej działalności gospodarczej
- Dane dotyczące rynku i konkurencji
- Charakterystyka potencjalnych klientów
- Zapotrzebowanie rynku na wskazany rodzaj działalności gospodarczej
- Opis konkurencji
- W jaki sposób planowana działalność będzie konkurencyjna w stosunku do istniejących o podobnym profilu?
- Plan działań marketingowych
- Analiza swot
- Specyfikacja wydatków
- Uzasadnienie wydatków w ramach wnioskowanych środków
- Przewidywane koszty i dochody wynikające z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej
- Analiza przychodów
- Analiza kosztów
WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ Z ZAPISAMI REGULAMINU.
DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.